پلیس 3 نوجوان را پس از انتشار آگهی هایی با “پیام های نفرت انگیز” که 2 دختر را در ایجکس منتشر کرده بود، متهم کرد.

پلیس منطقه ای دورهام می گوید که سه نوجوان مرد در ارتباط با آگهی های توهین آمیز دو دختر جوان که در اطراف منطقه آژاکس نصب شده بودند، متهم شده اند.

هیئت مدرسه ناحیه دورهام (DDSB) در بیانیه ای این حوادث را “حوادث بسیار ناراحت کننده و ناراحت کننده نژادپرستی ضد سیاه پوستان” توصیف کرد.

پلیس می گوید، متهمان – 15، 17 و 18 ساله – هر کدام با پنج اتهام آزار و اذیت از طریق مخابرات مکرر روبرو هستند.

اندکی قبل از ساعت 3 بعدازظهر روز چهارشنبه، اعضای بخش غرب پلیس دورهام پس از اطلاع از آگهی‌های توهین‌آمیز که در منطقه آویزان شده بودند، به منطقه Rossland Road West و Ravenscroft Road در آژاکس پاسخ دادند.

پلیس در بیانیه‌ای که یکشنبه منتشر شد، گفت: «در مجموع پنج بروشور کشف شد که هر کدام حاوی پیام توهین‌آمیز و شماره تلفن تماس بود.

بازرسان توانستند شماره تلفن های دو دختر جوان را که از درج شماره آنها بی اطلاع بودند، مشخص کنند.

پلیس گفت که افسران تحقیقاتی را آغاز کردند که شامل بازبینی ویدئوهای نظارتی و صحبت با شاهدان بود و آنها را به سمت سه نوجوان مرد هدایت کردند.

پلیس گفت یک مرد 17 ساله قبلاً با هر دو قربانی زن تماس داشته است و به عنوان یک اقدام انتقام جویانه او این آگهی ها را با شماره تلفن آنها ایجاد کرده است به این امید که محتوا باعث شود آنها پاسخ منفی جامعه دریافت کنند. .

این نوجوان 15 ساله و 17 ساله بر اساس قانون عدالت کیفری جوانان قابل شناسایی نیستند و پلیس گفته است که نام این نوجوان 18 ساله برای حفظ هویت قربانیان مخفی شده است.

اعلامیه توزیع نکنید: پلیس

بازرسان در بیانیه خبری گفتند: «در این مرحله از تحقیقات، گمان می‌رود این تراکت‌ها برای آسیب رساندن به قربانیان بوده است.

پلیس از هر کسی که ممکن است یک کپی از این بروشور را داشته باشد می‌خواهد آن را توزیع نکند.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «علی‌رغم قصد ایجاد ناراحتی برای قربانیان زن، آگهی‌ها حاوی پیام‌های نفرت‌انگیزی است که باعث ناراحتی جامعه ما شده و ادامه خواهد داشت.»

به گفته پلیس، این آگهی‌ها در ابتدا به عنوان تحریک نفرت عمومی مورد بررسی قرار گرفتند، اما پس از بررسی نظارت تصویری، اظهارات و صحبت با افراد درگیر، مأموران به این نتیجه رسیدند که هدف آنها این نبوده است.

پلیس منطقه ای دورهام می گوید که آنها تشخیص داده اند که قربانیان تنها افرادی نیستند که توسط پروازها آسیب دیده اند.

پلیس گفت: “ما می دانیم که این موضوع چگونه بر جامعه ما تأثیر گذاشته است و ما حمایت و تلاش خود را برای اطمینان از پاسخگویی مسئولین ارائه می دهیم.”

“حوادث آزاردهنده ضد نژادپرستی سیاه پوستان”: DDSB

در همین حال، DDSB بیانیه ای از مدیر آموزش کامیل ویلیامز-تیلور در روز یکشنبه صادر کرد و آنچه را که رخ داد “حوادث نگران کننده نژادپرستی و نفرت ضد سیاه پوستان که در چند روز گذشته بر مدارس و جوامع مختلف در آژاکس تاثیر گذاشت” خواند.

هیئت مدیره مدرسه گفت که موادی در داخل و اطراف املاک مدرسه کشف شده است که “توهین‌های نژادپرستانه بسیار توهین‌آمیز و نفرت‌انگیز، تصاویر و پیام‌هایی را که جوامع سیاهپوست را هدف قرار می‌دهند” به تصویر می‌کشد.

این هیئت در بیانیه ای اعلام کرد که پلیس تضمین داده است که هیچ تهدید قریب الوقوع خطر فیزیکی یا خطرات ایمنی برای دانش آموزان، کارکنان یا مدارس وجود ندارد.

در بیانیه آمده است: “ما می دانیم که کارکنانی که خود را سیاه پوست می دانند، به ویژه از این حادثه آسیب دیده اند، و می دانیم که همه کارکنان تحت تاثیر منفی قرار گرفته اند… DDSB به شدت و به صراحت این اعمال نژادپرستی و نفرت ضد سیاه پوستان را محکوم می کند.”

DDSB گفت که برای کمک به دانش آموزان، خانواده ها و کارکنانی که تحت تأثیر این رویدادها قرار گرفته اند، پشتیبانی هایی در دسترس دارد.

پلیس از هر کسی که اطلاعات جدیدی در مورد این حادثه دارد می‌خواهد با بازرسان به شماره 905-579-1520 داخلی تماس بگیرد. 2542 یا با Crime Stoppers تماس بگیرید.