منطقه Peel را برای جریمه مشاغل غیرفعال برای جلوگیری از COVID-19 در محل کار ، جریمه کنید

پزشك ارشد منطقه روز شنبه گفت: صاحبان مشاغل و گردانندگان شركت در منطقه پیل در صورت عدم اقدام برای جلوگیری یا جلوگیری از شیوع COVID-19 در محل كار خود ، روزانه 5000 دلار جریمه نقدی در نظر خواهند گرفت.

دکتر لارنس لو ، مأمور پزشکی پیل ، روز شنبه در یک خبر خبری گفت: “گسترش COVID-19 در محل کار همچنان باعث افزایش تعداد پرونده ها در Peel می شود.”

“در حالی که اکثر محیط های کار برای محافظت از کارمندان خود بسیار مراقبت می کنند ، برخی از کارفرمایان همچنان به ایمنی افراد خود و در نتیجه جامعه Peel توجه ندارند.”

از روز دوشنبه ، 16 نوامبر ، ساعت 6 بعد از ظهر ، دستور صادر شده توسط بهداشت عمومی Peel تحت بخش 22 قانون حفاظت و ارتقا Health بهداشت ، کارفرمایان را ملزم می کند که برای محافظت از کارمندان و همکاری با مقامات در تحقیقات درباره شیوع محل کار اقدام کنند.

لوه گفت: “وقت آن رسیده كه كارفرمایانی كه تصمیم می گیرند در هنگام بیماری به كارمندان خود مزدی پرداخت نكنند تا مردم را بیش از سود خود قرار دهند. هزینه COVID-19 كه در جامعه ما پخش می شود بسیار بیشتر از قیمت چند روز بیمار است.”

این دستور کارفرمایان را مجبور به ارائه مرخصی استعلاجی با حقوق به کارمندان نمی کند ، زیرا قانون اجازه این قدرت را نمی دهد. اما لو گفت بهداشت عمومی پیل اکیداً توصیه می کند که کارفرمایان با ارائه مرخصی استحقاقی با حقوق از کارمندان خود محافظت کنند.

پیل از سپتامبر تاکنون 116 مورد شیوع در محل کار داشته است

منطقه پیل در خبرنامه گفت: “این امر به کارکنانی که تحت تأثیر COVID-19 هستند امکان انجام کار صحیح و منزوی کردن خود را برای جلوگیری از گسترش آن می دهد.”

منطقه پیل از 1 سپتامبر تا 13 نوامبر 116 مورد شیوع در محل کار داشته است.

بهداشت عمومی پیل در حال بررسی هشت مورد از این قبیل است. شیوع محل کار به دو یا چند موردی گفته می شود که احتمالاً طی یک دوره دو هفته ای در محل کار به دست آمده اند.

از 116 شیوع ، 58.6 درصد در یکی از چهار بخش زیر بوده است: تولید و صنایع ، فرآوری مواد غذایی ، توزیع و حمل و نقل.

از هر سه نفر ، یعنی 33.6 درصد ، در تولید و تنظیمات صنعتی بوده است.

طبق این دستورالعمل ، در صورت وجود تشخیص بیماری COVID-19 در محل کارشان ، علائم آن یا در معرض ابتلا به کسی که مبتلا به این بیماری شده است ، همه کارفرمایان باید موارد زیر را انجام دهند:

  • اجازه ندهید کارمند بیمار وارد محل کار شود و به او دستور دهید که در انزوا بماند مگر اینکه به مراقبت فوری پزشکی نیاز داشته باشد.
  • کلیه اقدامات پیشگیری از COVID-19 را که در مقررات و راهنمایی های استانی ذکر شده است ، از جمله غربالگری ، فاصله گرفتن ، پوشیدن ماسک ، بهداشت مناسب دست و پیشگیری و کنترل عفونت اجرا کنید.
  • در صورت وجود دو یا چند کارمند مثبت COVID-19 ، فوراً به بهداشت عمومی پیل و وزارت کار انتاریو اطلاع دهید.
  • برای محافظت از سایر کارمندان در برابر شیوع ویروس ، با همکاری و پیروی از همه دستورالعمل های Peel Public Health و وزارت بهداشت و کار.

این سفارش در سراسر منطقه پیل اعمال می شود که شامل شهرهای برامپتون و می سی سیاگا و شهر کالدون است.

طبق گفته وزارت بهداشت انتاریو در روز شنبه ، منطقه پیل 497 مورد جدید داشته است که بیش از سایر واحدهای بهداشت عمومی است. تورنتو 456 مورد جدید داشت.

منطقه Peel در حال حاضر در منطقه کنترل قرمز با اقدامات اضافی اعمال شده توسط Loh به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا جدید است.