ویژگی های بهترین کرم های ضد آفتاب و نکاتی که باید موقع خرید بدانید

این کرم از نوع کرم پودری می باشد یعنی با قراردادن آن روی پوست، رنگ آن بهرنگ بژ درمیآید. یکی از دلایل اصلی که باعث پیری زودرس ، تیرگی و تغییر رنگ پوست می گردد ، تماس بیش از حد با اشعه خورشید است . استفاده کنید. برای روشن شدن پوست هم می توانید از سرم های ویتامین سی ۱۰ درصد یا ۲۰ درصد لافارر استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب فیزیکی دارای ترکیبات و موادی با ذراتی بزرگ و درشت تر مانند تیتانیوم دی اکساید ، زینک اکساید،تالک، فریک کلراید، و انواع خاک های رنگی هستند که نور قابل دید و UVرا بازتاب می کنند.

در این لیست نام 10 تا از بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی را شرح می دهیم. اگر سایه ای که از خود مشاهده می کنید کوتاه تر از قد شماست به نشانه آن آست آفتاب با قدرت در حال تابیدن به شماست و باید دنبال جایی که سایه باشد بگردید. اگر شما از اسپری ضد آفتاب استفاده میکنید و قصد استعمال آن روی صورت خود را دارید باید آن را به طور مستقیم در دستهای خود اسپری کرده و سپس با نوک انگشتان روی صورت خود پخش کنید. آیا میدانید که چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم ؟

این محصول مستقیما با سلامت پوست شما در ارتباط است بنابراین باید در انتخاب آن دقت کنید و محصول باکیفیت را بخرید حتی اگر گران است. بعد از هر بار استفاده از موبایل اگر پوست خود را بشویید، چربی طبیعی پوست از بین رفته و در طولانی مدت مشکل خشکی پوست و حتی بیماری های پوستی بروز میکند. کرم ضد آفتاب استاندارد باید دارای قدرت محافظت در برابر هر دو اشعه UVA و UVB خورشید را داشته باشد؛ با وجود اینکه بیشتر نشانهای تجاری استانداردهای خود را از سازمان FDA دریافت میکنند، اما مجبور به ارائه محصولات خود به این سازمان نیستند، همچنین حتی برترین محصولات از نشانهای تجاری مشهور در دنیا تنها دو ساعت قابلیت محافظت دربرابر نور خورشید دارند و افراد برای حفظ سلامت پوست خود باید به شکل منظم استفاده از این محصول را تجدید کنند.

0 پاسخ یلدا زراعی 1 ماه قبل من پوستی مختلط دارم و بیشتر جوشای ریز و زیر پوستی میزنم میشه بهم ی زد افتاب مناسب معرفی کنید 0 پاسخ هدا فیروزی 14 روز قبل سلام ، شما فرمودید بلافاصله بعد از شستشوی صورت وقتی هنوز رطوبت روی پوست هست ، کرم مرطوب کننده باید زد ، اگر توی روتین پوستی سرم داشته باشیم ، بعد از سرم مرطوب کننده بزنیم تاثیرش کم میشه ؟

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد آفتاب ژیناژن لطفا از صفحه ما بخواهید.