کامپوزیت دندان چیست؟

بنابراین اگرچه برای انجام لمینت دندان هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد، اما به همان نسبت نیز به مدت زمان بیشتری صاحب دندانهای زیبا و مرتب خواهید بود. بهتر است فرد بعد از استفاده از این روش در درمان دندان خود، به منظور معاینه دوره ای در زمان های توصیه شده (معمولا هر 6 ماه یک بار) به دندانپزشک زیبایی خود مراجعه نماید؛ چون امکان دارد کامپوزیت ها به ترمیم نیاز داشته باشند که با مراجعه به موقع می توانید نسبت به ترمیم و درمان اقدام کنید.

اما پاسخ دادن به این سوال بسیار سخت است. اگرچه اشعه ایکس بی خطر است، اما ممکن است دندانپزشک همچنان توصیه کند در سه ماهه اول از آن اجتناب کنید. از آنجایی که این درمان بدون تراش انجام میگیرد تقریبا روشی بی ضرر و بدون خطر به شمار میآید. در این فیلمها شاهد این هستید که دندانپزشک زیبایی دندانها را به صورت منظمی و با تبحر خاصی صیقل میدهد و بخشی از دندان را بدون اینکه کوچکترین آسیب و صدمهایی به دندان برسد به صورت خیلی کم تراش میدهند. در این روش چون دندان ها تراش داده نمی شوند و در صورت نیاز به تراش دادن دندان، این کار در اندازه خیلی کم انجام می شود (در حدود 0.3 میلیمتر) ، به دندان (مینا و عاج) آسیب وارد نمی شود.

توجه داشته باشید که در هر دوی این روش ها اگر دندان های شما نیاز به رفع مشکلاتی مانند؛ جرم گیری، پر کردن و یا عصب کشی داشته باشد، باید ابتدا این موارد رفع شوند تا بتوانید از هر یک از روش ها برای ترمیم دندان های خود استفاده نمایید. این موضوع به روکش های کامپوزیتی اجازه می دهد تا یک انتخاب ایده آل برای بستن یا کم کردن فضای بین دندان ها باشند. با این ابزار زیبایی، چهره دچار تغییرات قابل ملاحظهای کامپوزیت دندان چقدر دوام دارد میشود. برخی افراد زمانی که می خندند دندان های فک پایینشان نیز قابل مشاهده است. ۱- یک رنگ خاص کامپوزیت ممکن است روی دندانهای افراد مختلف ، نمایش متفاوتی داشته باشد که به رنگ بیس دندان و ضخامت لایه کامپوزیت ونییر مربوط می شود .

به سوالات متخصص دندانپزشکی زیبایی با دقت پاسخ دهید و از بهترین طراحی لبخند ممکن اطمینان حاصل کنید. کامپوزیت های ۳M و Bisco و Cosmedent آمریکایی در بسیاری از دندانپزشکی ها استفاده می شود و کیفیت خوبی دارند. از جمله این موارد می توان به تاثیر لبخند روی چهره افراد نام برد، همین مسئله موجب شده است که خدمات زیبایی طرفداران بسیاری داشته باشد. کامپوزیت با حذف مشکلات این چنینی تاثیری باور نکردنی روی چهره افراد خواهد داشت. در حالت کلی بهتر است بدانید که میزان ماندگاری کامپوزیت دندان بسیار زیاد میباشد و با رعایت آنچه که گفته شد کامپوزیت تا بیش از 10 سال میتواند عمر کند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لمینت کامپوزیت دندان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.