پلیس منطقه می گوید 3 حادثه جداگانه با سلاح گرم مرتبط است

پلیس منطقه واترلو می گوید تحقیقات آنها در مورد سه حادثه جداگانه که در آن یک اسلحه گرم به سمت رانندگان هفته گذشته در همان روز نشانه رفته بود، مرتبط است.

این حوادث در ساعات اولیه صبح روز 12 آوریل رخ داد. پلیس در بیانیه ای گفت که بازرسان معتقدند این حوادث “جنایت فرصت بوده” و قربانیان به طور تصادفی هدف قرار گرفته اند.

اولین حادثه در ساعت 3:45 بامداد زمانی رخ داد که یک راننده در منطقه هومر واتسون بلوار و بزرگراه 401 گزارش داد که یک خودروی سدان تیره رنگ در کنار خودروی آنها ایستاده و قبل از حرکت یک اسلحه گرم به نمایش گذاشته است.

سپس در ساعت 3:50 بامداد، پلیس گفت یک قربانی در یک پمپ بنزین در منطقه هومر واتسون و بلوار کالج Conestoga بود که یک مظنون ناشناس به قربانی نزدیک شد، اسلحه ای را به صدا درآورد و وسایل شخصی خود را خواست.

این حادثه در 15 آوریل به پلیس گزارش شد.

سپس در حدود ساعت 4:20 صبح، پلیس گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه تسلیحاتی در منطقه خیابان فرانکلین شمالی و خیابان اتاوا شمالی در کیچنر دریافت کرد.

در این مورد، دو زن از مسجد کیچنر به خانه در حال رانندگی بودند که توسط یک خودروی مشکوک تحت تعقیب قرار گرفتند.

هر دو خودرو متوقف شدند و به نظر می رسید راننده خودروی مشکوک در حال ضبط این دو زن است. مظنون سپس سلاح گرمی را به نمایش گذاشت و با سرعت فرار کرد.

پلیس خواستار مساعدت مردم برای شناسایی سرنشین کیا سدان مشکی است. مظنون مردی سفیدپوست، تقریباً 20 ساله، با هیکلی لاغر توصیف شده است.