هیئت امنای مدرسه کاتولیک نیاگارا مقایسه پرچم پراید با پرچم نازی را تکذیب کرد

متولی هیئت مدرسه کاتولیک ناحیه نیاگارا (NCDSB) به دلیل اظهار نظر در مورد پرچم پراید مورد انتقاد قرار گرفت می‌گوید که سخنان او نادرست معرفی می‌شود، اما همچنین گفت: «کودکان عمیقاً مذهبی نیز آسیب می‌بینند» در میان بحث‌ها درباره برافراشتن پرچم.

ویدئویی که یک هفته پیش توسط پیتر تاراس، کاندیدای سابق انتاریو برای حزب مردم کانادا در یوتیوب منتشر شد، نشان می‌دهد که معتمد – ناتالیا بنوا – می‌گوید که نمی‌خواهد هیئت مدرسه پرچم پراید را به اهتزاز درآورد.

شخصی پشت دوربین از بنوا می پرسد که هنگام خروج از جلسه هیئت مدیره چه اتفاقی افتاده است و آیا قرار بود متولیان در مورد “نه” رای دهند. [flying] پراید یا پرچم ترانس.”

“خب، اصلاً هر پرچمی… مثل پرچم نازی ها، ما هم نمی خواهیم که بالا بیاید، درست است؟” بنوا در این ویدیو می گوید.

فاشیست های نازی در آلمان شش میلیون یهودی را در جریان هولوکاست در جنگ جهانی دوم به قتل رساندند.

نازی ها همچنین تا 50000 LGBTQ را زندانی و تا 15000 را به اردوگاه های کار اجباری فرستادند. تراست روز یادبود هولوکاست.

مدیر هیئت مدیره مدرسه و یکی از اعضای انجمن ضد نژادپرستی منطقه نیاگارا انتقاد کرد نظرات او، و گفت که او پرچم پراید – نماد عشق – را با پرچم نازی – نماد نفرت مقایسه کرده است.

دانش آموزان کاتولیک در “محیط ناامن” نیز: متولی

بنوا مصاحبه ای را رد کرد اما به سی بی سی همیلتون در ایمیلی در روز پنجشنبه گفت که پرچم پراید را با پرچم نازی مقایسه نمی کند.

بنوا نوشت: در پاسخ به این سوال که چه پرچم هایی را نباید به اهتزاز درآورد، پاسخ من شامل پرچم پراید نمی شود.

هیچ مقایسه ای بین پرچم ها وجود ندارد. این بیانیه ای است که هیچ پرچمی نباید برافراشته شود که باعث درگیری و جنجال در مدارس ما شود.

بنوا گفت که نظرات او پس از ارائه پیشنهادی مبنی بر برافراشتن پرچم های ملی، استانی، هیئت مدرسه و کاتولیک ها مطرح شد.

او گفت: “پیشنهاد من قصد دارد از ایمنی مدارس ما از طریق یک سیاست بی طرفی برای همه دانش آموزان محافظت کند.”

“شمولیت در هیئت مدیره مدرسه کاتولیک زمانی واقعاً آغاز می شود که ما از آموزه های ایمان خود از طریق عیسی مسیح حمایت کنیم و فقط بر آموزش تمرکز کنیم.”

یک پرچم رنگین کمان در باد می وزد.
ناتالیا بنوا، متولی در این ویدئو گفت که نمی‌خواهد پرچم پراید برافراشته شود. (ادواردو لیما/ مطبوعات کانادا)

با این حال، زمانی که CBC همیلتون از بنوا خواست دقیقاً آنچه را که عیسی مسیح در کتاب مقدس در مورد همجنس‌گرایی گفته است، توصیف کند، بنوا نپذیرفت و فقط گفت: «وقتی کتاب مقدس خودش صحبت می‌کند، این کار را نمی‌کنم».

بنوا در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چگونه برافراشتن پرچم پراید محیطی ناامن ایجاد می کند یا نفرت را ترویج می کند، گفت که کاتولیک ها باید اجازه داشته باشند که “بدون هیچ گونه سردرگمی” به ایمان خود عمل کنند.

او گفت: «دانش آموزانی که اعتقادات مذهبی عمیقی دارند، آنهایی هستند که محیط ناامن را نیز تجربه می کنند.

صلیب بیش از اندازه کافی است تا همه بدانند که از آنها استقبال شده است.»

او افزود که مدارس باید مکانی باشد که “کودکان در آن بر یادگیری تمرکز کنند و نه مکانی برای عدم تحمل کودکان با مذهب کاتولیک.”

شوراي منطقه پيشنهاد متولي را تقبيح كرد

بنوا گفت که با توجه به توجهی که از نظراتش به او شده است، قصد دارد از مشاوره حقوقی استفاده کند. او همچنین گفت که مردم با عصبانیت به او زنگ زده اند و نامه نوشته اند.

بنوا گفت: «وظیفه ما به‌عنوان متولی ایجاد سیاست‌هایی است که کودکان را در برابر نفرت و کینه‌ای که من در حال حاضر با آن روبرو هستم محافظت می‌کند.

او همچنین با اظهارات یک شورای منطقه ای مخالفت کرد.

بنوا مشخص نکرد کدام عضو شورا، اما لورا ایپ، عضو شورای منطقه ای، قبلاً در مورد پیشنهاد بنوا توییت کرده بود.

آی پی در توییتی در 25 می گفت که برافراشتن پرچم پراید “یک پیام مضر و در واقع خطرناک را ارسال می کند که از بچه های عجیب و غریب استقبال نمی شود و به جامعه NCDSB تعلق ندارند.”