گزارش نشان می دهد که ناامنی غذایی برای کارگران با دستمزد پایین در تورنتو بدلیل بیماری همه گیر بدتر می شود

براساس گزارش جدید خیریه موسوم به بنیاد تورنتو ، بیماری همه گیر COVID-19 در تورنتو بسیار سخت تر به کارگران کم مزد و رنگین پوستان ضربه زده است و افراد غیرانتفاعی در تلاشند تا تقاضا را برآورده کنند.

این تحقیق با عنوان گزارش افتادن تورنتو ، همچنین بررسی می کند که سازمان های جامعه ای که برای تهیه یک شبکه امنیت اجتماعی برای این گروه ها تلاش می کنند برای تأمین نیازهای خود تلاش می کنند ، زیرا جمع آوری کمک مالی در چند ماه گذشته کاهش یافته است.

پاول تیلور ، مدیر اجرایی فودشیر ، در برنامه CBC گفت: “به نظر من کاملاً محتمل است که ما به بزرگترین بحران دسترسی به مواد غذایی که شهر تاکنون دیده است ، برسیم.” صبح مترو پنج شنبه.

Foodshare یک سازمان غیرانتفاعی است که از ابتکارات غذایی جامعه محور و آموزش عمومی پیرامون عدم امنیت غذایی حمایت می کند. تیلور در تحقیقات بنیاد تورنتو نقل شده است.

به طور خاص ، عدم امنیت غذایی یکی از علائم اصلی از دست دادن شغل در تورنتو است که به طور نامتناسبی بر افراد رنگین پوست تأثیر می گذارد و افراد غیرانتفاعی در تلاشند تا با تقاضا مطابقت نداشته باشند.

با ده ها نفر از رهبران بنیاد جامعه برای این تحقیق مصاحبه شد ، که نشان داد کسانی که درآمدشان کمتر از 30،000 دلار در سال است ، 5.3 برابر بیشتر از کسانی که درآمد سالانه 150،000 دلار دارند ، تحت تأثیر COVID-19 قرار می گیرند.

محققان گفتند که این بیماری همه گیر به ویژه برای کارگران با دستمزد کم بسیار ویرانگر است ، که برای انتخاب شغل خود چاره ای ندارند جز اینکه هر روز خانه را ترک کنند.

کارگران با دستمزد پایین در طی همه گیری همه گیر احتمالاً منبع درآمد خود را از دست می دهند. کسانی که در سه ماهه پایین درآمد کاران در تورنتو هستند ، و درآمدشان کمتر از 17.50 دلار در ساعت است ، از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، تاکنون 30 درصد از کل ساعت کار خود را دیده اند.

به طور خاص ، زنان با کودکان خردسال ، افراد رنگین پوست و جوانان به دلیل COVID-19 بیشترین احتمال شغل را از دست می دهند.

کسانی که در 25 درصد درآمد بالای شهر هستند ، حداقل 36 دلار در ساعت درآمد کسب می کنند ، در عوض شاهد افزایش ساعت خود در چند ماه گذشته 21 درصد بوده اند.

تیلور گفت که وی دیده است بسیاری از افراد برای پرداخت قبض مانند اجاره ، ترجیح می دهند کمتر غذا بخورند – مشکلی که بدتر شده است زیرا افراد رنگارنگ در شهر به دلیل همه گیری ، احتمالاً شغل خود را از دست می دهند یا ساعاتی را کاهش می دهند.

“این بسیار دشوار بوده است. مردم هنگام انتخاب غذا مجبورند واقعاً چالش برانگیز باشند.”

بیشتر تورنتونی ها که رنگین پوستی دارند با عدم امنیت غذایی روبرو هستند

محققان به داده های آماری کانادا که در ماه مه منتشر شد اشاره کردند که نشان می دهد 14.6 درصد از خانوارها عدم امنیت غذایی را گزارش کرده اند. آنها گفتند که این بالاتر از 10.5 درصد است که در گزارش خود برای دسترسی به غذا در گزارش 2017/2018 خود گزارش داده اند.

به گفته تیلور ، اکثراً سیاه پوستان ، بومی ها و رنگین پوستان با مشکلات بیشتری در دسترسی به غذا دست و پنجه نرم می کنند.

داده های آماری کانادا که توسط PROOF ، یک سیاست عدم امنیت غذایی و یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه تورنتو و Foodshare جمع آوری شده است ، نشان داد که خانوارهای سیاه پوست در تورنتو 3.56 برابر بیشتر از خانوارهای سفیدپوست دچار ناامنی غذایی هستند.

محققان دریافتند که افراد رنگین پوست به دلیل عدم دسترسی سیستماتیک به حمایت های اجتماعی و تبعیض در بازارهای آموزش و استخدام ، به احتمال زیاد در محله های متراکم و کم درآمد در شهر زندگی می کنند.

گزارش بنیاد نشان می دهد که شکستن چرخه فقر چالش برانگیزتر می شود و به نوبه خود احتمال مسئله عدم امنیت غذایی را افزایش می دهد ، به ویژه در طول این بیماری همه گیر. تیلور توضیح داد ، اما سازمان های غیر انتفاعی که سعی در حمایت از نیازمندان دارند ، کمک های مالی اصلی را که در گذشته از طریق رویدادهای بزرگ خیریه به دست آورده بودند ، از دست می دهند.

تیلور گفت ، این امر بهمراه مشکلات تأمین غذا به صورت شخصی به افراد نیازمند در طی یک بیماری همه گیر ، زمانی که کارکنان اغلب به تجهیزات محافظت شخصی دسترسی ندارند ، توزیع را پیچیده تر می کند.

تصاویر داوطلبان در اینجا در انبار بانک غذای روزانه نان در تورنتو نشان داده شده است. آمار کانادا در ماه مه داده ها را منتشر کرد که نشان می دهد 14.6 درصد از خانوارها عدم امنیت غذایی را گزارش کرده اند ، بیش از چهار درصد افزایش نسبت به سه سال قبل. (اوان میتسویی / CBC)

وی گفت: “من داستان هایی در مورد سازمان هایی شنیده ام كه ​​مجبور شده اند برنامه غذایی منظم خود را به دلیل كاهش درآمد متوقف كنند.” صبح مترو.

وی گفت که تلاش مشترکی از طرف شهر برای تأمین بودجه برای غذا دیده است – اما برای مقابله با ریشه اصلی این مسئله ، تورنتونی های نیازمند نباید به خیرات اعتماد کنند.

وی گفت: “ما اجازه داده ایم كه شبکه ایمنی اجتماعی ما پژمرده شود.” وی افزود: “ما دولت هایمان را برای مقابله با این مسائل به طور خیرخواهانه به كار خود سوق داده اند و در نهایت اجازه می دهیم این اتفاق بیفتد.”

در ماه ژوئن ، این شهر بودجه 4.97 میلیون دلاری را برای سازمان های اجتماعی اعلام کرد که از افرادی که بیشتر از همه آسیب دیده اند حمایت می کنند ، از جمله گروه هایی که با ناامنی غذایی مقابله می کنند. ماه گذشته 1.9 میلیون دلار دیگر برای حمایت از آژانس های خدمات اجتماعی غیرانتفاعی اعلام شد.

اما تیلور می گوید همه ساکنان حق غذا دارند و شهرداری باید به جای اعتماد به امور خیریه ، از مسکن مقاوم تر و برنامه ریزی برای ساخت مواد غذایی استفاده کند.

“این یک بحران است و از قبل قبل از همه گیری یک بحران بوده است ، بنابراین ما باید با آن مقابله کنیم.”