پسر 1 ساله درگذشت ، افسر OPP در درگیری در نزدیکی لیندزی ، انت

پسران یک ساله پس از مشاجره در حوالی لیندزی ، انتها ، صبح پنجشنبه ، دو ساله از جمله یک افسر پلیس استان انتاریو به شدت زخمی شد.

این حادثه در شهر دریاچه های کوارتا در منطقه جاده دریاچه کبوتر ، که به جاده 17 دریاچه کاوارتا نیز معروف است ، رخ داده است. این منطقه تقریباً 130 کیلومتری شمال شرقی تورنتو است.

در یک کنفرانس خبری بعد از ظهر پنجشنبه ، سخنگوی واحد تحقیقات ویژه انتاریو (SIU) گفت که افسران OPP مطلع شده اند که پدری پسرش را از شهرداری دریاچه های ترنت ربوده است.

مونیکا هادون گفت که افسران وسیله نقلیه مورد علاقه – یک وانت – را در جاده استورجون پیدا کردند و تلاش کردند آن را متوقف کنند. این زمانی بود که کامیون در جاده دریاچه Pigeon با یک کروزر OPP و یک وسیله نقلیه دیگر برخورد کرد.

یک افسر OPP که گفته می شود در آن زمان بیرون از وسیله نقلیه خود ایستاده بود در این برخورد به شدت مجروح شد.

در درگیری با راننده 33 ساله ، سه مأمور به سمت مرد شلیک کردند که مورد اصابت قرار گرفت و وی در شرایط جدی به بیمارستان منتقل شد.

هادون گفت پسر یک ساله این مرد در صندلی عقب خودرو بود. وی بر اثر اصابت گلوله درگذشت ، اما SIU می گوید مشخص نیست که آیا این تیراندازی از طرف سه افسر بوده است یا خیر.

هادون گفت: “برای ما خیلی زود است که بدانیم چرا افسران به سمت وسیله نقلیه شلیک کرده اند و برای ما خیلی زود است که بدانیم دقیقاً چه چیزی اتفاق افتاده است.”

در یک خبر انتشار ، OPP گفت که راننده وسیله نقلیه دستگیر و به مرکز تروما در منطقه تورنتو منتقل شد.

اوایل روز پنجشنبه ، توماس کاریک ، کمیسیونر OPP در توئیتر خود نوشت که یک مظنون پس از “آسیب جدی” یک افسر OPP در بازداشت است.

“آن [OPP] افسر در یک حادثه در نزدیکی لیندزی به شدت زخمی شده است. مظنونی دستگیر شده است و هیچ نگرانی در مورد امنیت عمومی وجود ندارد. افکار و بهترین آرزوها با افسر ما است ، اطلاعات بیشتر در ادامه خواهد آمد. “صبح روز پنجشنبه در توئیتی توسط كاریك خوانده شد.

بعداً ، كاریك در توئیتر خود گفت كه این افسر در شرایط پایداری است.

در حال حاضر هیچ خطری امنیت عمومی را تهدید نمی کند ، اما از رانندگان خواسته می شود که از منطقه خودداری کنند ، گروهبان OPP. جیسون فولز در یک توییت ویدیویی گفت.

اندی لتهام ، شهردار دریاچه های کوارتا گفت که قادر به اظهارنظر در مورد تحقیقات در حال انجام نیست ، اما گفت که این حادثه شهرداری مرکزی او در انتاریو را لرزاند.

وی در ایمیلی نوشت: “جامعه در باور نیست كه این اتفاق می افتد.”

این حادثه در شهر دریاچه های کوارتا در منطقه جاده دریاچه کبوتر ، که به جاده 17 دریاچه کاوارتا نیز معروف است ، رخ داده است. این منطقه تقریباً 130 کیلومتری شمال شرقی تورنتو است. (اخبار CBC)

پلیس دریاچه های کوارتا و پلیس منطقه یورک در تحقیقات خود به OPP کمک می کنند.

SIU حوادث مربوط به پلیس را که در آن مرگ ، آسیب جدی یا حمله جنسی رخ می دهد ، بررسی می کند.