پلیس برلینگتون به دنبال وسیله نقلیه ای است که در تصادفی که منجر به مرگ دوچرخه سوار شد

همیلتون

یک مرد 81 ساله به دنبال پلیس در برلینگتون، اونت کشته شد. می گویند هنگامی که در حال دوچرخه سواری بود توسط یک راننده برخورد کرد.

پلیس منطقه ای هالتون می گوید قربانی یک مرد 81 ساله است

ماموران پلیس در صحنه تصادف،
پلیس می گوید که دوچرخه سوار در وسیله نقلیه ای گیر کرده بود که بنا به گزارش ها، به سمت شرق در بلوار شمال شور حرکت می کرد و آخرین بار در حال چرخش به سمت شمال در خیابان میپل دیده شد. (CBC)

یک مرد 81 ساله پس از آن کشته شد که پلیس در برلینگتون، ایالت انترنتی، می‌گوید راننده در حال دوچرخه‌سواری با او برخورد کرده است.

پلیس منطقه ای هالتون می گوید که افسران منطقه برلینگتون حوالی ساعت 2:30 بعد از ظهر پنجشنبه به بلوار ساحل شمالی نزدیک پل هوایی QEW فراخوانده شدند.

پلیس می‌گوید دوچرخه‌سوار توسط راننده‌ای برخورد کرد که بنا به گزارش‌ها، به سمت شرق در بلوار شمال شور حرکت می‌کرد و آخرین بار در خیابان میپل در حال چرخش به سمت شمال دیده شد.

مقتول به سرعت به بیمارستان منتقل شد و بر اثر شدت جراحات جان باخت.

اطلاعات اولیه حاکی از آن است که خودروی مشکوک یک فولکس واگن جتا نقره‌ای مدل اخیر یا خودروی چهار در مشابه است و به کاپوت، شیشه جلو و سمت راست جلوی بدنه آسیب وارد شده است.

از هر کسی که ممکن است شاهد برخورد بوده باشد یا اطلاعاتی دارد که می تواند به شناسایی خودروی مشکوک کمک کند، از پلیس خواسته می شود.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|