کانال YouTube دختر Kitchener نگاهی اجمالی به زندگی یک کودک 10 ساله کم بینا دارد

ابی والز ده ساله می خواهد مردم دنیا را از چشم او ببینند.

ستاره یوتیوب Kitchener از پلتفرم اشتراک ویدیو استفاده می کند تا به افرادی که کم بینا هستند مانند خودش ، همه چیز را در مورد دستگاه های مفید یاد دهد و سایر موضوعات مورد علاقه را به اشتراک بگذارد.

در همان زمان ، کانال وی به نام از طریق چشم ابی در حال افزایش آگاهی در مورد عدم پشتیبانی قابل دسترسی برای جامعه است.

وی گفت: “من می خواهم به مردم کمک کنم و مردم را آموزش دهم.”

والز یک سال پیش کانال خود را راه اندازی کرد و تاکنون بیش از 1000 بازدید در کل فیلم های سبک وبلاگ خود داشته است که در آن او با دوربین صحبت می کند. والز آموزشهایی را در مورد Amazon Echo ، BrailleNote Touch و سایر دستگاههای فن آوری به اشتراک گذاشته است که مورد علاقه اصلی وی است.

وی گفت: “برای هر کسی که با خط بریل دست و پنجه نرم می کند ، من یک فیلم بریل دارم و برای هر کسی که با فن آوری دست و پنجه نرم می کند ، تعداد زیادی ویدیوی فنی دارم. من فیلم های مفیدی دارم که امیدوارم حداقل به افراد کم بینا کمک کند.”

https://www.youtube.com/watch؟v=4m5-FuhcIlU

وی افزود: “من فکر می کنم که واقعاً می تواند به افراد دیگری که کم بینا هستند کمک کند ، زیرا همه آنها می توانند یاد بگیرند که چگونه از برخی از فن آوری ها استفاده کنند.”

وی گفت: “من یک انگشت شست پایین گرفتم اما اجازه نمی دهم این کار من را پایین بیاورد.”

آگاهی و آموزش

مادر لی ابی ، لیزا بونل گفت که فیلم های دخترش دیدگاه منحصر به فرد و مهمی را ارائه می دهد که به عموم مردم اجازه می دهد درک کنند چگونه فردی که دارای اختلال بینایی است ، چگونه زندگی را هدایت می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=rx0JAzYdDW0

“من قطعاً فکر می کنم آموزش فراگیری وجود دارد که باید انجام شود … روز زندگی کودکی که دارای بینایی است به همان آسانی که شما فکر می کنید نیست و معمول نیست. آوردن آگاهی خوب است. آوردن آموزش خوب است ، “گفت بونل.

بونل گفت که دسترسی همچنان برای والز و سایر افراد جامعه مسئله است. وی گفت که فناوری جدید در راه است ، اما امیدوار است که شرکت های مبتنی بر فناوری جامعه را در اولویت خود قرار دهند و برای انتشار ویژگی های کمکی سریعتر کار کنند.

در این بین ، والز امیدوار است که کانال YouTube وی به رشد خود ادامه دهد. او همچنین امیدوار است که مادرش را راضی کند که برای او یک آیفون جدید بخرد.

مصاحبه با ابی والز و مادرش ، لیزا بونل ، را در CBC KW بشنوید نسخه صبح:

نسخه صبح – KW8:14ابی والز می خواهد مردم دنیا را از چشم او ببینند

یک دختر 10 ساله کیچنر می خواهد شما دنیا را از چشم او ببینید. ابی والز فیلم های YouTube را درباره اینکه به نظر می رسد دارای اختلال بینایی است می سازد و امیدوار است که دیگران را در جامعه راهنمایی کند. ابی و مادرش لیزا بونل به The Morning Edition پیوستند تا درباره سریال YouTube صحبت کنند. 8:14