گودال شن ویلموت علیرغم مخالفت جامعه تایید شد

شورای ویلموت علیرغم مخالفت ساکنان و فعالان محیط زیست محلی، به تصویب یک گودال شن بیش از 57 هکتار رأی داده است.

گودال شن جدید در 1894 – 1922 Witmer Rd واقع خواهد شد. در ویلموت

اعضای شورای شهر دوشنبه شب در جلسه شورا با 4 بر 1 رای به تصویب گودال سنگریزه دادند.

اعضای یک گروه فعال به نام شهروندان برای آب زیرزمینی ایمن در چهار سال گذشته علیه چاله شن مبارزه کرده اند. آنها نگران هستند که گودال بر کیفیت هوا و آب تأثیر بگذارد. این گروه همچنین نگرانی هایی در مورد سطح سر و صدا دارد.

رسیدگی به نگرانی های عمومی

در گزارشی که روز دوشنبه به شورا ارائه شد، مشخص شد که گودال سنگریزه جدید تاثیری بر کیفیت آب یا تالاب های مجاور ندارد.

در این گزارش آمده است که گودال جدید 1.5 متر بالاتر از سطح ایست آب باقی خواهد ماند و مالک موافقت کرده است که در صورت بالا آمدن سطح آب، کف گودال را بالا ببرد.

یک مطالعه تاثیر ترافیک توسط منطقه واترلو نشان داد که به دلیل گودال جدید هیچ تاثیر منفی بر زیرساخت‌های جاده‌ای نخواهد داشت.

نتایج یک مطالعه تاثیر سر و صدا، تاثیر سطوح بالای سر و صدا را بر شش محل سکونت مجاور در نظر گرفت و دریافت که “در بدترین سناریو”، سطوح سر و صدا از گودال سنگریزه باید “با وزارت محیط‌زیست، حفاظت و پارک‌ها (MECP) مطابقت داشته باشد. محدودیت‌های دستورالعمل نویز در گیرنده‌های حساس به نویز همسایه.

در این گزارش همچنین فهرستی از توصیه‌ها به صاحب گودال سنگریزه برای کمک به کاهش صدا با نصب سد صوتی در اطراف قسمت‌های مختلف محل حفاری گودال گنجانده شده است.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود این گودال کمترین تأثیر را بر کشاورزی، کیفیت هوا و محیط زیست داشته باشد.

سازمان حفاظت از رودخانه بزرگ همچنین به این نتیجه رسید که با توجه به اینکه حد بازنگری شده برداشت بیش از 30 متر از نزدیکترین حد تالاب است و با احتساب تالاب، حوضه آبریز سطحی / حائل همانطور که در پیش نویس آئین نامه اصلاحی پیشنهاد شده است، آنها در این گزارش آمده است که هیچ نگرانی دیگری با برنامه تغییر منطقه نداشت.