مورد COVID-19 در Foot Locker Kids در Lime Ridge Mall در میان نگرانی از ازدحام بیش از حد جمعیت

تنها چند روز پس از آنکه یک مشاور شهری و افرادی که در Lime Ridge Mall کار می کنند نگرانی ها را در مورد احتمال گسترش COVID-19 در مرکز خرید افزایش دادند ، آزمایش یکی از کارکنان یک فروشگاه در بازار از نظر ویروس مثبت بود.

Liem Vu ، مدیر کل Cadillac Fairview Lime Ridge ، در بیانیه ای گفت: “تیم مدیریت ما در مورد مورد تایید شده COVID-19 در Foot Locker Kids در CF Lime Ridge مطلع شد. طبق اطلاعات ما ، این کارمند آخرین بار شنبه ، نوامبر کار کرد 21. “

“مشتری مبتلا سریعاً و با مسئولیت پذیری سریعاً تماس گرفت و بلافاصله با کادیلاک فیرویو و بهداشت عمومی تماس گرفت ، زیرا به آنها مشاوره داده شد … در این مرحله از زمان ، بهداشت عمومی به طور همزمان با مستاجر و دارایی کار می کند تا امنیت همه سرنشینان را تأمین کند.”

وو گفت: کادیلاک فیرویو لیم ریج به بهداشت عمومی توصیه می کند و تمیزکاری عمیق منطقه را ترتیب می دهد.

“در همان زمان ، کادیلاک فیرویو در حال تمیز کردن اضافی تمام بانک های آسانسور ، میزهای غذاخوری ، صندلی های مشترک ، درها و نرده های راه پله و سایر نقاط لمس کننده دیگر مجموعه است.”

CBC News روز شنبه در بازار بود ، جایی که برخی از مشتریان اظهار داشتند که به دلیل تعداد افراد داخل مرکز خرید احساس امنیت نمی کنند.

درو لوگان ، جوان 21 ساله ای از بورلینگتون که با شریک زندگی خود در حال خرید بود ، گفت که از طبقه همکف اجتناب می کند. “طبقه اول کمی شلوغ است … ما به خصوص احساس امنیت نمی کنیم.”

کارمندی که قبل از شنبه با سی بی سی نیوز صحبت کرده بود همچنین گفت که مشتریان همیشه هنگام راه رفتن در بازار از لحاظ جسمی فاصله نمی گیرند یا به درستی ماسک نمی زنند.

الكساندر آرژانتو ، جوان 25 ساله ای كه در یك فروشگاه لباس در بازار كار می كند ، گفت: “آخر هفته ها جنون بوده است.”

وو در بیانیه ای گفت تعداد مشتریان روز شنبه به اندازه كافی زیاد بود و “دسترسی مراكز به ورودی های خاص را محدود می كند تا به طور فعال تعداد ساكنان ساختمان را مدیریت كند.”

علی رغم این ، مقامات بهداشت عمومی همیلتون گفتند که افسران آیین نامه های شهر هنگام بازدید قبلی از بازار هیچ مشکلی نمی بینند.