وکیل می گوید قانون اساسی همیلتون می تواند اولین در کانادا باشد که صاحبخانه ها را ملزم به ارائه تهویه مطبوع می کند.

اعضای شورای همیلتون در حال بررسی قوانین جدیدی برای خنک نگه داشتن مستاجران در تابستان هستند.

آیین‌نامه «دمای کافی» صاحبخانه‌ها را ملزم می‌کند که مطمئن شوند دمای واحدها از 26 درجه سانتیگراد تجاوز نمی‌کند. آنها می‌توانند این کار را با نصب سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی در ساختمان‌های آپارتمانی یا اطمینان از دسترسی ساکنان به واحدهای AC انجام دهند.

Coun. او گفت که کامرون کروتش (بخش 2) در جلسه کمیته بهداشت عمومی روز دوشنبه “در سریع ترین زمان ممکن”، تدوین این آیین نامه را پیشنهاد کرد.

کمیته به اتفاق آرا از طرح او حمایت کرد، که از کارکنان خواسته شد آیین نامه را به موقع برای فرآیند بودجه سال آینده برای رأی گیری شورا تهیه کنند.

ده ها نماینده به نفع حداکثر استاندارد گرما صحبت کردند، مشابه آنچه که شهر قبلاً از صاحبخانه ها می خواهد تا حداقل دما را حفظ کنند و اطمینان حاصل شود که واحدها در زمستان گرم هستند.

دیمین اش، ساکن مرکز شهر همیلتون، که همچنین یکی از مدافعان مستاجر ACORN است، گفت که او فقط می تواند یک واحد AC پنجره کوچک را اداره کند و آپارتمانش ماه ها گرم است.

اش گفت: “وقتی تابستان فرا می رسد، من فقط روی صندلی خود می نشینم.” من واقعاً حرکت نمی‌کنم. نمی‌توانم تمام تابستان از اجاق گاز استفاده کنم. و تلاش برای خوابیدن در دمای 30 درجه تقریباً غیرممکن است.

همیلتون می تواند انتظار گرمای شدیدتری را داشته باشد

بسیاری از نمایندگان در مورد اینکه چگونه مکان های خنک کننده شهری، به ویژه برای ساکنان دارای معلولیت کافی نیست، صحبت کردند. مکان های خنک کننده در پاسخ به هشدارهای گرمایی صادر شده توسط Environment Canada باز می شوند، اما تعیین حداکثر استاندارد گرما در تمام سال اعمال می شود.

ژاکلین ویلسون، وکیل انجمن حقوق محیط زیست کانادا، گفت: در صورت تصویب، این اولین آیین نامه در نوع خود در کانادا خواهد بود. او گفت و با توجه به اینکه تغییرات آب و هوایی باعث شیوع بیشتر گرمای شدید می شود، AC بحرانی می شود.

ویلسون به کمیته گفت: «دماهای داخلی آپارتمان‌ها می‌تواند به‌طور باورنکردنی گرم شود و در طول یک رویداد گرمای شدید به حدی گرم بماند که زندگی در آپارتمانی که خنک‌کننده فعال ندارد، خطرناک باشد».

در حالی که او گفت که مخالف آیین نامه نیست، کان. استر پالز (بخش 7) ابراز نگرانی کرد که برخی از ساکنان ممکن است بخواهند در آپارتمان های بدون AC زندگی کنند.

پاولز گفت: “ما در ایتالیا بزرگ شدیم. فقط گرما را تحمل کردیم.”

او همچنین می خواست بداند که در نهایت چه کسی هزینه آن را پرداخت می کند. جف لاوسون، مدیر بهداشت عمومی، گفت که اگر برخی از صاحبخانه‌ها راهی برای دانلود هزینه‌ها برای مستاجران پیدا کنند، «تعجب‌آور نیست».

انتظار می رود همیلتون در سال های آینده به دلیل تغییرات آب و هوایی به یکی از گرم ترین شهرهای انتاریو تبدیل شود. آ مطالعه دانشگاه واترلو پیش‌بینی می‌شود که همیلتون با ۶۳ روز «بسیار گرم» بالای ۳۰ درجه در سال تا سال‌های ۲۰۵۱ و ۲۰۸۰ گرمای شدیدتری را تجربه خواهد کرد که پس از ویندزور دومین روز است.

در گزارشی آمده است که کارکنان شهر انتظار دارند زمانی که دمای هوا بیش از 30 درجه سانتیگراد به مدت سه روز یا بیشتر باشد، موج گرمای بیشتری وجود داشته باشد که بیشترین خطر را برای سالمندان به همراه دارد.

کمیته بهداشت عمومی همچنین از کارکنان خواست تا اواخر امسال در مورد امکان کمک به مستاجران کم درآمد با هزینه اجرای واحدهای AC گزارش دهند. کارکنان همچنین به دنبال ردیابی مرگ‌ها و بیماری‌های ناشی از گرما هستند.