کارهایی که باید در همیلتون در این آخر هفته طولانی روز ویکتوریا انجام دهید

در این آخر هفته طولانی کارهای زیادی برای انجام در همیلتون و مناطق اطراف آن وجود دارد. این که آیا شما اجازه می دهید برخی از آتش بازی ها در خانه پاره شوند (با خیال راحت این کار را انجام دهید، در اینجا چند نکته وجود دارد) یا رفتن به پارک رانندگی برای نمایش بزرگ، گزینه های زیادی برای سرگرمی در آخر هفته روز ویکتوریا وجود دارد. بگذار تابستان شروع شود!

تمام فعالیت های آخر هفته از یاسی تا دنده

دم از مشاهیر جهان بزنید مجموعه یاس بنفش در باغ گیاه شناسی سلطنتی (RGB)، در حال حاضر در حال شکوفایی یک طوفان است. RBG هر روز در ساعت های 10:30 صبح، 11:30 صبح، 1:30 بعد از ظهر، 2:30 بعد از ظهر، و 3:30 بعدازظهر تور ارائه می دهد، یا فقط به تنهایی از درختکاری دیدن کنید و بینی خود را دنبال کنید! RBG تمام آخر هفته، از جمله روز ویکتوریا، از ساعت 9 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است، و آخرین ورودی ساعت 7 بعد از ظهر است.

فقط برای سه روز در آخر هفته، شنبه تا دوشنبه، RBG “مقیاس G” خود را خواهد داشت. راه اندازی قطار مدل در خانه باغ رابرت استیپ در باغ راک. “تجربه شما را به سفری در چهار فصل از مناظر عجیب و غریب کانادا می برد و در عین حال داستان چگونگی شکل دادن راه آهن به تاریخ ما را بیان می کند” که سه دوره از تاریخ حرکت از جمله موتورهای بخار اواخر دهه 1800، ساده سازهای دهه 1930 و قدرتمندان را به تصویر می کشد. دیزل های مدرن از دهه 1960 تا به امروز.”

کامیون های دنده ای برای تمام آخر هفته، میدان نمایشگاه بینبروک را در اختیار خواهد گرفت، اما یک نمایش دزدان دریایی تعاملی و بازیگران سیرک سگ به عنوان بخشی از سری ریب شمالی هیت نیز همینطور خواهد بود. ورودی این رویداد 2 دلار است، با هزینه اضافی برای نمایش و برای دنده.

ribfest از ساعت 4 بعد از ظهر جمعه، 12 بعد از ظهر شنبه تا دوشنبه آغاز می شود و از ساعت 11 شب جمعه تا یکشنبه و 7 بعد از ظهر دوشنبه به پایان می رسد.

جمعه ای برای ورزش دوستان

مردم می توانند آخر هفته را با یک مسابقه ورزشی با تماشای فوتبال یا بیسبال شروع کنند.

هواداران می توانند فوتبالیست های محلی پیشرو در لیگ را تماشا کنند، فورج اف سی، برابر تیم پنجم ونکوور اف سی در حالی که غروب آفتاب را از سفید کننده های استادیوم می گیرید. قیمت بلیط از 29 دلار در میدان تیم هورتونز شروع می شود.

از طرف دیگر، طرفداران می توانند لیگ بیسبال بین شهرستانی را تماشا کنند همیلتون کاردینالز به مصاف گوئلف رویالز می رود در استادیوم برنی آربور، بخشی از پارک ورزشی موهاوک در انتهای شرقی جاده موهاوک، در افتتاحیه فصل خود. بلیط برای بزرگسالان 12 دلار است، کودکان 10 سال و زیر رایگان هستند.

مسابقات ورزشی روز شنبه ادامه دارد

بچه هایی که می خواهند یک باغ راه اندازی کنند می توانند یک توپ دانه درست کنید و در مورد گرده افشان ها بیاموزید با کتابخانه عمومی همیلتون از ساعت 9:30 تا 10:15 صبح، بچه های 8 تا 12 ساله می توانند در مورد چرخه کاترپیلار سلطنتی یاد بگیرند در حالی که از دانه های علف شیر برای گلوله های بذر در شعبه HPL Saltfleet استفاده می کنند.

سر به بازار وینتیج بهاری، از ساعت 11 صبح شروع کنید تا در خریدهای قدیمی خود برای این فصل افراط کنید. این بازار دارای ورودی رایگان و پارکینگ رایگان در کارخانه پنبه است

بازیکنان محلی لیگ ملی هاکی براندون مونتور و کارتر ورههه را به عنوان آنها تشویق کنید فلوریدا پانترز با طوفان های کارولینا مقابله می کند در بازی 2 فینال کنفرانس شرق پلی آف جام استنلی.

علاقه مندان می توانند این بازی را ساعت 20 از شبکه CBC Sports تماشا کنند

افرادی که می خواهند این آخر هفته بیرون بروند می توانند در آن شرکت کنند بازگشایی باغ تاریخی Dundurn’s Kitchen. شرکت کنندگان می توانند با قدم زدن در باغ، مناظر و بوی بهار را کاوش کنند. این باغ همچنین دارای اعلان های مناسب برای کودکان برای کشف جزئیات باغ خواهد بود.

برای یک روز شلوغ و سرگرم کننده در یکشنبه، از صبحانه ارمنی برنامه ریزی کنید

یکشنبه را با پیوستن به جامعه محلی ارمنی برای صرف صبحانه تخم مرغ، بیکن و فول به سبک ارمنی (باقلا) در این رویداد هفتگی. این برانچ از ساعت 11:30 در مرکز اجتماعی همیلتون در استونی کریک آغاز می شود.

از آنجا، مردم می توانند به خیابان Concession به عنوان موسیقی زنده فراگیر می شود با اجرای شش اجرا در مکان‌های مختلف در امتداد منطقه تجاری تمام بعدازظهر، از ساعت 12 بعدازظهر، نیکول کریستین، استیو دیپس و لیندی ووپنفیورد به عنوان بخشی از رویداد Sidewalk Sounds، از جمله بازیگران آن هستند.

اگر به دنبال سرگرم کردن بچه های خانواده خود هستید، این مهمانی پاپ آپ یک ساعت سرگرمی را برای بچه ها نوید می دهد، در کنار برخی از شخصیت های مورد علاقه آنها. طیف وسیعی از فعالیت‌ها، از جمله آواز خواندن، رقصیدن، و موارد دیگر از ساعت 1 تا 2 بعد از ظهر در این روز بازی شخصیت‌ها برای شرکت در کلیسای خانواده هریتیج گرین در Ancaster رایگان است، اما رزرو الزامی است.

خانواده ها همچنین می توانند از هنرهای دستی برای کودکان از ساعت 1 تا 3 بعدازظهر لذت ببرند روز سرگرمی خانوادگی و مزه آنچه را که گالری هنری همیلتون ارائه می دهد، بچشید. ورودی برای یک خانواده حداکثر دو بزرگسال و چهار کودک 5 دلار است. ورودی گالری شامل نمی شود. در حالی که برای ورود به گالری سطح 1 که اغلب دارای نمایشگاه های گردان است هزینه ای وجود دارد، گالری سطح 2 در AGH همیشه رایگان است.

برای پایان دادن به روز، باشگاه روتاری دونداس یک بار دیگر است شلیک کردن چند آتش بازی برای روز ویکتوریا نمایش امسال در تاریکی، تقریباً ساعت 9:30 بعد از ظهر شروع می شود. برای کسانی که می خواهند زودتر به آنجا برسند تا ملک خوبی داشته باشند، موسیقی زنده، نقاشی چهره و کامیون های غذا در پارک از ساعت 4 بعد از ظهر شروع می شود.

دوشنبه

در صورتی که از براندون مونتور و کارتر ورههه به اندازه کافی سیر نشدید، فرصتی دیگر برای تماشای آنها در روز دوشنبه وجود دارد، زیرا پنترهای فلوریدا آنها در بازی 3 از فینال کنفرانس شرقی پلی آف جام استنلی در مقابل کارولینا هاریکنز قرار می گیرند. ساعت 8 شب از شبکه CBC تماشا کنید