چه باز و چه بسته این 2-4 می در همیلتون

آخر هفته روز ویکتوریا است که تولد ملکه ویکتوریا در 24 می 1819 است و همیشه در دومین دوشنبه آخر ماه می است.

این دوشنبه تعطیلات باز و بسته است.

خدمات شهری و استانی

دوشنبه جمع آوری زباله شهری انجام نخواهد شد و روزهای زباله یک روز دیرتر برای بقیه هفته جابه جا می شوند. زباله های روز جمعه روز شنبه جمع آوری می شود. در اینجا درباره برنامه زباله خود بیشتر بدانید.

همه شعبه های کتابخانه عمومی همیلتون یکشنبه و دوشنبه تعطیل خواهند بود، اما روز شنبه برای خدمات منظم و رویدادهای خانوادگی باز خواهند بود.

گلخانه گرمسیری Gage Park در روز دوشنبه تعطیل خواهد بود. گلخانه شنبه و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز خواهد بود

باغ گیاه‌شناسی سلطنتی در روز ویکتوریا بین ساعت 9 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است و آخرین پذیرش در ساعت 7 بعد از ظهر مجاز است.

خدمات حمل و نقل قابل دسترسی DARTS در ساعات خدمات تعطیلات خود در روز دوشنبه اجرا خواهد شد. تمام سفرهای اشتراک در DARTS، به جز سفرهای دیالیز، برای آن روز لغو می شوند، بنابراین سوارانی که نیاز به سفر دارند باید صریح رزرو کنند. دفتر خدمات مشتریان روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

همه اتوبوس‌های راه‌آهن خیابان همیلتون طبق برنامه یکشنبه در روز دوشنبه حرکت خواهند کرد. در نتیجه، مسیرهایی که یکشنبه‌ها کار نمی‌کنند، در روز ویکتوریا، از جمله HSR myRide و Route 18 Waterdown Mountaineer، فعالیت نمی‌کنند. سرویس Trans-Cab بین Countrywide Recycling و Twenty در نقطه انتقال Nebo اجرا نخواهد شد.

شهر همیلتون پناهگاه و دفتر خدمات حیوانات خود را روز دوشنبه خواهد بست. برای موارد اضطراری مربوط به حیوانات، با شماره 905-574-3433 تماس بگیرید.

انتاریو ورکز و دفاتر صدور مجوز و آیین‌نامه شهر دوشنبه تعطیل هستند. ساکنان با یک موضوع آیین‌نامه‌ای «که نیاز به توجه فوری مانند خدمات حیاتی، یا نگرانی‌های بهداشتی و ایمنی دارند» می‌توانند با شماره 2489-546-905 تماس بگیرند.

مکان های سرویس انتاریو و سرویس کانادا در روز دوشنبه بسته هستند.

فروشگاه های خواربار فروشی، مشروب فروشی و آبجو

اکثر خواربارفروشی ها و خرده فروشی ها در روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

مرکز خرید لایم ریج و میدان ایست گیت روز دوشنبه تعطیل هستند.

فروشگاه‌های هیئت کنترل مشروب انتاریو (LCBO) روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

شش مکان فروشگاه آبجو روز دوشنبه باز خواهند بود. این لیست به همراه ساعات تعطیلات آنها در فهرست است وب سایت فروشگاه آبجو.

اکثر آبجوسازی های صنایع دستی روز دوشنبه باز خواهند بود.