پلیس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاقو کشیدن مرد بی خانمان در West Humber Trail درخواست می کند

پلیس تورنتو در تلاش است تا اطلاعات بیشتری در مورد مرگ مردی که در خانه خود بی خانمانی تجربه می کند ، که محققان معتقدند در ماه سپتامبر در زیر پل در مسیر West Humber در خواب به طرز وحشیانه ای چاقو خورده است.

جسد رامپریت (پیتر) سینگ 39 ساله ، صبح زود در 7 سپتامبر توسط یک دزدگیر در منطقه پیدا شد.

دیت گروهبان جوئل کولماتیکی ، محقق ارشد در مورد قتل سینگ ، روز جمعه خبرنگاران را به گشت و گذار در صحنه پرداخت ، امیدوار بود که پوشش رسانه ای ممکن است کسی را که اطلاعاتی را به او ارائه می دهد ، ارائه دهد.

کولماتیکی گفت: “بر اساس تحقیقات ، هم از نظر پزشکی قانونی و هم از طریق معاینه صحنه ما ، آقای سینگ به احتمال زیاد در پتو و کیسه خواب کاملاً خوابیده بود و شخص یا افرادی که این کار را با او کرده بودند ، این یک حمله بی دلیل بود.”

“او به شدت مجروح شد و باعث مرگ او شد – چاقو کشی تا حدی بود که از نظر من بیش از حد بود.”

پلیس تلاش کرده است تا از مردم کمک بگیرد تا دقیقاً آنچه اتفاق افتاده را با هم جمع کنند اما می گویند دست خالی آمده اند.

دیت گروهبان جوئل کولماتیکی روز جمعه به خبرنگاران گفت که پلیس امیدوار است با ادامه درخواست برای کسب اطلاعات از مردم مبنی بر اینکه افرادی که ممکن است چیزی را دیده باشند ، پیش بیاید. (کریس مولیگان / سی بی سی)

پلیس می گوید: “یک قطعه اصلی در منطقه است.”

پلیس در آن زمان گفت که سینگ چند ماه قبل از قتل در زیر پل زندگی می کرد.

پلیس می گوید ، محققان هر ویدئویی را که می توانند از آن منطقه پیدا کنند ، بررسی کرده اند اما نتوانسته اند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

آنها همچنین چندین گشت زنی پیاده در منطقه انجام داده اند ، از هواپیماهای بدون سرنشین برای انجام جستجوی هوایی استفاده کرده اند و همچنین از واحد دریایی برای جستجوی رود هامبر برای یافتن هرگونه یافته کمک خواسته اند.

وی گفت ، برخی از افرادی که به پلیس مراجعه کرده اند ، سینگ را “ماده اصلی در منطقه” توصیف کرده اند.

کولماتیک همچنین خاطرنشان کرد که در حالی که پلیس شباهت های مرگ سینگ و چاقوکشی محمد اسلیم زفیس را در خارج از مسجد رکسدیل در 12 سپتامبر بررسی می کرد ، محققان هنوز نتوانسته اند این دو قتل را به هم پیوند دهند.

کولماتیکی گفت: “ما به شباهت ها نگاه می کردیم زیرا هر دو حمله چاقو بودند ، اما در این مرحله نمی توانیم ثابت کنیم که همان مجرم بود.”

“به همین دلیل امروز ما اینجا هستیم زیرا مطمئناً نمی خواهیم با پرده کشی کار کنیم ، من هنوز آن را کاملاً رد نمی کنم.”

گیلرم “ویلیام” فون نوتژم ، 34 ساله ، به قتل درجه اول در ارتباط با قتل Zafis در ماه سپتامبر متهم شد.

کولماتیکی گفت: “من می خواهم از کسی که کوچکترین چیزی را که ممکن است دیده باشد ، اعم از این که یک ماشین فرار کند یا افراد پیاده یا شخصی که دور می شود ، لطفا با ما تماس بگیرد.”