پریمیر فورد سوالات را می پذیرد زیرا COVID-19 پذیرش ICU از 200 عبور می کند

نخست وزیر داگ فورد یک نشست خبری را آغاز می کند که از ساعت 1:30 بعد از ظهر در پارک کوئین برگزار می شود. دفتر فورد می گوید که چندین وزیر کابینه به وی ملحق می شوند.

می توانید در این داستان به صورت زنده تماشا کنید.


انتاریو روز پنجشنبه 1824 مورد دیگر از بیماری COVID-19 را گزارش کرد و هنگامی که تعداد بیماران در مراقبت های ویژه زودتر از حد انتظار می رسد ، به یک آستانه اساسی رسیده است.

بر اساس گزارشی از Critical Care Services Ontario ، از روز پنجشنبه ، 203 بیمار مبتلا به این بیماری در حال حاضر تحت مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

تعداد بیماران تحت مراقبت های ویژه قابل توجه است زیرا مقامات بهداشت عمومی گفته اند که 150 آستانه زمانی است که برنامه ها و روش های غیرمرتبط ممکن است به تعویق بیفتد یا لغو شود تا بتواند هجوم بیماران COVID-19 را تأمین کند.

مدلهای تفصیلی مقامات بهداشت در تاریخ 26 نوامبر پیش بینی کردند که تعداد بیماران COVID-19 در ICU 200 نفر از قبل از هفته آینده شکسته نشود و این استان را پنج روز جلوتر از سناریوهای پیش بینی شده قرار می دهد.

دکتر مایکل وارنر ، مدیر پزشکی مراقبت های ویژه در بیمارستان مایکل گارون در منتهی الیه شرق تورنتو گفت: “این نگران کننده است که ما از موعد مقرر جلوتر هستیم.”

وی افزود ، در حالی که برخی از بیمارستانها در سراسر انتاریو تحت تأثیر موج دوم COVID-19 قرار نگرفته اند ، اما بیمارستانهای موجود در نقاط داغ تحت فشار فزاینده ای هستند. به گفته وارنر ، 18 درصد از کل بیماران ICU در بیمارستان های تورنتو COVID-19 دارند. این رقم در هر دو منطقه یورک و هالتون به 24 درصد افزایش می یابد.

علاوه بر این ، بیمارستان گرند ریور در منطقه واترلو پس از ظرفیت بخش مراقبت های ویژه ، این هفته جراحی های انتخابی را متوقف کرد. و در ویندزور-اسکس ، بیمارستان منطقه ای ویندزور اعلام کرد که تعداد بالای بیماران کل سیستم بهداشت و درمان منطقه را به چالش می کشد و ایجاد محدودیت های دقیق در بازدیدکنندگان در تلاش برای کاهش انتقال ویروس را ضروری کرده است.

وارنر گفت ، کل پذیرش در مراقبت های ویژه در طول موج اول بیماری در بهار 270 بود ، اما بیمارستان ها توانستند بهتر کنار بیایند زیرا اقدامات و مراقبت های مربوط به غیر COVID-19 لغو شد.

این بار ، او توضیح داد ، این یک گزینه نیست.

وارنر به سی بی سی تورنتو گفت: “خسارت وثیقه بیش از حد خواهد بود.”

به همین ترتیب ، انجمن بیمارستان انتاریو از مردم خواسته است تا در تلاش برای رسیدگی به مشکلات ظرفیت ، به دنبال رهنمودهای بهداشت عمومی باشند.

این سازمان در بیانیه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر شد ، گفت: “بیمارستان های انتاریو به سختی می توانند دسترسی به جراحی های حیاتی و اقدامات را با افزایش موارد COVID-19 افزایش دهند.”

“بیمارستان ها هر کاری از دستشان بر می آید انجام می دهند اما به حمایت شما نیاز دارند. با انتخاب های عملی بهتر هر روز به جلوگیری از گسترش بیماری کمک کنید.”

592 مورد جدید در منطقه پیل ، 396 مورد در تورنتو

موارد جدید گزارش شده امروز شامل 592 مورد در منطقه Peel ، 396 مورد در تورنتو و 187 مورد در منطقه York است. واحد بهداشت عمومی میدلکس و لندن نیز 127 مورد اضافی را ثبت کرده است ، اگرچه وزارت بهداشت استان گفت که ، به دلیل یک خطای پردازش ، این رقم شامل سه روز اطلاعات مورد است.

سایر واحدهای بهداشت عمومی که افزایش دو رقمی داشته اند عبارتند از:

  • منطقه واترلو: 87
  • منطقه هالتون: 68
  • ویندزور-اسکس: 62
  • منطقه دورهام: 57
  • همیلتون: 56
  • اتاوا: 41
  • منطقه نیاگارا: 25
  • ولینگتون-دافرین-گلف: 23
  • انتاریو شرقی: 19
  • خلیج تندر: 13
  • سیمکو مسکوکا: 11

همچنین در پرونده های جدید امروز 122 مورد مربوط به مدارس وجود دارد: 94 دانش آموز و 28 کارمند. در حال حاضر 755 مدرسه از 4828 مدرسه بودجه دولتی انتاریو یا حدود 15/6 درصد آنها در حال حاضر حداقل یک مورد COVID-19 دارند ، در حالی که در حال حاضر 5 مدرسه به دلیل بیماری تعطیل هستند.

عفونت های اضافی میانگین هفت روزه موارد جدید روزانه را به بالاترین رکورد 1776 می رساند.

(توجه: تمام ارقامی که برای موارد جدید در این داستان استفاده شده است در داشبورد وزارت بهداشت انتاریو COVID-19 یا در خلاصه اپیدمیولوژیک روزانه آن یافت می شود. تعداد موارد برای هر منطقه ممکن است با آنچه توسط بهداشت عمومی محلی گزارش شده متفاوت باشد واحد زیرا واحدهای محلی ارقام را در زمانهای مختلف گزارش می دهند.)

شبکه آزمایشگاه های انتاریو 52873 نمونه آزمایش را پردازش کرده و میزان مثبت بودن آزمایش را 4.4 درصد گزارش کرده است. 58320 تست دیگر نیز برای تکمیل به صف اضافه شد.

این استان از 14 مورد مرگ و میر بیشتر در افراد مبتلا به COVID-19 خبر داد و شمار رسمی را به 3،712 نفر افزایش داد.

در حال حاضر در 116 خانه مراقبت طولانی مدت در انتاریو شیوع دارد ، از جمله در خانه سالمندان Sunnycrest در Whitby ، که 111 نفر از 136 نفر از ساکنان و 30 نفر از کارکنان آنها مثبت آزمایش شده اند.

گروهی از معلمان از کار در مدرسه آسیب دیده امتناع می ورزند

در همین حال ، در مدرسه ای در یکی از محله های آسیب دیده تورنتو ، گروهی از معلمان از کار خودداری می کنند.

براد راس ، سخنگوی هیئت مدیره مدرسه منطقه تورنتو گفت ، از هر 30 نفر پرسنل در مدرسه دولتی Thorncliffe Park سه نفر “روند رد کار را آغاز کرده اند و در داخل مدرسه نیستند.”

“در این میان ، کلاسهای آنها توسط سایر کارکنان غیر اصلی مدرسه تحت پوشش قرار می گیرد و ما در حال همکاری با وزارت کار و کارمندان خاص هستیم تا نگرانی ها را برطرف کنیم.”

در اوایل این هفته ، 18 دانشجو و یک کارمند از طریق یک آزمایش آزمایشی بدون علامت ، آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کردند.

حدود 270 دانش آموز و 17 کارمند در حال انزوا هستند اما مدرسه باز است.