همیلتون منطقه تجارت خارجی را در تلاش برای تبدیل شدن به قطب تجارت بین الملل نامگذاری كرد

دولت فدرال همیلتون را به عنوان منطقه بازرگانی فدرال (FTZ) نامگذاری کرده است تا تلاش بیشتری برای ایجاد تجارت بیشتر ، تحریک سرمایه گذاران و تأسیس این شهر به عنوان قطب تجارت بین الملل انجام دهد.

ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبان های رسمی کشور ، بعد از ظهر روز دوشنبه در مصاحبه ای گفت: “ما می دانیم که همیلتون از اقتصادی قوی برخوردار است و در سالهای اخیر در حال تنوع است.”

“البته ، این یک ابرقدرت فولادی است ، بلکه در بخش فناوری و بهداشت و علوم زندگی نیز وجود دارد.”

كئانین لومیس ، رئیس اتاق بازرگانی همیلتون ، گفت كه این امر همیلتون را به “یك فروشگاه واحد” برای اطلاعات مشاغل مربوط به هرگونه صادرات و واردات در كانادا تبدیل می كند.

وی در یک مصاحبه تلفنی گفت: “این یک دربان ورودی و صادراتی در همیلتون است که به شما کمک خواهد کرد تا در همه آژانس ها و قوانین مختلف حرکت کند.”

منظور از این هدف ، مشاغل محلی می توانند هنگام خرید یا واردات مواد اولیه ، اجزا و کالاهای نهایی ، به برنامه هایی برای معافیت های تعرفه ای و مالیاتی دسترسی داشته باشند. FTZ بودن به طور کلی به معنای ذخیره سازی ، پردازش یا مونتاژ مواد برای صادرات مجدد است – معمولاً بدون هیچ گونه مالیات و عوارض – یا برای ورود به بازار داخلی ، در این صورت مالیات و عوارض تا زمان ورود به تعویق می افتد.

این در درجه اول به سود مشاغل محلی است که محصول خود را در سراسر جهان منتقل می کنند یا سعی در جذب سرمایه گذار به کشور دارند. امید این است که همه اینها باعث ایجاد مشاغل محلی و تقویت موقعیت شهر به عنوان یک کمک کننده اصلی در اقتصاد شود.

بخش صنعتی همیلتون هنگام غروب آفتاب تصرف شد. (بابی هریستوا / CBC)

جولی امیدوار است که این تعیین به دانشگاه مک مستر اجازه دهد تحقیقات و توسعه را به تجارت تبدیل کند و در عین حال به اتاق فناوری و علوم زندگی شهر اجازه رشد دهد.

وی افزود که بیش از 1100 مشاغل محلی و دسترسی آسان همیلتون از طریق هوا ، آب ، راه آهن یا جاده باعث شده است “از موقعیت خوبی در بازار تولید پیشرفته جهانی برخوردار باشد.”

بیماری همه گیر COVID-19 نیز مورد توجه قرار گرفت.

“اطلاعات قدرت است و کارآفرین بودن در حال حاضر یک ورزش افراطی است. خطرات اطراف آن وجود دارد و ما به دولت نیاز داریم تا به آنها کمک کند تا راههایی برای کاهش این خطر داشته باشند … ما همچنین نه تنها باید در دفاع باشیم ، بلکه جولی گفت: “ما باید شغل ایجاد کنیم.”

لومیس گفت: تلاش برای تبدیل شدن FTZ به شهر از سال گذشته آغاز شده است ، نمایندگان محلی ، شهر ، فرودگاه و اداره بندر همه در تلاشند.

شهردار فرد آیزنبرگر گفت: “این نشان دهنده فصل جدیدی از تلاش های شهر ما برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و گسترش بازارها برای مشاغل موجود است.”

اعلامیه تجارت بزرگ همچنین به دنبال سرمایه گذاری توسط آمازون و راه آهن ملی کانادا به همیلتون انجام می شود.

همیلتون سومین FTZ در انتاریو به همراه ویندزور و نیاگارا است و چهاردهمین کشور است.