کارکنان شهر متوجه می شوند که 2 نشت باعث کاهش تقریباً نیم میلیون لیتر آب آشامیدنی در روز می شود

همیلتون دو نشت کشف کرده است که هر کدام تقریباً نیم میلیون لیتر آب آشامیدنی هر روز در سیستم آب طوفان شهر می ریختند.

این نشت در میان 140 نشت شناسایی شده توسط کارکنان شهر بود که 400 کیلومتر آب زیرزمینی را با استفاده از فناوری جدیدی که یک سیگنال صوتی بین هیدرنتس را به صدا در می آورد شناسایی کرد تا مکان هایی را که در آن آب خارج می شود ، از بین ببرد.

اندرو گریس ، مدیر آب همیلتون ، نشت ها را “بسیار قابل توجه” توصیف کرد.

“اگر این موارد را در کل شهر اضافه کنید ، این می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند ، نه فقط در جیب ما ، بلکه تأثیرات بیشتری نیز دارد.”

گریس روز دوشنبه به کمیته مسائل عمومی همیلتون گفت ، نشتی در 617 Scenic Drive حدوداً 397،000 لیتر در روز داشت ، در حالی که بزرگتر در 564 Road Stone Church Road 463،000 لیتر در روز از دست می داد.

گرچه مشخص نیست که چه مدت نشت کلیسای سنگ اتفاق می افتد ، اما گریس تخمین زد که این هزینه تقریباً 40 دلار در روز برای آب تصفیه شده برای شهر دارد که هرگز به شیرهای آب راه نمی یابد.

وی در مورد تصویری که با مشاوران به اشتراک گذاشته شده و نشان می دهد نشتی به سیستم شهر جریان دارد ، گفت: “در آنجا فریاد می زند.”

در طول جلسه ، بخش 9 مشاور. برد کلارک پرسید که نشت ها با چه سرعتی برطرف می شوند؟

گریس پاسخ داد که در اسرع وقت آنها تعمیر می شوند. به عنوان مثال ، نشت کلیسای سنگی در تابستان پیدا شد و از آن زمان اصلاح شده است.

مدیر به کمیته گفت که ردیابی نشت به ویژه در امتداد اسکارتپس دشوار است ، زیرا آب گاهی اوقات می تواند در زیر سطح باقی بماند تا یک کیلومتر پایین دست که از لبه آن می افتد.

اندرو گریس ، مدیر شرکت همیلتون واتر ، می گوید فناوری جدید نشت یابی شهر تأثیر زیادی خواهد داشت. (Dan Taekema / CBC)

گریس در مصاحبه ای پس از جلسه گفت: این فناوری جدید در حال تغییر است.

وی گفت: “از آنجا که این آب در زیر زمین نشت می کند می تواند باعث فرسایش ملافه های اطراف لوله شود و خرابی های بیشتری ایجاد کند.” “این همچنین می تواند برخی از پایگاه های جاده ای ما را به خطر بیاندازد. بنابراین بسیار مهم است که ما این موارد را پیدا کنیم و سریعتر که می توانیم اقدامات اصلاحی انجام دهیم.”

گریس گفت: کاهش نشت کمک می کند تا ظرفیت باران در هنگام بارندگی شدید در سیستم فاضلاب آزاد شود ، و باعث می شود که بیش از حد غرق شود و فاضلاب در آبراه های منطقه آزاد شود.

مدیر همچنین اظهار داشت که این شهر امیدوار است که فناوری جدید نشت و نشت تأثیر زیادی در آب غیر درآمد شهر داشته باشد.

این آبی است که شهر تصفیه می کند ، اما معمولاً به دلیل نشت از طریق کنتور آب راه نمی یابد.

به گفته گریس ، آب غیر درآمد در حال حاضر حدود 28 درصد از تولیدات شهر را نشان می دهد که حدود 13 درصد بیشتر از متوسط ​​صنعت است.

“این عالی است. هیچ سیستمی کامل نیست ، اما در وضعیت بسیار بدتری نسبت به دیگران هستیم.”