پزشکان خانواده انتاریو سوخته اند و این می تواند به معنای کمبود باشد: OMA

انجمن پزشکی انتاریو هشدار می دهد که کمبود پزشک خانواده در این استان تنها در صورتی بدتر می شود که فرسودگی شغلی و بار اداری رو به رشد برطرف نشود.

انجمن می‌گوید تا مارس 2022، 2.2 میلیون انتاریایی وجود داشت که پزشک خانواده معمولی نداشتند که این افزایش 450000 نفری تنها در دو سال است، و نظرسنجی OMA از اعضای آن نشان می‌دهد که 40 درصد از پزشکان در حال بررسی هستند. بازنشستگی در پنج سال آینده

دکتر دیوید باربر، رئیس بخش عمومی و خانوادگی OMA روز چهارشنبه گفت: “پزشکی خانواده در بحران است و تأثیر منفی این امر بر بیماران ما بدتر و بدتر می شود.”

درک این نکته بسیار مهم است که پزشکان خانواده دروازه بانان سیستم مراقبت های بهداشتی هستند و زمانی که یک بیمار به پزشک خانواده دسترسی ندارد، واقعاً جایی برای رفتن ندارد و اغلب به (بخش اورژانس) ختم می شود.

پزشکان زیر بار کارهای اداری

فرسودگی شغلی در نظرسنجی OMA به عنوان یکی از مهمترین مسائل پیش روی سیستم مراقبت های بهداشتی و همچنین در نظرسنجی که روز چهارشنبه توسط کالج پزشکان خانواده انتاریو منتشر شد، شناسایی شد. علاوه بر 2.2 میلیون انتاریایی بدون پزشک خانواده در حال حاضر، 1.7 میلیون انتاریایی دیگر نیز پزشک خانواده 65 ساله یا بالاتر دارند.

کالج گفت که پزشکان خانواده که به زودی قصد ترک این حرفه را دارند گزارش می دهند که در کارهای اداری غرق شده اند. آنها گزارش می دهند که به طور متوسط ​​19.1 ساعت در هفته برای کارهای اداری مانند پر کردن فرم ها صرف می کنند.

دکتر رز زاخاریاس، رئیس سابق OMA گفت یکی از مسائل این است که سیستم های اطلاعات پزشکی مختلف یکپارچه نیستند، بنابراین اگر یک پزشک به اطلاعات بیمار از یک بیمارستان، داروخانه، متخصص یا کلینیک نیاز داشته باشد، برای مثال، نیاز به یک بسیاری از legwork

او چهارشنبه گفت: «این خیلی دست و پا گیر و خسته کننده است. با گذشت زمان، پزشک را خسته می‌کند و ما می‌دانیم که پزشکان این بار اداری را دلیل ترک مطب خود عنوان می‌کنند.»

همچنین، او گفت که به جای اینکه پزشکان خانواده به شبکه های شخصی تکیه کنند و بدانند چه کسانی بیماران جدید را می گیرند و چه کسانی انتظار کوتاه تری دارند، وجود یک سیستم ارجاع متمرکز برای متخصصان مفید خواهد بود.

انتاریوی شمالی به دنبال پزشک

کمبود پزشک خانواده به ویژه در مناطق روستایی شمال انتاریو احساس می شود.

دکتر سارا نیوبری، دستیار رئیس استراتژی نیروی کار پزشک در دانشکده پزشکی انتاریو شمالی، گفت که پزشکان مراقبت های اولیه در این جوامع اغلب پزشکان بخش اورژانس و پزشکان بستری در بیمارستان هستند، مانند ماراتون، اونت.، جایی که او در آنجا تمرین می کند. .

نیوبری گفت که شمال انتاریو در حال حاضر به طور فعال بیش از 100 پزشک عمومی روستایی را جذب می کند که در طی دو سال 10 درصد افزایش یافته است. او گفت که وقتی یک جامعه روستایی شمالی با کمبود مراقبت های اولیه مواجه می شود، فشار بیشتری بر اورژانس وارد می کند.

“واقعیت این است که برای اکثر جوامع کوچک در شمال انتاریو، تنها دو گزینه ای که دارند دفتر مراقبت های اولیه یا بخش اورژانس است، بنابراین یک کلینیک پیاده روی در پایین خیابان وجود ندارد، و هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. گزینه ها،” او گفت.

“فاصله تا نزدیکترین جامعه بعدی که ممکن است خدمات در دسترس داشته باشد، اغلب برای بیماران بسیار غیرممکن است که قادر به انجام آن رانندگی نباشند. جوامع اغلب یک ساعت یا بیشتر از هم فاصله دارند.”

مدیر می گوید، تعداد ER افزایش یافته است

ملانی گولت، هماهنگ کننده استخدام متخصصان بهداشت در بیمارستان نوتردام در هرست، در مصاحبه اخیر گفت که از اول جولای، حدود 4000 نفر در جامعه 5000 نفری بدون پزشک خانواده خواهند بود.

او گفت که از دست دادن تنها یک پزشک فشار بیشتری بر اورژانس وارد می کند و تکمیل آن شیفت های پزشک را سخت تر می کند.

گولت گفت: «تعداد (ER) ما افزایش یافته است… بدون احتساب کووید. “قبل از این که در یک دوره 24 ساعته 20 تا 30 بیمار را می دیدیم، اکنون از 40 به بالا است. برخی روزها می توانند واقعاً دیوانه کننده باشند.”

سخنگوی وزیر بهداشت سیلویا جونز در بیانیه ای خاطرنشان کرد که دولت 14 کرسی در مقطع کارشناسی و 22 کرسی فوق لیسانس در دانشکده پزشکی شمال انتاریو اضافه کرده است و 32 میلیون دلار در آنجا برای حقوق و مزایای مقیم، آموزش پزشکی و آموزش پزشکی و سازمان ملل سرمایه گذاری کرده است. برنامه اقامت

همچنین، او گفت که دولت از طریق ابتکار جذب و نگهداری در شمال و روستا، بودجه نزدیک به 80 پزشک جدید را تامین کرده است.

هانا جنسن نوشت: «دولت ما تشخیص می‌دهد که ساکنان شمال انتاریو در مقایسه با افرادی که در سایر مناطق استان زندگی می‌کنند، با واقعیت‌های مراقبت بهداشتی منحصربه‌فردی روبرو هستند.

به همین دلیل است که ما با سرمایه‌گذاری و گسترش برنامه‌هایی برای بهبود دسترسی به خدمات پزشک در سراسر شمال، ساکنان شمال اونتاریا را به مراقبت‌های راحت و نزدیک‌تر به خانه متصل می‌کنیم.»