پروژه مسکن کلیسای کیچنر 5.5 میلیون دلار بودجه فدرال و استانی دریافت می کند

کیچنر-واترلو

یک پروژه مسکن در کلیسای لوتری سنت پیتر در کیچنر، که فضای کلاس درس را به 41 آپارتمان پایدار، مقرون به صرفه و حمایتی تبدیل خواهد کرد، روز جمعه 5.5 میلیون دلار از دولت فدرال و استانی دریافت کرد.

پروژه فضای کلاس درس بلااستفاده را به 41 واحد مسکونی نوسازی می کند

گروهی از مردم با یک نفر در یک تریبون صحبت می کنند
وزیر فدرال مسکن و تنوع و شمول احمد حسین (در تریبون) از تامین بودجه برای پروژه مسکن مقرون به صرفه در کلیسای لوتری سنت پیتر در مرکز شهر کیچنر خبر داد. (جو پاویا/سی بی سی)

یک پروژه مسکن در مرکز شهر کیچنر که یک کلیسا فضاهای کلاس درس بلااستفاده را به واحدهای مسکونی ارزان قیمت بازسازی می کند، 5.5 میلیون دلار بودجه دریافت کرده است.

این وجوه روز جمعه به عنوان بخشی از طرح مسکن اجتماعی کانادا-انتاریو اعلام شد. از طریق طرح 46 میلیون دلاری، دولت فدرال بیش از 30 میلیون دلار و بیش از 15 میلیون دلار از استان تامین خواهد شد.

احمد حسین وزیر فدرال مسکن و تنوع و شمول برای اعلام این خبر همراه با وزیر امور شهری و مسکن انتاریو، استیو کلارک و همچنین سیاستمداران محلی در کیچنر بودند.

کلیسای لوتری سنت پیتر در خیابان کوئین شمالی در سال 2022 اعلام کرد که می خواهد 41 واحد مسکونی مقرون به صرفه در مرکز شهر خود ایجاد کند. هفته گذشته، کلیسا 8.9 میلیون دلار بودجه از منطقه واترلو برای این پروژه دریافت کرد.

هدف این پروژه این است که تا تابستان 2024 آن را برای مهاجرت افراد آماده کند.

در مورد این پروژه بیشتر بخوانید:

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|