کراون ادعا می کند که افسر WRPS رابطه جنسی را به زور انجام داده است که “به طور طبیعی” رخ نداده است

یک دادستان ولیعهد می گوید که گروهبان کالب روی یک دهه پیش با داشتن یک نقشه ، زنی را به تورنتو سوق داد: داشتن رابطه جنسی با او.

با گذشت شب ، وکیل دادگستری ، کاترین بودوین پیشنهاد کرد که این برخورد جنسی به طور طبیعی اتفاق نمی افتد ، بنابراین روی تصمیم گرفت آن را به زور گرفته و به زن حمله کند.

روی در جلسه دادرسی روز پنجشنبه به دادگاه تورنتو گفت: “این درست نیست.”

روی به اتهام یک مورد حمله جنسی متهم شده و در حال حاضر از خدمات پلیس منطقه واترلو معلق شده است.

روی شهادت داده است که او در اکتبر 2010 برای شام با یکی از دوستانش با این زن به تورنتو رانندگی کرده است. وی گفت که هر سه نفر تصمیم گرفتند غذا سفارش دهند و عصر را با هم صرف چت و نوشیدن آبجو کردند. وقتی دیر شد ، روی گفت که او در اتاق خواب دوستش دراز کشیده و آن زن وارد شده و با او رابطه جنسی آغاز کرده است.

روی پیشنهادات تاج را رد می کند

Beaudoin پیشنهاد روی بهانه ای برای شب ماندن در آپارتمان پیدا کرد ، و در اولین فرصت به اتاق خواب رفت.

بودوین گفت: “شما به راحتی او اهمیت ندادید. به او كابین خانه یا اتاق هتل پیشنهاد ندادید تا در آن بخوابد.” “شما مدام راه هایی برای بستن دیوارها روی او پیدا می کردید ، نه؟”

روی به شدت این پیشنهاد را رد کرد.

روی گفت: “من بسیار خوشحال می شدم اگر کسی من را بیدار کند و بگوید ،” بیرون برو و من اتاق خواب را می خواهم “.

قربانی ادعا شده ، که نام او با ممنوعیت انتشار آن محافظت می شود ، گفت که او با روی به تورنتو رفته و منتظر یک شب رقص است. او به دادگاه گفت از اینکه آنها عصر را با نوشیدن آبجو در آپارتمان این دوست گذراندند متعجب شد. هنگامی که عصر به پایان رسید ، زن گفت که روی او را مجبور کرد وارد اتاق خواب شود و او به او حمله جنسی کرد.

تاج می گوید: رابطه “نه مهربان است و نه دوست داشتنی”

صبح روز صبح بودوین گفت ، روی می دانست که او بد عمل کرده است و بنابراین تلویحاً می تواند به زن در یافتن کار کمک کند.

این زن گفته است که امیدش برای یافتن شغل وی را بر آن داشته است تا به دنبال حمله به اتهام حمله ، رابطه “دوستان دارای مزایا” را با روی ادامه دهد.

روی منکر این پیشنهاد شده است که می تواند به او در یافتن کار کمک کند. وی گفت آنها نزدیک به یک سال رابطه متقابل را ادامه دادند و این زن حتی گفت امیدوار است که آنها ازدواج کنند.

Beudoin گفت روي روي در مورد رابطه نادرست است.

بودوین گفت: “رابطه شما با او بعد از واقعیت نه صمیمانه بود ، نه مهربانانه و نه عاشقانه.” “این یک رابطه پیچیده و ناکارآمد بود. رابطه ای که بر پایه خشونت بنا شده و توضیح می دهد که چرا او آن را متفاوت از شما می بیند.”

روی گفت: “درست نیست.”

انتظار می رود دادگاه جمعه در تورنتو ادامه یابد.


طبق ممنوعیت انتشار ، CBC News برخی از جزئیات دادگاه را که می تواند قربانی را شناسایی کند ، دریغ می کند.