وعده فلیر ایرلاینز برای بهبود خدمات مشتریان را با هم تقسیم می کند

مسافران سابق و فعلی خطوط هوایی فلیر، طیفی از نظرات خود را در مورد نظرات اخیر این شرکت در مورد آینده و پروازهایش در منطقه واترلو ابراز کرده اند. برخی به بهبود ارتباطات امیدوارند، برخی دیگر پس از تغییر مسیر یا لغو سفرها ناامید می مانند.

در پایان ماه مارس، فلیر اعلام کرد که به برنامه خود برای افزایش خدمات در منطقه واترلو قبل از تابستان شلوغ ادامه خواهد داد.

استفان جونز، مدیرعامل فلیر، در یک تماس رسانه‌ای اخیر گفت که خدمات این شرکت پس از رسیدگی به عقب ماندگی چهار هواپیمایش که در تعطیلات مارس توقیف شده بودند، ثابت ماند.

بری رایان، مشتری سابق فلیر در ایمیلی به CBC KW گفت: “ما هیچ علاقه ای به پرواز با آنها نداریم.”

به گفته رایان، او با ایمیلی از فلیر بیدار شد که حرکت از واترلو به تورنتو را با تاریخ بازگشت متفاوت تغییر داد.

او افزود: “به نظر می رسد خدمات آنها در فرودگاه کاهش می یابد، نه افزایش.”

جاناتان جکسون، مسافری که برای اولین بار با فلیر رزرو می کند، گفت که این شرکت هواپیمایی بدون اطلاع مستقیم یا گزینه های جبران خسارت، پرواز خود به ادمونتون را پیش از موعد لغو کرده است.

او در ایمیلی به CBC KW گفت: “برای من کاملاً واضح است که این تلاشی است برای نگه داشتن پولی که به آنها پرداخت شده است، برای خدماتی که قصد ارائه آنها را ندارند، تا زمانی که می توانند.”

یک “نمایش گونگ”

نیک هاردمن، یکی از مشتریان سابق فلیر که هنگام توقیف هواپیما در تورنتو در طول تعطیلات مارس، پرواز بازگشتش متوقف شد، گفت: «نمی‌دانم چگونه می‌توانند در هنگام از دست دادن هواپیما، گسترش پیدا کنند.

هاردمن که به همراه همسر و پسرش به پالم اسپرینگز سفر کرده بود، از اعتبار پروازی که فلیر در اوت گذشته لغو کرده بود استفاده کرده بود.

هاردمن افزود، او قبل از ارسال ایمیل توسط فلیر، از طریق یکی از آشنایانش از تاخیر شش ساعته برای پرواز برگشت مطلع شد.

خانواده او پالم اسپرینگز را ترک کردند و به مدت پنج ساعت رانندگی کردند تا از فرودگاه دیگری خارج از لاس وگاس پرواز کنند، زیرا فلیر از بازپرداخت کامل و رزرو مجدد پول خودداری کرد.

او گفت: «من آن را بخش آسان نمی دانم.

او افزود: “بخش آسان فقط این بود که ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که خانواده به ما اجازه ماندن دادند. خانواده هایی هستند که بیرون می روند و ترتیبات دیگری ندارند.”

Flair برای رشد بلندمدت در منطقه راه اندازی شده است

در طی آخرین تماس رسانه ای خود، گارث لوند، مدیر ارشد تجاری فلیر، افزود که امیدوار است با افزایش 30 درصدی خدمات کلی خود در منطقه واترلو، بازگردد، اما بعداً تخمین زد که تنها به نصف نرخ بهبود خواهد یافت.

مایک اسنایدر، رئیس Northstar Travel با دفاتری در کیچنر، اونت، می‌گوید: «بی‌تردید کیچنر و واترلو برای رشد بلندمدت تنظیم شده است.

اسنایدر اضافه کرد که Flair و مشتریانش هنوز در فرودگاه منطقه واترلو سرمایه گذاری می کنند تا زمان مهاجرت و امنیت آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

اما او همچنان به مسافرانی که با خطوط هوایی ارزان قیمت رزرو می‌کنند توصیه می‌کند که آماده باشند تا با تماس‌های تلفنی و ایمیل‌های خسته‌کننده از بخش‌های ارتباطی که بودجه کافی ندارند، کنار بیایند.

او گفت: “وقتی یک شرکت هواپیمایی کم هزینه داشته باشید، چیزی متضرر می شود. در این مورد، خدمات مشتریان آسیب می بیند. این چیزی نیست که آنها در مدل خود ساخته اند.”

گارث لوند، مدیر بازرگانی فلیر، روز جمعه به CBC KW گفت: “ما در چند هفته گذشته حجم زیادی را شاهد بوده ایم، بنابراین زمان انتظار مرکز تماس ما کمی بیشتر از حد معمول بوده است.”

فلیر مشخص نکرد که چگونه گسترش خدمات 15 درصدی آن ارتباطات را بهبود می بخشد. لوند به مشتریان توصیه کرد که در لحظات شلوغ معلق مانده اند و به پیگیری ادامه دهند.

من مردم را تشویق می‌کنم که به ما ایمیل بزنند یا درخواست تماس مجدد داشته باشند و ما می‌توانیم به آنها کمک کنیم تا کمک مورد نظرشان را دریافت کنند.»

هاردمن، علیرغم تعهد به اینکه دیگر هرگز با خطوط هوایی فلیر پرواز نکند، گفت امیدوار است که مسافران در مورد لغو یا تاخیر پروازها اطلاع بهتری داشته باشند.

او افزود: “آنها برای ما ایمیل یا هیچ چیز دیگری ارسال نکردند. بنابراین این اولین چیزی است که امیدوارم ارائه کنند.”

او گفت: «دوم بازپرداخت است زیرا آنها برای پروازی که در آن انجام نداده‌اند بازپرداختی به ما ارائه نکرده‌اند.