چرا کوین ایبو از واترلو از شورای Greenbelt انتاریو استعفا داد

کوین ایبی ، عضو سابق شورای Greenbelt انتاریو می گوید که او به همراه شش نفر دیگر به دلیل نگرانی در مورد جهت گیری سیاست های زیست محیطی و حفاظت در استان استعفا داد.

ابی ، مشاور برنامه ریزی و مدیر سابق سازمان گفت: “من فکر می کنم تعدادی از مسائل در گذشته به هم پیوسته است در حالی که باعث شده بسیاری از اعضای شورا عقب نشینی کنند و نگاهی به ادامه مشارکت خود داشته باشند.” برنامه ریزی جامعه برای منطقه واترلو.

“من فکر می کنم دلیل اصلی نگرانی من مربوط به پیشنهادات در لایحه 229 است و تأثیر قابل توجهی که این تغییرات بر روی مقامات حفاظتی خواهد داشت ، در زمانی که ما بیشتر به تخصص آنها در زمینه برنامه ریزی یکپارچه و مدیریت محیط زیست نیاز داریم.”

لایحه بودجه ، که توسط دولت محافظه کار پیشرو فورد در ماه نوامبر ارائه شد ، همچنین شامل تعدادی از اصلاحات ، از جمله تغییراتی در قانون حفاظت از استان است که می تواند قدرت 36 مقام حفاظت انتاریو را کاهش دهد و قدرت وزیران را در منطقه بندی گسترش دهد.

ابی در نامه استعفا روز شنبه خطاب به استیو کلارک ، وزیر امور شهرداری و مسکن ، هر دو نگرانی را مطرح کرد.

ابی گفت ، برنامه ریزی برای آبخیزداری برای پیشبرد او از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی گفت که وی معتقد است تخصص مقامات حفاظت در آن زمینه برای آینده انتاریو ضروری است.

وی گفت: “مقامات حفاظتی بیش از نیم قرن در این امر نقشی اساسی داشته اند. آنچه در شهرداری” الف “بالادست اتفاق می افتد به طور بالقوه تأثیر زیادی بر شهرداری” ب “در پایین دست دارد.”

وی افزود: “و ما هم اکنون در سراسر نعل اسب بزرگ طلایی با رشد بی سابقه ای روبرو هستیم و همچنین به زیر بشکه تغییرات آب و هوایی خیره شده ایم – هر دو مورد نیاز ما را بزرگتر و نه کوچکتر نشان می دهد.” “این ایده که نقش مقامات حفاظت در برنامه ریزی حوضه های آبخیز به طور قابل توجهی کاهش می یابد ، کاملاً صادقانه به نظر من ، هیچ منطقی ندارد.”

وزیر کلارک در مصاحبه ای با CBC Kitchener-Waterloo از خدمات ابی در این شورا تشکر کرد و برای او آرزوی سلامتی کرد. وی گفت که مشتاقانه منتظر کار با اعضای جدید شورا است.

“من می خواهم ورق بزنم. من با تمام اعضای شورای Greenbelt باقیمانده صحبت کرده ام ، و همه آنها می خواهند که در آنجا بمانند. من همچنین مقدماتی با برخی از افراد که علاقه مند به شورای گرینبلت. ” “شورای جدید گرینبلت ، بنیاد گرینبلت و من در هفته ها و ماههای پیش رو بر روی طرحی کار خواهیم کرد که گرینبلت را افزایش می دهد ، همانطور که در بودجه 2020 ما ذکر شده است.”

دستورات منطقه ای وزیر بسیار زیاد است

ابی افزود: نگرانی دیگر افزایش استفاده از دستورات منطقه بندی وزیر (MZO) است که به طور واقعی به وزیر اجازه می دهد تحولات را پیگیری کند.

اما کلارک می گوید حتی با اصلاحاتی که در لایحه 229 پیشنهاد شده است ، باز هم در دستورات منطقه بندی وزیران کنترل و تعادل وجود دارد.

کلارک گفت: “مقامات حفاظتی می توانند با توجه به علم ، برای بهبود محیط زیست هرگونه شرطی را به مجوزی که احساس می کنند ضمیمه کنند.”

اما ابی می گوید دولت ، با استفاده از دستورات منطقه بندی ، می تواند در موارد زیادی مشاوره محلی و تصمیم گیری را کنار بگذارد. از سال 2019 ، دولت بیش از 30 مورد صادر کرده است.

“این نوع اعداد ، در واقع شما در حال تغییر روش توسعه در انتاریو هستید. و تا حد زیادی توانایی مردم برای شرکت در روند را دور می زنید ، تا اطمینان حاصل کنید که نتیجه روند انجام نمی شود” آنها بر آنها تأثیر منفی می گذارد و می توان در مورد چگونگی پیشرفت جامعه در طول زمان اظهار نظر کرد.

علی رغم اقدام دولت برای پر کردن سریع صندلی های خالی در شورای Greenbelt ، ابی می گوید که او همچنان صحبت خود را ادامه می دهد.

وی گفت: “هدف ما این نیست که به هیچ وجه آرام به غروب آفتاب برویم.”