کیچنر به دنبال جلوگیری از برخورد در 15 مکان ترافیکی «نقطه داغ» است

بالشتک های سرعت، جزایر پناهگاه عابر پیاده، گذرگاه های مرتفع و علائم راهنمایی و رانندگی جدید از جمله پروژه هایی هستند که امسال در کیچنر برای رفع ایمنی عابران پیاده، دوچرخه سواران و رانندگان در شهر برنامه ریزی شده است.

بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته خدمات اجتماعی و زیربنایی، کارکنان شهر 15 مکان «نقطه داغ» را به شوراها ارائه کردند. این بخشی از استراتژی Vision Zero شهر است که هدف آن “حذف صدمات جدی و برخوردهای مرگبار در خیابان های کیچنر” است.

این شهر با محققان دانشگاه واترلو برای بررسی مکان‌های پرخطر در شهر در سال 2022 همکاری کرد و اعضای شورای شهر به کارکنان گفتند که از رویکرد داده‌محور به این استراتژی قدردانی می‌کنند.

نمودار خطی نشان می‌دهد که بیشتر برخوردها تنها باعث آسیب به اموال می‌شوند و به دنبال آن جراحات با تعداد کمی تلفات وارد می‌شوند.
این نمودار روند تصادفات در کیچنر را نشان می دهد که فقط شامل خسارت اموال (PDO)، جراحات و تلفات بین سال های 2017 تا پایان سال 2021 می شود. (شهر کیچنر)

Coun. پل سینگ، که نماینده بخش 6 است، گفت که Vision Zero “کار بسیار مهمی در مورد جنبه ایمنی است” اما همچنین گفت که نگرانی هایی دارد که به اندازه کافی پیش نرود. او می‌خواست فناوری‌هایی مانند دوربین‌های کنترل سرعت را ببیند که برای ارسال بلیط یا اعلان‌ها به افرادی که در خیابان‌های شهر با سرعت زیاد در حال حرکت هستند استفاده می‌شوند.

“من فکر می کنم زیرساخت های سخت مهم است. این نیاز امروز برای اطمینان از ایمنی در جاده های ما را برآورده می کند و راه خوبی برای نشان دادن به ساکنانمان است که تلاش می کنیم و کارهای مهمی انجام می دهیم، اما به عنوان هزینه. من فکر می کنم. سینگ گفت: این چیزی است که پایدار نیست.

جاده‌ها بسیار زیاد هستند، مسائل مربوط به سرعت غیرمجاز و رفتار رانندگان آنقدر زیاد است که ما مجبوریم از همه راه‌ها استفاده کنیم و این زیرساخت‌های سخت و فناوری و علائم و آموزش در هم تنیده شده است.»

نمودار نشان می دهد که رانندگان اکثر مجروحان یا کشته شده ها هستند و پس از آن عابران پیاده، دوچرخه سواران و موتورسواران قرار دارند.
این نمودار افرادی را نشان می‌دهد که بین سال‌های 2017 تا پایان سال 2021 در خیابان‌های کیچنر مجروح یا کشته شده‌اند. چهار مورد مرگ در آن سال‌ها رخ داد: یک مورد در سال 2017، یک مورد در سال 2020 و دو مورد در سال 2021. (شهر کیچنر)

Coun. اسکات دیوی، که نماینده بخش 1 است، گفت که دوست دارد شاهد اجرای طرحی باشد.

«یکی از چیزهای مورد علاقه من در این نقش [as a councillor] زمانی است که ما شاهد اقدامات ملموس هستیم.» وی گفت: «اینها مواردی است که ساکنان ما خواهند دید و ما باید به کاری که در اینجا انجام می دهیم افتخار کنیم زیرا این امر باعث کاهش بروز آسیب می شود و امیدواریم که ما این کار را انجام دهیم. جان عده ای را نیز نجات دهید.”

هزینه 14 پروژه از مجموع 255000 دلار است و از طریق بودجه موجود برای آرامش ترافیک شهر تامین می شود. یک پروژه، در تقاطع خیابان چارلز E. و خیابان Syndey S.، هنوز رقم بودجه ای در گزارش کارکنان نداشته است.

روز دوشنبه، شهر همچنین ویدیوی ایمنی Vision Zero جدیدی را منتشر کرد:

15 پروژه نقطه داغ

در زیر 15 پروژه نقطه داغ ارائه شده در روز دوشنبه به شوراها ارائه شده است:

  1. خیابان Activia بین David Bergey Drive و Blush Clover Crescent — نصب دو بالشتک سرعت.
  2. درایو قدیمی Zeller بین Fairway Road N. و Zeller Drive — سه قوز سرعت نصب کنید.
  3. رابرت فری درایو بین توماس اسلی درایو و Soon South Drive — دو بالشتک سرعت نصب کنید.
  4. توماس اسلی درایو بین رابرت فری درایو و دون ساوت درایو — نصب سه قوز سرعت.
  5. خیابان شرلی بین Bingemans Center Drive و Riverbend Drive – یک جزیره پناهگاه عابر پیاده را در خط دو طرفه به چپ در خیابان شرلی 68 در ایستگاه اتوبوس GRT نصب کنید.
  6. Bingemans Center Drive بین خیابان شرلی و شرلی درایو — یک پناهگاه عابر پیاده را در خط گردش دو طرفه به چپ در 400 Bingeman Drive در محل ایستگاه اتوبوس GRT نصب کنید.
  7. Wabanaki بین Kevco Place و Manitou Drive – یک جزیره پناهگاه عابر پیاده را در Wabanaki در تقاطع مسیر نصب کنید و یک مسیر چند منظوره بلوار را از خیابان Wilson به Manitou Drive نصب کنید.
  8. Driftwood Drive در Forest Heights Community Trail — دو خط عابر پیاده بلند را نصب کنید.
  9. رویال اورچارد درایو در مسیر اجتماعی جنگل هایتس – یک گذرگاه مرتفع نصب کنید.
  10. خیابان لارنس در مسیر هنری استورم – یک گذرگاه مرتفع نصب کنید.
  11. خیابان غربی در مسیر هنری استرام – چراغ های چشمک زن نصب کنید.
  12. تقاطع جاده اسپادینا E. و بلوار کوئینز – گذرگاه مدرسه را به بلوار کوئینز در شمال جاده اسپادینا E. منتقل کنید، خط‌های خط عابر عابر نردبان را اضافه کنید، یک گذرگاه عابر پیاده اضافه کنید، حاشیه‌ها را در دو طرف گسترش دهید تا شعاع گوشه برای گذرگاه جدید مدرسه سفت شود. .
  13. تقاطع Wabanaki Drive و Wilson Avenue – یک علامت راهنمایی و رانندگی نصب کنید.
  14. تقاطع جاده استراسبورگ و کانتری درایو قدیمی — با حذف خطوط گردش به چپ یا نصب یک علامت راهنمایی، توقف تمام راه را مجددا پیکربندی و ساده کنید.
  15. تقاطع خیابان چارلز E. و خیابان سیدنی S. – تبدیل به مقطع سه خطی بین اتاوا و پرستون، نصب یک گذرگاه و برگزاری جلسات مشارکت عمومی برای تغییرات مقطع پیشنهادی.

پیشنهادات کارکنان در جلسه روز دوشنبه کمیته به تصویب اعضای شورا رسید. این تصمیم باید در جلسه آینده شورا تصویب شود.