پس از اینکه پستی در حساب TikTok او ظاهر شد، مادر زن گمشده همیلتون می گوید: «احساس بی حسی کردم.

اعضای خانواده امیلی بیلی، زن گم‌شده همیلتون، پس از انتشار پستی در یکی از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی او در روز چهارشنبه – تقریباً یک سال و نیم از زمان ناپدید شدن مادر جوان – با سؤالات جدیدی در مورد آنچه برای او رخ داده است، روبرو هستند.

را پست TikTokکه در حال حاضر بیش از 150 نظر از مردم در مورد اینکه از چه کسی آمده است، دارای یک عکس از یک سگ و 15 ثانیه از آهنگ “Cupid” از گروه دختران کی پاپ Fifty Fifty است.

مادر بیلی، لوری بیوان، می‌گوید که او در محل کار خود استراحت می‌کرد که از آن مطلع شد.

او روز پنجشنبه گفت: «من واقعاً احساس بی‌حسی می‌کردم و فکر می‌کردم، «چه کسی این کار را انجام می‌دهد؟» سر کار بودم و یکدفعه مجبور شدم به خانه بروم چون می لرزیدم.

بیلی، مادر دو دختر جوان، اکنون 24 ساله خواهد بود. او آخرین بار در روز سال نو 2022 در خانه ویر استریت شمالی که با دوست پسرش در انتهای شرقی همیلتون اقامت داشت، دیده شد. پلیس در ماه مارس پرونده را از «فرد گمشده» به «قتل» طبقه‌بندی کرد و در ماه ژوئیه خانه ویر استریت را بازرسی کرد، اما اطلاعات زیادی در مورد تحقیقات به مردم ارائه نکرد.

بوان می‌گوید پلیس نیز چیز زیادی به او نگفته است، اما می‌گوید که به او می‌گویند تحقیقات همچنان «بسیار فعال است… [Police] نگفت «مظنونین»، اما افرادی هستند که آنها عمیقاً به دنبال آنها هستند.”

یک نفر با دو نفر دیگر که پشت سرشان ماسک کووید به تن دارند، روی سکو ایستاده است.  یک صفحه نمایش در کنار آنها با عکس های یک فرد گم شده روی آن وجود دارد.
لوری بیوان، سمت راست، در حالی که در 2 مارس 2022 در ایستگاه مرکزی پلیس همیلتون در مورد ناپدید شدن دخترش امیلی بیلی با رسانه ها صحبت می کند، پیراهنی می پوشد که روی آن نوشته شده است “برای امیلی دعا کنید”. (سایرا پیسکر/سی بی سی)

Bevan می‌گوید که با محققان درباره پست TikTok صحبت کرده است و می‌گوید که آنها قصد دارند از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه و مکان شخصی که آن را پست کرده است بپرسند. سی‌بی‌سی با پلیس تماس گرفت تا تأیید کند که آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر، اما تا زمان انتشار خبری نشد.

“[The police] Bevan گفت: “می تواند 30 تا 60 روز طول بکشد.” آنها فکر می کنند که این یک هکر است.

برادر زن گمشده، بن بیلی، می‌گوید کنار آمدن با احساساتی که وقتی اطلاعات جدیدی درباره امیلی به دست می‌آید، سخت است و می‌گوید که او سعی می‌کند برای محافظت از خود چندان امیدوار نباشد.

او روز پنجشنبه گفت: “امیدهای من هر بار کمی کمتر و کمتر شده است.” اگر این اتفاق شاید یک سال پیش می افتاد، قطعاً امیدهای زیادی داشتم، اما چیزی در من کاملاً متقاعد شده است که نتیجه خوب نخواهد بود.»

او می‌گوید برخی از مردم فکر می‌کنند این خود امیلی است که پست گذاشته است، در حالی که دیگران فکر می‌کنند شخص دیگری از تبلت یا تلفن او استفاده می‌کند و شاید به طور تصادفی در حساب او پست گذاشته است.

او به سی‌بی‌سی همیلتون گفت: «من متوجه شدم که هرکسی آن را دیده و نظر داده است، سعی می‌کند نظریه خود را بسازد. “این کاری است که همه برای یافتن امید انجام می دهند.”