پلیس می گوید، یک نوجوان تورنتو پس از آن که ترقه های آتش نشانی در 3 اتوبوس جداگانه شروع شد، متهم شد

یک نوجوان تورنتویی پس از اینکه پلیس مدعی شد ترقه‌های آتش‌نشانی را در سه اتوبوس جداگانه شلیک کرده، با اتهامات متعددی روبرو است.

خبر دستگیری پس از آن منتشر شد که ویدیویی از یک دختر در حال شلیک آتش بازی در اتوبوس در حادثه دیگری در روز سه شنبه در اسکاربرو منتشر شد. پلیس پس از آن یک نوجوان 14 ساله را در این پرونده دستگیر و متهم کرد.

پلیس شامگاه پنجشنبه در خبری اعلام کرد پسر 16 ساله ای دستگیر و در تحقیقات شرارت متهم شده است.

در 24 مه، آنها می گویند که نوجوان سوار اتوبوسی در اسکاربورو، در منطقه گیلدوود پارک وی و جاده لیوینگستون شد و سپس اقدام به پرتاب ترقه به سمت جمعیتی از مردمی که در ایستگاه اتوبوس منتظر بودند، کرد.

پس از آن پسر ظاهراً از آن اتوبوس خارج شد، سوار اتوبوس دیگری شد و سپس یک ترقه داخل آن روشن کرد و پرتاب کرد. یک نفر دچار جراحات جزئی شد.

روز بعد، در 25 ام، پلیس می گوید که همان پسر سوار اتوبوس دیگری در محله گیلدوود شد و دوباره یک ترقه را روشن کرد و پرتاب کرد. تلفات جانی گزارش نشده است اما اتوبوس به دلیل دود باید تخلیه شود.

پلیس می گوید که این پسر روز پنجشنبه دستگیر شد و اکنون با سه فقره شرارت، دو مورد حمله با سلاح و دو فقره داشتن سلاح به دلیل ارتکاب جرم مواجه است.

این نوجوان که بر اساس قانون عدالت کیفری جوانان قابل شناسایی نیست، قرار است صبح روز جمعه در دادگاه حاضر شود.

کمیسیون حمل و نقل تورنتو گفته است که حادثه آتش بازی روز سه شنبه یکی از هفت حادثه مشابه در 9 روز است. مشخص نیست که آیا هر یک از موارد مرتبط است یا خیر.

از هر کسی که اطلاعاتی دارد خواسته می شود که با پلیس تماس بگیرد یا یک نکته ناشناس با Crime Stoppers بگذارد.