هدف جدید New Hindu COVID-19 این است که پیام رسانی بهداشت عمومی را در Peel بیشتر در دسترس قرار دهد

گروهی از پزشکان برای اطمینان از درک پیامهای بهداشت عمومی درباره ویروس کرونا ویروس ، گروهی را تشکیل داده اند که به آن گروه ویژه Hindu COVID-19 گفته می شود.

گروه ویژه ، که تحت چتر نیروی ویژه COVID-19 آسیای جنوبی کانادا قرار دارد ، در 17 نوامبر تأسیس شد. بنیانگذاران آن می گویند این گروه یک سازمان مردمی و غیر حزبی است که به سلامت و رفاه جامعه و کاهش انتقال COVID-19.

دکتر آنجو آناند ، پزشک در بیمارستان سنت مایکل در تورنتو ، گفت که متخصصان پزشکی گرد هم آمدند تا سعی کنند موانع اقتصادی-اجتماعی پیش روی جوامع اطراف COVID-19 را درک کنند و اطلاعات “حساس به فرهنگ و مناسب فرهنگی” را برای مردم توسعه و پخش کنند. قادر به دسترسی به پیام های بهداشت عمومی موجود نیست.

آناند ، بنیانگذار کارگروه ، گفت که همچنین در تلاش است دریابد که چرا جوامع آسیای جنوبی اینقدر تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته و از طریق آموزش به چالش ها می پردازند.

موانع شامل کار در خدمات ضروری ، صحبت به انگلیسی به عنوان زبان دوم ، دشواری در پیمایش سیستم های رزرو آنلاین ، دسترسی به آزمایش در مراکز ارزیابی و چالش جداسازی موثر هنگام زندگی در یک خانه چند نسلی است.

آناند روز شنبه به سی بی سی تورنتو گفت: “ما واقعاً امیدواریم كه پیام خود را به گونه ای و به زبانهای مختلف كه آنها می فهمند به جامعه برسانیم.”

وی گفت: “قطعاً ارتباطی وجود دارد كه برای افراد با انگلیسی بعنوان زبان دوم قابل دسترسی نیست. با توجه به اینكه كانادا و پیل و تورنتو از نظر فرهنگی بسیار متنوع هستند ، ما همچنین باید به دنبال ایجاد منابع متنوع تر از نظر فرهنگی باشیم.”

آناند گفت که او امیدوار است که گروه ویژه تغییری ایجاد کند.

“اگر در پایان روز بتوانیم جان برخی از افراد را نجات دهیم و برخی پیام های مناسب را برای ارتقا mess پیام رسانی بهداشت عمومی ارسال كنیم – این همان پیام است ، مسئله این است كه موانع مختلفی وجود دارد – اگر فقط برای اطمینان از همه بتوانیم با همه كار كنیم که مردم اینها را درک می کنند و بر آنها غلبه می کنند ، پس من خوشحال می شوم. “

گروه ویژه COVID-19 آسیای جنوبی کانادا همچنین شامل نیروهای ویژه سیک و مسلمان COVID-19 است. وی گفت که گروه های عملیاتی بر اساس ایمان تقسیم می شوند اما ایمان محور نیستند و دارای یک وب سایت مشترک هستند.

روز شنبه ، دولت انتاریو گزارش داد که منطقه پیل دارای 516 مورد جدید COVID-19 از کل استان در 1822 مورد است.

دکتر پریا شاه ، پزشک در بیمارستان عمومی نورث یورک ، می گوید: “اساساً ما این گروه ویژه را به عنوان راهی برای تقطیر اطلاعات ، راهنمایی های بهداشت عمومی و استفاده از آن به زبان خاص تر ، تشکیل دادیم تا جامعه ما بتواند درک کند.” (ارائه شده توسط دکتر پریا شاه)

دکتر پریا شاه ، پزشک در بیمارستان عمومی North York ، گفت که این گروه ویژه پس از مشاهده “نیاز شدید” پزشکان در جمعیت هایی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم در منطقه Peel صحبت می کنند و COVID-19 به طور نامتناسبی بر آسیای جنوبی تأثیر گذاشته است ، تشکیل شد. به خصوص.

شاه گفت: “ما می دانیم كه با COVID-19 عوامل قومی-فرهنگی خاصی وجود دارد كه باعث انتقال می شود ، چه این زبان باشد ، چه خانواده های چند نسلی ، یك كارگر اساسی است. در همه جوامع فاکتورهای زیادی وجود دارد.”

وی گفت: “اساساً ما این گروه ویژه را به عنوان روشی برای تقطیر اطلاعات ، راهنمایی های بهداشت عمومی و قرار دادن آن به زبان خاص تر ، تشکیل دادیم تا جامعه ما بتواند درک کند.”

شاه گفت گروه ویژه استفاده از اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر و ارسال فیلم برای بهبود ارتباطات است. ایده کاهش ترس و اضطراب در اطراف COVID-19 است.

وی افزود: “ایده ما انتقال پیام است تا بتوانیم انتقال covid-19 را کاهش دهیم.”

شهردار برامپتون ، پاتریک براون گفت که این شهر به 10 زبان مختلف ارتباط برقرار می کند زیرا می داند این شهر “موزاییکی از آیین ها ، فرهنگ ها و زبان ها” است. Peel Public Health نیز دارای یک ابزارک ترجمه است که به کاربران امکان می دهد اسناد خود را به 10 زبان ترجمه کنند. براون گفت که از نیروهای ویژه پشتیبانی می کند.

براون گفت: “این تلاش های مفیدی از طرف جامعه است.” “این یک چیز زیبا است که در جامعه می بینید وقتی متخصصان پزشکی وقت خود را صرف می کنند تا ببینند که چگونه آنها می توانند با حمایت از جامعه ، از فرهنگ فرهنگی خود حمایت کنند.”

اما او گفت که دولت انتاریو هنوز مسئولیت تأمین روزهای بیمارانی با حقوق برای کارگران اساسی حاشیه نشین را دارد و برامپتون هنوز به یک مرکز انزوا در گوشه شمال شرقی خود احتیاج دارد که به شدت تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است.

جامعه آسیای جنوبی یک سوم از جمعیت منطقه Peel را تشکیل می دهد ، اما در حال حاضر تقریباً نیمی از موارد مثبت COVID-19 گزارش شده را گزارش می کند ، طبق گروه ویژه COVID-19 آسیای جنوبی کانادا.