کرم ضد لک قوی صورت سافتوپلاس بهترین کرم روشن کننده پوست صورت

با سلام ، این محصول در رده محصولات لوکس می باشد و قطعا محصول با کیفیتیست ، اما در حال حاضر با توجه به قیمت آن هیچ سمپلی ندارد و امکان تست وجود ندارد ، مورد بعد اینکه در خصوص محصولاتی مانند ضد چروک و ضد لک ، دوره درمان باید سپری شود و هیچگاه نمیشود فقط با استفاده از یک سمپل برای یک مدت کوتاه ، متوجه کیفیت محصولات شد جز در مواردی که جهت اطمینان از عدم حساسیت مصرف شود ، در خصوص حساسیت های پوستی تا کنون مواردی بعد از مصرف این کرم ها مشاهده نشده ، بنابراین محصولات بسیار استاندارد می باشند.

در ضمن، بهتر است از کرمهای ضد لکی استفاده کنی که حاوی ویتامینها و مواد مغذی مورد نیاز پوست باشند تا مواد لازم برای ساخت و ساز سلولهای جدید تأمین شود. میتوانید با ساخت ماسکهای قوی خانگی هزینه کمتری بپردازید. یک کرم ضد لک قوی خارجی که ساخت کشور فرانسه است، کرم روشن کننده اریکه بوده که لکهای ناشی از آفتاب و تغییرات هورمونی را به خوبی درمان میکند.

این لکها اندازههای متفاوتی دارند و معمولاً در قسمتهایی از پوست صورت یا دست ظاهر میشوند که بیشتر در معرض آفتاب قرار دارند. برخی داروها و کرمهای موضعی افزایش رنگسازی را کاهش میدهند و باعث برگشت پوست به رنگ طبیعی کرم ضد لک ترنجان میشوند. اما گاهی رنگسازی در قسمتهایی از پوست که در معرض نور آفتاب است، مثل پیشانی، گونه و چانه به دلایلی مثل اختلالهای هورمونی، مصرف قرصهای ضدبارداری یا برخی آنتیبیوتیکها و داروهای اعصاب افزایش مییابد. سعی کنید کرم ضد لکی را انتخاب کنید که حاوی مواد روشنکننده طبیعی باشد تا کمترین عوارض ممکن را برای پوست ایجاد کند. یکی دیگر از علتهای ایجاد لک که ممکن است کمتر در مورد آن شنیده باشید استفاده از برخی از عطرهاست.

باید توجه داشت که کرم های روشن کننده باعث روشن شدن یک یا دو درجه ای پوست نمی شوند. کرم های سفید کننده دارای یک ماده شیمیایی به نام هیدروکینون هستند. اول اینکه آزالائیک اسید سلولهای تولید رنگدانه (ملانوسیت ها) را فریب داده و به این سلولها پیام میدهد، رنگدانههای پوست (ملانین) به اندازه کافی در پوست هستند و در نتیجه پوست دیگر در محل لکها دانههای رنگی تولید نمیکند. این کرم با فرمولاسیون گیاهی و با استفاده از تکنولوژی، محصولی را با خاصیت کاهش لک، کک و مک و تیرگیهای پوست صورت و بقیه نقاط بدن تولید کرده است.