کارمند هری استینسون می‌گوید مطمئن است که هتل ۱۹ میلیون دلاری بوفالو گراند ساخته خواهد شد.

کارمند یک توسعه‌دهنده همیلتون که کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) می‌گوید سرمایه‌گذارانی که ۱۹ میلیون دلار برای هتل بزرگ بوفالو در نیویورک داده‌اند گمراه کرده‌اند، می‌گوید که «اطمینان دارد» این پروژه تکمیل خواهد شد.

OSC اخیراً به استفن کلی، هماهنگ کننده سرمایه گذاری Stinson Properties و مدیر خدمات مشتری، به مدت دو سال از شرکت در بازارهای سرمایه انتاریو محروم شد، زیرا او پیشنهاد کرد که تمام سرمایه گذاری ها در هتل برای برنامه های پس انداز بازنشستگی ثبت شده و حساب های پس انداز معاف از مالیات واجد شرایط هستند.

هری استینسون، بنیانگذار Stinson Properties، با ادعاهایی که او سرمایه گذاران را گمراه کرده است مخالف است و گفت که به کار بر روی توافق با OSC ادامه می دهد.

اسناد دادگاه OSC نشان می دهد که کلی، که ثبت نام نکرده بود و تجربه ای در صنعت اوراق بهادار نداشت، فکر نمی کرد قوانین را زیر پا بگذارد.

در این اسناد آمده است: «کلی زیردستان استینسون بود و او برای رسیدن به این نتیجه که فعالیت‌هایش مشروع است و قوانین اوراق بهادار را نقض نمی‌کند، به استینسون تکیه کرد».

“کلی و همسرش شخصاً با وجوه ثبت شده و پول نقد در هتل سرمایه گذاری کردند و سرمایه اصلی خود را پس نگرفتند.”

مردی که لبخند می زند.
استفن کلی، هماهنگ کننده سرمایه گذاری و مدیر خدمات مشتری در Stinson Properties است. (لینکدین)

اما کلی به CBC همیلتون گفت که با استینسون رابطه خوبی دارد و به پروژه ایمان دارد.

او در ایمیلی نوشت: «ما هنوز احساس می‌کنیم که این پروژه می‌تواند به نتیجه برسد و مطمئن هستیم که بودجه خود را در آن زمان دریافت می‌کنیم.

“علیرغم چالش‌های زیادی که با آن مواجه بوده‌ایم، پیش‌فرض برای سرمایه‌گذاری به قوت خود باقی است و اقدامات OSC کاری انجام نداده است که آقای استینسون را از تکمیل آن منصرف کند… در واقع می‌توانم بگویم که او را مصمم‌تر کرده است. “

استینسون قبلاً گفته بود که او نیز متعهد به اجرای پروژه است.

او گفت: «در واقع داستان پرمحتواتری وجود دارد که باید بازگو شود، اما بهتر است این کار زمانی انجام شود که پروژه را تکمیل کنیم و ثابت کنیم که این یک پروژه معتبر و یک سرمایه گذاری معتبر است.

هتل بزرگ بوفالو به عنوان یک سایت 2.8 هکتاری با 500 اتاق هتل، 72000 فوت مربع فضای رویداد، یک سالن کنسرت با 4000 صندلی، چندین فروشگاه غذا و یک گاراژ سرپوشیده با ظرفیت 600 خودرو توصیف می شود.

OSC قبلاً در سال 2006 استینسون را به دلیل “اقدام بر خلاف منافع عمومی” تحریم و او را به پرداخت 10000 دلار محکوم کرد.

استینسون پشت پروژه ها و پیشرفت های متعدد همیلتون است.

او زیربنای مدرسه استینسون را در مدرسه سابق استینسون به پایان رساند. او همچنان در حال کار برای تکمیل زیربناهای پارک بیزلی در کارخانه های بافندگی کانن سابق و اجاره انبار گیبسون در مدرسه گیبسون سابق است.

مشخص نیست چه زمانی موضوع هتل بزرگ بوفالو به OSC باز خواهد گشت.