مواد افیونی ، مت ، بنزوها یک نگرانی فزاینده در منطقه واترلو است: رئیس لارکین

با افزایش بیش از حد مصرف بیش از حد و مرگ مشکوک به دلیل مصرف بیش از حد ، پلیس منطقه واترلو به مردم در مورد وجود داروهای قدرتمند در جامعه هشدار می دهد.

تا 3 نوامبر سال جاری ، 78 مورد مشکوک به مرگ بیش از حد در منطقه وجود داشته است ، در حالی که در کل سال گذشته 63 مورد بوده است. در همین حال ، اولین پاسخ دهندگان به 1037 تماس مرتبط با مصرف بیش از حد داده شده اند ، در حالی که پارسال در این زمان 932 نفر بوده است.

رئیس پلیس برایان لارکین روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که مواد افیونی یک مسئله مداوم در جامعه است ، اما افسران همچنین متوجه افزایش استفاده از مت آمفتامین ها و بنزودیازپین ها شده اند.

بنزودیازپین ها نگرانی خاصی دارند زیرا می توانند باعث افزایش قابل توجه و طولانی مدت شوند. لاركین گفت: آنها همچنین می توانند در اثر نالوكسان ، داروی برگشت كننده بیش از حد دوز ، تداخل ایجاد كنند.

“قدرت داروهای فعلی که در سراسر منطقه شاهد آن هستیم [is] لارکین روز سه شنبه در یک میزگرد رسانه ای گفت:

لاركین گفت كه وی معتقد است پرداختن به اعتیاد به عنوان یك مسئله بهداشت عمومی و نه جرم ، بهترین راه پیشروی است. لارکین همچنین به عنوان رئیس انجمن رئیس پلیس کانادا فعالیت می کند ، که از دولت فدرال خواسته است که داشتن مقدار کمی داروی غیرقانونی برای مصرف شخصی را غیرقانونی اعلام کند.

لاركین گفت: “من واقعاً امیدوارم كه دولت فدرال گفتگوهای بیشتری درباره انحراف مواد مخدر و داشتن ساده قانونی ، جرم زدایی انجام دهد.” “این یک مسئله قطبی است ، اما واضح است که اجرای قانون نمی تواند تنها پاسخ باشد.”

لاركین گفت: پلیس امسال بیش از 316،000 دلار مواد مخدر کشف و ضبط كرده است.