کرم ضد چروک و لایه بردار مای؛ مشخصات خرید کرم جوان کننده مای

اسید میوه باعث لایه برداری پوست و حذف سلول های مرده آن می شود و علاوه بر طراوت و شفاف شدن پوست باعث از بین رفتن جای جوش کم عمق و لکه های پوستی می شود. راحت ترین و کم دردسر ترین راه استفاده از کرم لایه بردار قوی می باشد. بهترین کرم های لایه بردار پوست صورت در بازار توسط برند های اوریاژ (Uriage)، کیووی (QV)، اون (Avene)، شون (Schon)، سینره (Cinere)، هیدرودرم (Hydroderm) و مدیلن (Medilann) تولید می گردند. کرم لایه بردار هیدرودرم در انواع مختلف بعنوان بهترین کرم لایه بردار قوی مورد استفاده و رضایت بسیاری از افراد قرار گرفته است.

کرم لایه بردار هیدرودرم جهت كاهش چین و چروک، لک ها و تیرگی های سطح پوست می باشد. استفاده از کرم لایه بردار قوی باعث، بهبود چین و چروک های ظریف از طریق تحریک کلاژن سازی، شاداب تر و روشن تر شدن پوست، بهبود جوش های سرسیاه و سرسفید، بهبود لک های مختلف پوست و همچنین افزایش تاثیر داروهای موضعی مصرف شده توسط بیمار.

شب ها پس از شستشوی پوست با یک شوینده مناسب، کرم لایه بردار را بر روی پوست صورت مالیده و به آرامی ماساژ دهید در طی روز حتما از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی مناسب استفاد نمایید. این محصول حاوی ویتامین E می باشد که یک آنتی اكسیدان قوی بوده و با خنثی نمودن اثرات رادیكال های آزاد مانع از عملكرد مخرب آن ها بر روی پوست می شود.

هم چنین این کرم از تجمع سلول های فرسوده در منافذ پوست جلوگیری می کند و مانع از ایجاد جوش های سر سیاه و سر سفید می شود. پوست را آبرسانی کرده و باعث مرطوب شدن آن می شود و از چین و چروک های سطحی پوست جلوگیری می کند. این کرم با داشتن خواص بسیار قوی ضد چروک تاثیر خود را به سرعت روی پوست شما نشان خواهد داد. همچنین، این کرم ها می توانند چین و چروک را کاهش دهند و با تحریک کلاژن سازی قوام پوست را افزایش دهند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم لایه بردار تکسو لطفا به بازدید از وب سایت ما.