ورق مولتی استایل چیست؟

ورق مولتی یکی از انواع ورق های پلاستیکی به نام (Acrylonitrile Butadiene Styrene) است ، که با لایه ای طرح دار روکش شده است و جنسی شبیه به فلز دارد، یکی از کاربرد های ورق مولتی استایل پوشش دهی سطح میباشد که به دلیل مقاومت بالا از آن استفاده می شود. ورق های پلیمری مولتی استایل (ABS) دارای مقاومت فشاری بالا و سختی متناسب آن می باشند که کاربرد های گوناگونی در صنایع دارند. در ایران نوع محبوب ورق مولتی استایل دارای روکش ظریفی از آلومینیوم به رنگ طلایی، نقره ای و مسی می باشد.

در ایران نوع محبوب ورق مولتی استایل با زمینه مشکی و رویه طرح فلز عرضه می شود. سهولت حمل و نقل به دلیل وزن کم و انعطاف پذیری بالا، تنوع در طرح و رنگ و سهولت در برش و نصب ورق های مولتی استایل از جمله مزایای استفاده از ورق مولتی استایل عمده آن هاست. بهتر است این نکته را یادآور شویم که نباید از ورق های مولتی استایل در مکان هایی که در مقابل تابش نور مستقیم قرار دارند و یا با آب در تماس هستند استفاده نکنید. مولتی استایل از جنس پلاستیک است که به علت شباهت ظاهریش به فلز از آن به عنوان جایگزین فلز استفاده میشود، روی آن با لایهی نازکی از آلمینیوم پوشیده شده و در رنگهای طلایی و نقره ای موجود است، از ویژگیهای پلاکهای مولتی استایل سرعت بالای تولید آن و مقاومت در مقابل رطوبت میباشد.

این ورق ها قابلیت حک و برش دارد و به همین دلیل برای ساخت تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی از آن ها استفاده می شود. از ورق های خش دار استفاده میشود. ورقهای مولتی استایل قابلیت حک و برش دارند و این موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت ها برای ساخت انواع تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی از آن استفاده کنند. به همین دلیل بیشتر برای تزئینات داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. نیازمندیهای پانیکاد، هیچگونه مسئولیتی درباره درستی اطلاعات ندارد و مسئولیت آن با آگهی دهنده می باشد. لایه پایینی این ورق ها از پلاستیک فشرده و لایه بالایی آن روکش است.

مولتی استایل جنسی است شبیه فلز از جنس پلاستیک انعطاف پذیر و با روکشی در رنگ های متنوع مثل طلایی نقره ای و مسی موجود است و جایگزین مناسبی برای فلز می باشد. امروزه استفاده از ورقهای مولتی استایل بسیار رواج پیدا کردهاست. امروزه وجود دستگاه های برش و حکاکی لیزری و سهولت استفاده از این ورق ها، آن ها را بسیار پر کاربرد کرده است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از برش مولتی استایل تهران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.