ژنرال بازنشسته ریک هیلیر می گوید که موافقت کرده است که بر واکسن انتاریو نظارت کند زیرا “تماس وظیفه”

هنگامی که ژنرال بازنشسته ریک هیلیر از داگ فورد نخست وزیر انتاریو تماس گرفت و از او خواست که نظارت بر تولید واکسن COVID-19 در استان را داشته باشد ، او دانست که نمی تواند نه بگوید.

هیلیر به رادیو CBC گفت: “واکنش من این بود که ، من به دنبال کار نیستم ، به دنبال استرسی نیستم که با این نوع قرار ملاقات روبرو می شود.” هوای تازه روز یکشنبه

“و من چند ساعت بعد از صحبت با پریمیر فورد در مورد آن فکر کردم و سپس فکر کردم ، شما نمی توانید عقب بنشینید ، از آنچه که در اطراف شما اتفاق می افتد از بسیاری جهات انتقاد کنید ، من فکر می کنم که می خواهم دوباره هیلیر گفت: “یک زندگی منظم داشته باشید ، و سپس وقتی تلفن های برتر شما از شما می خواهند بخشی از تلاش برای برگرداندن ما به یک زندگی عادی باشید ، نمی توانید جواب منفی دهید.”

“تماس با وظیفه همان چیزی است که در پایان آن در ذهن من گذشت.”

هیلیر ، رئیس ستاد دفاعی سابق نیروهای مسلح کانادا از فوریه 2005 تا ژوئیه 2008 و فرمانده نیروهای تحت رهبری ناتو در زمان جنگ در افغانستان در سال 2004 ، گفت که هنگام تماس با وی در نیوفاندلند و لابرادور بود.

هیلیر گفت این انتصاب که روز دوشنبه اعلام شد ، به معنای توازن مسئولیت های جدید با تعهدات قبلی و همچنین زندگی شخصی اش است ، اما او تصمیم گرفت که این نقش برای استان و کانادا مهم باشد.

وی گفت: “برای تقریبا 15 میلیون نفر در انتاریو چیزی مهمتر از درست كردن این برنامه واكسن وجود ندارد.” “و از آنجا که من همچنین معتقدم که با رفتن انتاریو ، بقیه کانادا می رود ، فکر نمی کنم چیز مهم تری برای کانادا باشد.”

نخست وزیر انتاریو داگ فورد و رئیس سابق نیروهای مسلح کانادا ژنرال ریک هیلیر روز جمعه در دفتر نخست وزیر در مجلس قانونگذاری انتاریو در تورنتو به نقشه نگاه می کنند. هیلیر قرار است گروه ویژه ای را هدایت کند که نظارت بر شیوع واکسن COVID-19 را در استان انجام دهد. (فرانک گان / مطبوعات کانادایی)

عنوان رسمی وی رئیس گروه ویژه توزیع واکسن COVID-19 است.

گروه ویژه به دولت انتاریو در زمینه تحویل ، نگهداری و توزیع واکسن COVID-19 مشاوره خواهد داد. همچنین از سیستم مراقبت های بهداشتی برای ارائه برنامه واکسیناسیون “مرحله ای” پشتیبانی می کند.

این برنامه با ایمن سازی از جمعیت آسیب پذیر آغاز می شود ، سپس با واکسیناسیون جمعی ادامه می یابد. این استان گفت که در حال برنامه ریزی برای برنامه اولیه واکسن COVID-19 با واکسن های Pfizer و Moderna است.

گروه ویژه راهنمایی بالینی در مورد تجویز واکسن و نظارت بر میزان جذب واکسن را ارائه می دهد. و این یک تلاش “گسترده و پایدار” آموزش عمومی و تلاش در سطح جامعه برای تشویق واکسیناسیون را اجرا خواهد کرد.

“من با نخست وزیر صحبت کردم و گفتم:” بله ، من در آنجا هستم ، بهترین کاری را که می توانم انجام خواهم داد. ” هیچ کس نمی تواند بیش از این از من بخواهد. من بهترین کاری را که می توانم انجام می دهم. “

روز دوشنبه ، فورد گفت: “این گروه ویژه مسئول بزرگترین شیوع واکسن در یک نسل ، یک تعهد عظیم لجستیکی است ، که این استان هرگز ندیده است. زیرا به محض در دسترس بودن این واکسن ها ، ما باید ما به دقت نظامی احتیاج داریم. “

ژنرال بازنشسته ریک هیلیر روز جمعه به دفتر نخست وزیر در مجلس قانونگذاری انتاریو در تورنتو می رود. (فرانک گان / مطبوعات کانادایی)

تیمی که برای مقابله با جنگ علیه COVID-19 در حال جمع شدن است

هیلیر گفت که یک تیم کوچک در حال حاضر علیه آنچه که “جنگ” در COVID-19 خوانده است در حال جمع شدن هستند. وی گفت که این تیم اطمینان حاصل خواهد کرد که عرضه گسترده کالا موثر است. در یک خبر خبری روز دوشنبه ، این استان گفت که سایر اعضای گروه ویژه را طی روزهای آینده اعلام خواهد کرد.

هیلیر در پاسخ به این سال که آیا نظارت بر یک عملیات نظامی در صحرای افغانستان علیه طالبان هنگام استفاده از واکسن تجربه مفیدی خواهد بود ، هیلیر گفت: ما عادت کرده ایم در محیطی فعالیت کنیم که تعداد زیادی ناشناخته وجود دارد.

وی گفت: “و ما می دانیم كه چگونه اطلاعات را تجزیه و تحلیل كنیم ، اطلاعات را توسعه دهیم و سعی كنیم همه آنچه را كه ممكن است بتوانیم تعیین كنیم تا به ما اجازه برنامه ریزی و اجرای مناسب عملیات را بدهیم.

“در واقع ، این جایی است که ما در حال حاضر با مواد مخدر هستیم. ما نمی دانیم چه زمانی این دارو خواهد آمد. ما نمی دانیم که کدام یک از آنها به اینجا می رسند. ما همه ویژگی های آن را فراتر از واقعیت نمی دانیم برخی از چالش ها از نظر منطقی در برخورد با آن وجود دارد. “

هیلیر گفت که او با فورد موافق است که دقت نظامی نکته بسیار مفیدی است اما افزود که همه باید نقشی داشته باشند.

“ما عادت کرده ایم که به صورت تیمی کار کنیم و بیشتر از هرجای دیگر فکر می کنم. ما جمع می شویم ، پشت همدیگر را داریم و با هم صمیمی و صریح هستیم. اما همه ما با یک ماموریت آنجا هستیم “

هوای تازه11:26ژنرال بازنشسته ریک هیلیر به عنوان مسئول اتهام واکسن COVID-19 در انتاریو

ژنرال بازنشسته ریک هیلیر ، رئیس سابق نیروهای مسلح کانادا ، در مورد تصمیم خود برای به عهده گرفتن وظیفه نظارت بر انتشار واکسن COVID-19 در انتاریو ، چالش های پیش رو و چگونگی اولویت بندی صحبت می کند. 11:26

نقش این است که “همه آن قطعات را به هم گره بزنید”

هیلیر گفت که کار او در واقع تکمیل واکسن در انتاریو نیست ، زیرا متخصصان پزشکی وجود دارند که آن را انجام می دهند ، اما او “همه آنها را بهمراه تیم کوچک خود بهم می بندد” تا عملی تقریباً بی نقص شود.

“من چیزهای زیادی آموخته ام که این فرصت را داشته ام که در کنار پسران و دختران کانادایی با لباس فرم و خانواده های آنها و غیرنظامیانی که برای دهه ها از نیروهای مسلح پشتیبانی می کنند خدمت کنم. من چیزهای زیادی درباره رهبری آموخته ام. من در مورد رهبری صحبت می کنم ، در مورد رهبری و چیزی که من همیشه به آن برمی گردم این است که ، اگر شما یک رهبر هستید ، همه چیز در مورد مردم است “.

“و اگر می توانید به مردم انرژی دهید ، آنها را به مأموریت خود متمرکز كنید ، هنگام انجام آنها از آنها حمایت كنید ، وقتی خسته شدند از آنها الهام بگیرید ، پس مشكلی نخواهید داشت زیرا آنها ایده های عالی خواهند داشت. ذهن ها از طرف استان و مردم انتاریو به کار گرفته می شوند و اعمال می شوند. “

هیلیر می گوید رهبری مهم است

هیلیر گفت که رهبری مهم است و نیروهای مسلح کانادا رهبران موثری تولید می کنند.

وی خاطرنشان كرد كه انتقاداتی نسبت به نامگذاری اخیر سرلشكر وجود دارد. دانی فورتین ، رئیس ستاد فعلی فرماندهی عملیات مشترک کانادا و فرمانده سابق مأموریت ناتو در عراق ، به عنوان معاون رئیس جمهور ، تدارکات و عملیات در آژانس بهداشت عمومی کانادا. برخی از کارشناسان اعتراض کردند زیرا فورتین یک پزشک حرفه ای نیست.

اما هیلیر گفت که انتقاد بی دلیل است.

هیلیر گفت: “من فکر می کنم نیروهای مسلح کانادا رهبرانی فوق العاده تولید می کنند.”

وی گفت: “ما یک برنامه آموزش و تربیت ، تجربه افراد ، انتخاب آنها و سپس گره زدن همه اینها با یک برنامه مربیگری داریم که فوق العاده است.”

وی افزود: “من معتقدم كه سازمان یا م institutionسسه دیگری در كانادا وجود ندارد كه رهبران را به روشی سیستمی مانند نیروهای مسلح كانادا تولید كند.”

در ژانویه 1998 ، هیلیر 15000 پرسنل نظامی را تحت “عملیات بهبودی” هدایت کرد تا به انتاریو ، نیوبرانزویک و کبک کمک کند تا از طوفان یخی بهبود یابند.

ستوان نیروهای سابق کانادایی. ژنرال ریک هیلیر در پی مراسم روز یادبود در کمپ جولین در روز سه شنبه 11 نوامبر 2003 در کابل ، با نیروهای نظامی صحبت می کند. (مطبوعات کانادایی / تری پدول)