یانسن با تک‌آهنگ ۲ ران بلو جیز را از آتلانتا عبور می‌دهد تا رفت و برگشت ۳ بازی را تکمیل کند.

دنی یانسن بدش نمی آمد که هوای سرد و بادی در مرکز راجرز روز یکشنبه برای حمام یخی مناسب نبود، زیرا غوطه ور شدن بعد از بازی توسط هم تیمی هایش به این معنی بود که او کاری استثنایی انجام داد.

تک‌آهنگ دو ران یانسن در اینینگ نهم باعث شد بلو جیز با نتیجه 6-5 پیروز شود و یک برد سری در برابر آتلانتا بریوز به ارمغان بیاورد. پس از یک مصاحبه در میدان که در آن او با مادرش کتی و همسرش الکسیس فریاد زد و سپس توسط ولادیمیر گوئررو جونیور، بازیکن پایه اول تورنتو، روی او آب یخ ریخت.

یانسن گفت: “همیشه گرفتن حمام یخ خوب است، زیرا این بدان معناست که شما کار خاصی انجام داده اید.” به هر حال آن روز یک روز خاص بود، زیرا این اولین روز مادر همسرم است.

الکسیس و دنی یانسن اکتبر گذشته از پسرشان جوزف به دنیا استقبال کردند. یانسن همچنین اشاره کرد که مادرش دوازدهمین برد تورنتو در 15 بازی خانگی را در این فصل در خانه تماشا می کرد.

این یک بازی درهم و برهم از هر دو طرف بود، اما آبی جییز (24-16) با یک برد سه برد در یک مسابقه 10 بازی چالش برانگیز میزبان خود خواهد بود. نیویورک یانکیز، رقیب لیگ آمریکا، روز دوشنبه برای یک سری چهار بازی وارد تورنتو می شود و بالتیمور اوریولز آنها را با یک مجموعه آخر هفته سه بازی دنبال می کند.

برد در این سطح سخت است و برد مقابل تیمی مانند [Atlanta] جان اشنایدر، مدیر تورنتو گفت: سه بازی متوالی واقعا سخت است.

در یک دویدن، بلو جیز در نهمین دوره قبل از جمعیت 40895 نفری روز مادر، پایگاه‌ها را بارگیری کرد.

بیس هیت یانسن بین سوم و ایستگاه کوتاه برای گل گوئررو و مت چپمن.

شجاعان (25-15) با سه هومر یوسی کیکوچی چپ چپ تورنتو را شکست دادند تا از برتری اولیه 5-3 لذت ببرند.

رونالد آکونا جونیور و کوین پیلار به ترتیب در اولین و چهارمین اینینگ شوت های انفرادی زدند، در حالی که اوزی آلبیس در سومین مسابقه پیشرو در لیگ ملی یک هومر دو ران داشت.

پس از خروج کیکوچی، بولپن بلو جیز با پنج اینینگ خاموش شد. آنتونی باس و جی جکسون هر کدام یک مسابقه را به هم زدند. تروور ریچاردز برای دو اینینگ موثر بود و نیت پیرسون (1-0) نوبت نهم را زد.

اشنایدر گفت: “این یک تقویت بزرگ است که بچه ها وارد بازی شوند و بازی را در جایی که باید نگه دارند.” «من احساس می‌کنم که بچه‌هایی که در دوره‌های میانی هستند گاهی تحت نظر قرار می‌گیرند و نمی‌توان کاری را که امروز انجام دادند نادیده گرفت.

“اجازه داد [George Springer] برای ضربه زدن به هومر، و این امکان بازگشت در اینینگ نهم را فراهم می کند.”

با آسیب دیدگی مکس فرید (ساعد چپ) و کایل رایت (شانه راست)، بریوها این بازی را به گلوله بازگرداندند، با شروع کننده بازکننده کالین مک هیو، که تنها 1 2/3 اینینگ دوام آورد.

آتلانتا از شش پرتاب کننده مختلف استفاده کرد که Raisel Iglesias (1-1) برای نهمین مسابقه متزلزل خود باخت را به دست آورد، از جمله یک تک آهنگ طولانی از دیوار سمت راست به Guerrero، یک پیاده روی به چپمن و یک ضربه داخل زمین از Brandon Belt.

3 ران اینینگ دوم

آکونا زمین سوم بازی را در عرشه دوم در زمین چپ سوراخ کرد و مایکل هریس دوم مارسل اوزونا را در دومین مسابقه تک به تک کرد تا 2-0 برای میهمان پیش بیفتد.

آبی‌جی‌ها به لطف تک آهنگ RBI از براندون بلت و ضربه دو ران از گوئررو، در دومین مسابقه، 9 ضربه را به صفحه فرستادند تا سه بار گلزنی کنند.

اما برتری 3-2 تورنتو کوتاه مدت بود. آلبیس در سومین اینینگ یک هومر دو ران به سمت چپ دود کرد، و پیلار، بازیکن سابق آبی جیز، یک شوت انفرادی در مسیری مشابه در چهارمین مسابقه ارسال کرد.

تورنتو با پنجمین هومر سال اسپرینگر توانست در چهارمین مسابقه پیشروی کند.