پلیس می گوید، دانش آموز دبیرستان سنت کاترینز در چاقو زدن به دانش آموز دیگری متهم شد

پلیس می گوید یک دانش آموز 15 ساله در پی حمله چاقو به دانش آموز دیگری در حین ناهار روز پنجشنبه در دبیرستانی در سنت کاترینز، آنت، متهم شده است.

سرویس پلیس منطقه ای نیاگارا گفت که افسران به یک حمله گزارش شده در کالج سنت کاترینز در ساعت 10:54 صبح به وقت شرقی پاسخ دادند.

پلیس گفت که افسران مردی 15 ساله را پیدا کردند که به نظر می رسید ضربه چاقو داشت.

معلمان و کارکنان پشتیبانی در مدرسه به دانش آموزی کمک کردند که قبل از اینکه امدادگران او را به یک مرکز تروما در خارج از شهر بفرستند، چاقو خورده بود.

پلیس گفت که او اکنون در خانه در حال بهبودی است.

کیم سوینی، سخنگوی هیئت مدرسه ناحیه نیاگارا در ایمیلی گفت که دانش‌آموزان با نامه‌ای به خانواده‌ها فرستاده شدند.

او گفت که مظنون تا رسیدن پلیس در یک دفتر مدرسه تحت نظارت بود.

این نوجوان 15 ساله به ضرب و جرح با اسلحه متهم شده است. پلیس گفت که او در بازداشت است و از طریق لینک ویدیویی به دادگاه رابرت اس‌کی ولش در سنت کاترینز در جلسه وثیقه شرکت خواهد کرد.

هویت جوانان تحت قانون عدالت کیفری جوانان محافظت می شود.

افزایش نظارت بر مدرسه

پلیس همچنان در حال تحقیق است و از شاهدان می‌خواهد که به این موضوع مراجعه کنند.

سوینی گفت که مدرسه نظارت را در زمان ناهار هم در داخل و هم در خارج از مدرسه، از جمله در پارک‌های مجاور و مکان‌های دیگر تجمع دانش‌آموزان و همچنین در راهروها در ساعات کلاس افزایش می‌دهد.

هفته آینده، دانش‌آموزان و کارکنان در مورد اقدامات ایمنی که مایلند اعمال شوند بحث خواهند کرد.

سوینی گفت: “صدای دانش آموزان برای ما بسیار مهم است تا بفهمیم چه چیزی از مدرسه برای کمک به آنها برای احساس امنیت نیاز دارند.” “به عنوان بخشی از این بحث ها، ما همچنین حمایت هایی را که برای آنها در مدرسه و جامعه وجود دارد را یادآوری خواهیم کرد.”