کارمندان مرکز علمی انتاریو از برنامه حرکت: اتحادیه “عصبانی و سردرگم” هستند

اتحادیه آنها روز چهارشنبه گفت که کارکنان مرکز علمی انتاریو از برنامه های استان برای انتقال این جاذبه به انتاریو پیس “عصبانی و سردرگم” هستند، برخلاف توصیف نخست وزیر از خلق و خوی آنها.

نخست‌وزیر داگ فورد روز سه‌شنبه گفت که کارمندان از دورنمای جابه‌جایی از تأسیسات کنونی شرق تورنتو “هیجان زده” هستند، اما اتحادیه گفت که اینطور نیست.

این اتحادیه در نامه ای نوشت: “حدود 400 کارگر در مرکز علمی انتاریو، به نمایندگی از (اتحادیه کارکنان خدمات عمومی انتاریو) از برنامه های دولت فورد برای انتقال جاذبه های آموزشی به محوطه انتاریو پلیس در مرکز شهر تورنتو عصبانی و سردرگم هستند.” بیانیه.

جابجایی از مکان جادار کنونی در دان میلز به یک مکان شلوغ در مرکز شهر هیچ مزیت و معایب زیادی ندارد.

OPSEU نماینده کارکنانی است که نمایشگاه‌ها را می‌سازند و نگهداری می‌کنند، کلاس‌ها و تورها را برگزار می‌کنند، کارکنان خدمات غذا و فروش بلیط که کافه تریا و گیشه‌ها را اداره می‌کنند، و کارکنان نظافت.

اتحادیه نگران مرکز کوچکتر می تواند به معنای اخراج کارکنان باشد

اتحادیه گفت که اکثر کارکنان بیش از 10 سال در مرکز علمی کار کرده اند و زندگی خود را در محله های مجاور ساخته اند.

این اتحادیه در بیانیه خود نوشت: «کارکنان مرکز علمی همچنین نگران تأثیر این حرکت بر زندگی خود، از جمله احتمال از دست دادن شغل هستند.

رفت‌وآمد طولانی‌تر و غیرقابل دسترس‌تر به مکان جدید، رسیدن به آنچه بسیاری از کارکنان آن را شغل رویایی‌شان توصیف می‌کنند، دشوارتر می‌کند – کار کردن در مکانی که به یاد می‌آورند با خانواده‌هایشان بازدید کرده‌اند و سفرهای آموزشی مدرسه را در زمان بزرگ شدن به یاد داشته باشند.»

ارائه آخرین چشم انداز دولت استانی برای توسعه مجدد مکان انتاریو.
ارائه آخرین چشم انداز دولت استانی برای توسعه مجدد مکان انتاریو. (دولت انتاریو)

OPSEU گفت که انتقال مرکز علمی از محل فعلی در یک دره به غرفه ای در محوطه بازسازی شده انتاریو پلیس می تواند به معنای فضای کوچکتر و شلوغ تر باشد که ظرفیت نمایشگاه را کاهش می دهد و منجر به اخراج های احتمالی می شود.

اتحادیه گفت که منطقه اطراف انتاریو پلیس یک بخش شلوغ از مرکز شهر است و وجود مرکزی که اکنون در آن قرار دارد، آن را برای بازدیدکنندگان و گروه های مدرسه در دسترس تر می کند.

فورد گفته است که انتقال این مرکز علمی به دولت این امکان را می‌دهد که این مرکز را مدرن‌سازی کند، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند، و مسکن یا احتمالاً یک مدرسه یا مرکز اجتماعی در محل فعلی بسازد.