چگونه صنعت فیلم سازی همیلتون علی رغم COVID-19 “عقب نشینی می کند”

علی رغم وقفه ای که توسط همه گیر COVID-19 ایجاد شده است ، بخش فیلم های همیلتون در حال بازگشت است و امسال بیش از 100 محصول را در شهر فیلمبرداری کرده است.

کیم آدروز ، مدیر ارشد پروژه در دفتر فیلمسازی شهر ، گفت که از زمان شروع فیلمبرداری در 6 ژوئیه ، این صنعت “به سرعت برگشت”.

وی گفت: “ما واقعاً شاهد افزایش تقاضا هستیم.” “ما با سپاس از همه پروژه های متوقف شده دیدن کرده ایم و سپس مجموعه ای از پروژه هایی که قصد داشتند در تابستان در همیلتون کار کنند ، آمدند و درگیر برنامه تولید خود شدند.”

در آغاز ماه نوامبر سال گذشته ، این شهر 686 مجوز را صادر کرده بود.

به گفته آدروز ، علیرغم وقفه ، مجوزها در حال حاضر در 405 است. آنها تقریبا 26 سال در نزدیکی ابتدای ماه اوت بودند.

در سال 2019 ، از جمله فصل دوم ، 141 پروژه در کل فیلمبرداری شده است پسر ها، آکادمی چتر، و تیتان ها.

امسال تاکنون 104 مورد بوده است.

Adrovez گفت ، شرکت های تولیدی در حال جستجوی مناطق پیش بینی شده در شهر هستند تا برنامه هایی را برای فیلمبرداری در سال جدید ترتیب دهند ، به این معنی که فرصت هایی برای بیش از 9000 نفر در همیلتون که در صنعت کار می کنند وجود خواهد داشت.

وی گفت: “معمولاً این خیلی زودتر برنامه ریزی نمی شود ، اما من فکر می کنم تولیدات کاملاً آگاه هستند که همیلتون از نظر حوزه قضایی جذابیت دارد و آنها می خواهند وارد آنجا شوند و آن را جلوتر از همه قفل کنند.”

بخشی از دلیلی که وی فکر می کند صنعت در همیلتون دوباره به حرکت درآمده است ، جدا از این که برنامه ها را برطرف کند ، این است که تیم های تولیدی در مقایسه با گزینه های دیگری مانند نیویورک و لس آنجلس ، انتاریو را به عنوان یک مکان “امن تر” برای عکسبرداری در طول همه گیری مشاهده می کنند.

جایگزین تورنتو

آندروز گفت ، صنعت فیلم تقریبا 50 میلیون دلار فعالیت اقتصادی در شهر در مقایسه با 60 میلیون دلار سال گذشته داشته است.

وی گفت: شرکت های تولیدی کارگران را به خرید کارت های هدیه و استفاده از مکان هایی مانند سالن های ضیافت تشویق می کنند که به دلیل محدودیت های استانی برای مبارزه با شیوع COVID-19 ، در شرایط عادی مجاز به کار نیستند.

در صورت حضور در دوربین ، به سالن ها جبران خسارت داده می شود. آندروز همچنین تأیید کرد که یک شرکت تولید کننده که در حال فیلمبرداری در مرکز شهر بود کمک مالی به یک خیریه محلی کرده است.

صندلی های Nathan Fleet صندلی های Lights Camera Hamilton را نشان می دهد ، که به عنوان رابط برای افرادی که بدنبال اعضای خدمه هستند عمل می کند. او گفت که متوجه “افزایش زیادی” در رسیدن افراد شده است.

وی گفت: “این صنعت” به نظر می رسد كه در حال رونق گرفتن است ، و این فقط به دلیل اعتبارات مالیاتی موجود نیست.

تولیدکنندگان به او گفته اند که سهولت در رفت و آمد ، از یک دقیقه کارخانه به منطقه حفاظت شده در دقیقه دیگر ، یک چشم انداز جذاب است ، به خصوص اگر با تورنتو “پرجمعیت” مقایسه شود.

وی گفت: این به معنای اعضای بازیگران و خدمه است که مردم به طور معمول از زمان صرف اعتبار در غذا خوردن در رستوران های محلی ، استفاده از استودیوهای فیلم سازی و خرید پارچه یا مصالح ساختمانی در شهر ، آنها را از آن رد می کنند.

24 فیلم همیلتون در جشنواره

ناوگان همچنین مدیر اجرایی جشنواره فیلم همیلتون است که پانزدهمین سال خود را سپری می کند. این حدود 100 فیلم در The Westdale ، Playhouse Cinema و Starlite Drive-In را نشان می دهد. فیلم ها را می توان در کابل 14 نیز مشاهده کرد.

هفتاد فیلم از فیلم های کانادایی است و 24 فیلم در همیلتون فیلمبرداری شده یا توسط فیلمسازان همیلتون ساخته شده است.

وی گفت ، وقتی همه گیری آغاز شد ، همه به سرگرمی روی آوردند و هنرمندان کارهای خود را به طور رایگان “به جهان” اهدا می کردند.

وی گفت: “هنرمندان ، هر وقت کار بسته می شود ، یا احساس می کنند نمی توانند این کار را انجام دهند ، باز هم این کار را می کنند.” “ما به دلایلی نیاز به تولید هنر داریم. این فقط در ماست.”

بنابراین ، به گفته وی ، مهم است که مردم از هنرمندان محلی حمایت کنند.

“همانطور که آنها از هنر خود بهره مند می شوند ، من فکر می کنم مخاطبان هنگام دریافت این هنر باید به همان اندازه بدهند.”

این جشنواره تا 15 نوامبر ادامه دارد.

اگر کسی به دنبال فیلمبرداری در شهر است ، باید با دفتر فیلم همیلتون تماس بگیرد.