پیش نویس گزارش بهبود اقتصادی بعد از COVID به شورای منتقل شد ، اما شک و تردیدها همچنان پابرجاست

پیش نویس گزارش کارگروه بهبود اقتصادی شهردار فرد آیزنبرگر ده ها پیشنهاد را برای کمک به بازپس گیری شهر از تلفات همه گیر COVID-19 در تجارت ذکر کرده است.

اما یک سوال باقی مانده است: آیا آنها حتی اجرا می شوند؟

كینین لومیس ، رئیس اتاق بازرگانی همیلتون ، گفت: “چگونه اطمینان حاصل كنیم كه طبق این توصیه ها عمل می كنیم … هیچ كدام از ما نمی خواهیم وقتمان تلف شود و این گزارش در قفسه ای جمع شود و گرد و غبار را جمع كند.” در جلسه یک گروه ویژه در روز پنجشنبه.

این س comesال پس از ماهها جلسه و برنامه ریزی کارگروه مطرح می شود ، زیرا همه گیرها موجبات آزار و اذیت کسب و کارها و پایان هزاران شغل را فراهم آورده است.

پیش نویس گزارش “پیروزی سریع” و اهداف بلند مدت ایجاد شده توسط هفت گروه کاری را ارائه می دهد:

  • مشاغل کوچک ، رستوران ها ، مناطق خیابان اصلی و غیرانتفاعی.
  • علوم ساخت و زندگی.
  • کشاورزی و اقتصاد دایره ای.
  • هنر و فرهنگ
  • جهانگردی و مهمان نوازی.
  • محل کار و دفتر
  • حمل و نقل ، ساختمان و زیرساخت ها.

در حالی که نکاتی در این گزارش با یکدیگر مغایرت دارند ، اما گروه های کاری به موضوعات مشترکی نیز اشاره می کنند. در هر دو مورد ، مشخص نیست که کارکنان شهر چگونه مسائل قابل بحث را حل می کنند یا توصیه های مشابه را ادغام می کنند.

پیش نویس گزارش کامل گروه ویژه شهردار در زمینه بهبود اقتصادی را اینجا بخوانید:

اما جیسون تورن ، مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اقتصادی شهر ، هنگام پاسخ به سوال لومیس ابراز خوش بینی کرد.

وی گفت: “ما توصیه های گزارش را از چند طریق مختلف مشاهده خواهیم كرد – از طریق حامیان مورد حمایت شورای انفرادی ، برخی از طریق گزارش كاركنان آینده و برخی دیگر از طریق به روزرسانی برنامه اقدام توسعه اقتصادی.”

مشاوره جان پل دانکو (بند 8) اذعان کرد که شورای شهر می تواند در اقدام تردید داشته باشد ، اما گفت که او فکر می کند آیزنبرگر بخواهد برخی از توصیه ها را فوراً قبول کند ، زیرا سایر مشاوران به “پیروزی های سریع” نگاه می کنند.

وی همچنین پیشنهاد داد که گروه ها می توانند در مورد توصیه هایی که می توانند زودتر از موعد اجرا شوند ، از مشاوران انتقاد کنند.

مشاوره نریندر نان (بخش 3) گفت که توصیه هایی که شورا می تواند از آنها برای سطوح بالاتر دولت حمایت کند نیز “کاملاً عملی” است.

“فکر نمی کنم ، کینین ، ما این گزارش را قفل خواهیم کرد. من فکر می کنم بسیاری از ما واقعاً توجه زیادی را به آنچه در اینجا توصیه می شود توجه می کنیم. برخی از این توصیه ها نیز نیاز به تکامل در سال آینده دارند و به 2022 ، “او گفت.

وی افزود: “یكی از توصیه های این گزارش می تواند این باشد كه تا زمانی كه لیست به اتمام نرسد و در مرحله بهبودی باقی بمانیم ، آن شورا سالانه توصیه ها را بررسی می كند تا ببیند چه چیزهایی انجام شده و چه كارهایی باید انجام شود.”