نشت فولاد مایع در دوفاسکو تیم عملیاتی نشت استان را وادار می کند تا تحقیق کند

مرکز اقدام نشت استان در حال تحقیق در دوفاسکو پس از نشت فولاد مایع در روز شنبه است.

ArcelorMittal Dofasco در مورد حادثه در شماره 2 Caster شرکت اخطاریه ای را به کارمندان صادر کرد.

کمی قبل از ساعت 1:30 بعد از ظهر این اتفاق افتاد

در این اطلاعیه آمده است: “کاستور جایی است که فولاد مایع به صفحات ریخته می شود. در انتقال فولاد مایع به داخل کاستور نقصی وجود داشت و باعث ریختن آن می شد.”

“این منطقه تقریباً از ساعت 2:25 بعد از ظهر کنترل و ایمن است. خوشبختانه هیچ مصدومیتی وجود ندارد زیرا کارمندان به دلایل ایمنی در منطقه مجاز نیستند.”

وزارت محیط زیست ، پارک ها و حفاظت از اونتاریو – که در حال بررسی نشت است – گفت: کارگران اجازه دادند نشت مذاب جامد شود و سپس آن را تمیز کرد.

نشت فولاد مایع باعث شد یک ستون خاکستری در روز شنبه به هوا برود. (محیط همیلتون / فیس بوک)

نشت باعث بالا رفتن ستون خاکستری به هوا شد.

در بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه گری ویلر آمده است: “بیشتر مقدار دوز آب ، تقریباً 30،000 لیتر ، تبخیر شده و باقیمانده آن به تصفیه خانه تأسیسات و حوضچه مهار می شود. از هیچ كف یا مواد شیمیایی برای مبارزه با آتش استفاده نشده است.”

“نیروهای آتش نشانی همیلتون برای مقابله با آتش سوزی حاصل از شکست در محل حضور داشتند.”

ماری وردون ، سخنگوی ArcelorMittal Dofasco ، گفت: این انتشار حاوی گرد و غبار از فولاد ، بخار حاصل از واکنش بین آب مورد استفاده آتش نشانان و فولاد مایع و دود حاصل از مواد قابل احتراق در منطقه است که آتش گرفته است.

وی توضیح داد: “قابل احتراق مواردی مانند تجهیزات ، کابل کشی و مایعات موجود در تجهیزات است.”

همیلتون امیدوار است که اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آید

Lynda Lukasik ، مدیر اجرایی محیط زیست همیلتون ، گفت: نگرانی های مداوم در مورد کوره اصلی اکسیژن کارخانه و میزان انتشار گازهای گلخانه ای وجود دارد.

وی گفت که امیدوار است اطلاعات بیشتری در مورد علت ایجاد نشت و نحوه رسیدگی به این شرکت به سمت جلو وجود داشته باشد.

لوکاسیک در یک مصاحبه تلفنی گفت: “برای دیدن میزان تولید گازهای گلخانه ای با شدت آن از نیروگاه به هوا ، هیچ کس نمی خواهد این اتفاق را ببیند ، از جمله شرکت”.

ویلر گفت که کارمندان وزارتخانه همچنان در بالای این موضوع باقی خواهند ماند و صبح روز دوشنبه در محل خواهند بود تا جزئیات بیشتری را جمع آوری کنند.