نظرسنجی جدید می خواهد از جوانان منطقه واترلو بشنود

از جوانان منطقه واترلو دعوت می شود تا در نظرسنجی شرکت کنند تا افکار و احساسات خود را در مورد خود و جامعه خود به اشتراک بگذارند.

آلیسون پیرسون، مدیر تعامل و برنامه‌ریزی جامعه، می‌گوید: بررسی تأثیر جوانان از طریق جدول برنامه‌ریزی کودکان و نوجوانان انجام می‌شود و این بهترین ابزار جامعه برای شنیدن دست اول از بخش‌های مختلف جوانان است.

این نظرسنجی که قبلاً در سال‌های 2020 و 2021 انجام شده بود، طیف گسترده‌ای دارد و بینشی را در مورد احساس تعلق جوانان به جامعه، چگونگی شناسایی و نحوه مشاهده آن توسط دیگران و تأثیر استرس ارائه می‌کند. روی زندگی آنها

پس از نظرسنجی، میز جلساتی را با جوانان به صورت حضوری برگزار کرده است تا بیشتر درباره افکار آنها صحبت کند. پس از بررسی سال 2021، جدول گزارشی را ارائه کرد که شامل بیش از 60 ایده از جوانان در مورد چگونگی بهتر کردن جامعه بود.

او گفت: “این ایده ها مورد توجه تصمیم گیرندگان در جامعه ما قرار گرفته است و جوانان به طور کلی برای ایجاد تغییر تلاش می کنند.”

“بنابراین آنچه ما دوباره در اینجا داریم فرصت دیگری است تا از جوانان بیشتری در مورد زندگی آنها بشنویم تا بتوانیم این چرخه های ارائه ایده های عملی را که مستقیماً با آنچه جوانان به دنبال آن هستند مرتبط است، ادامه دهیم.”

“راهی واقعا عالی” برای جوانان برای صحبت کردن

کیان میرزایی، رابط جوانان با جدول برنامه ریزی کودکان و نوجوانان، گفت که هیجان زده است که نظرات خود را از طریق این نظرسنجی به اشتراک بگذارد.

میرزایی گفت: “من سوالات را بررسی کرده ام و چیزهای واقعاً روشنگری در آن وجود دارد. همچنین یافته های گذشته نظرسنجی را مرور کردم و آمارهای بسیار مهمی در مورد بی خانمانی، سلامت روان و مشکلات جنسیتی بررسی کردم.”

“من فکر می کنم شنیدن این صداها، به ویژه بزرگسالان در جامعه ما، واقعا مهم است.”

او می‌گوید این تجربه‌اش در صحبت با دوستانش است که آنها «طبیعتاً بسیار مشتاق هستند» تا افکار خود را به اشتراک بگذارند و می‌خواهند که افراد جامعه به آن گوش دهند.

او گفت: «احساس می‌کنم این نظرسنجی یک راه واقعا عالی برای انجام این کار است.

وی افزود که مشوق هایی نیز وجود دارد. پر کردن این نظرسنجی باعث می‌شود که جوانان یک ساعت در پایان ساعات کار داوطلبانه خود در دبیرستان باقی بمانند و جوایز مختلفی از جمله کارت‌های حمل‌ونقل، کارت‌های هدیه و مجوز برای کسب‌وکارهای محلی قرعه‌کشی می‌شود.

این نظرسنجی می تواند توسط جوانان 9 تا 18 ساله پر شود و برای ماه می باز است. افرادی که آن را در سال 2020 و/یا 2021 پر کرده اند، می توانند در نظرسنجی امسال نیز شرکت کنند.

پیرسون می گوید امیدوارند 3000 جوان برای تکمیل نظرسنجی وقت بگذارند – این سه برابر تعداد افرادی است که در نظرسنجی 2021 شرکت کردند.

این نظرسنجی را می توان از طریق وب سایت جدول برنامه ریزی کودکان و نوجوانان یافت.