منطقه واترلو “قطار سریع” به منطقه قرمز COVID-19 با افزایش موارد: دکتر وانگ

مقام ارشد بهداشت عمومی منطقه می گوید که موارد COVID-19 به سرعت در منطقه واترلو مانند یک قطار سریع است که به سمت “منطقه قرمز” چارچوب استان برای مقابله با ویروس می رود.

دکتر هسیو-لی وانگ ، مسئول بهداشت پزشکی منطقه ، گفت که موارد جدید به سرعت و با سرعت قابل توجهی در حال افزایش است.

وی هنگام سخنرانی بعد از ظهر روز دوشنبه در یک بورد ویژه بهداشت ، به شورای منطقه ای گفت: “ما در منطقه واترلو در وضعیت جدی هستیم.” “ما کاملاً به سرعت وارد منطقه” قرمز “می شویم. اگر اکنون تغییرات عمده ای ایجاد نکنیم ، به سمت منطقه قفل ادامه خواهیم داد.”

وانگ گفت مردم منطقه باید “تعاملات اجتماعی ما را به طرز چشمگیری کاهش دهند”. این بدان معنی است:

  1. در خانه بمانید و فقط برای اهداف ضروری مانند کار ، مدرسه ، تهیه مواد غذایی ، نگه داشتن قرار ملاقات پزشکی یا انجام تمرینات بدنی ضروری بیرون بروید.
  2. ما باید تعاملات اجتماعی را فقط به افراد در خانه خود محدود كنیم ، كه می تواند شامل مراقبان ضروری یا حمایت های ضروری برای شخصی باشد كه تنها زندگی می كند.

وانگ گفت: “ما باید از تعاملات اجتماعی با دوستان ، با همكاران خود در هنگام كار و با خانواده بزرگ خارج از خانه خود جلوگیری كنیم.”

وی از همه مردم منطقه خواست “با اقدامات شخصی” به جامعه ما كمك كنند.

وی گفت: “اگر ما تصمیم بگیریم كه قبل از وخیم تر شدن آن اقدام كنیم ، می توانیم مدت زمانی را كه تحت محدودیت های قابل توجهی خواهیم بود كاهش دهیم.”

“به دلیل انتخاب هایی که قبلاً انجام داده ایم و در نرخ های امروز منعکس شده است ، ما یک دوره محدودیت محدود را تجربه خواهیم کرد.”

وی گفت که سیر پرونده های جدید “مانند قطار سریع” به منطقه قرمز “و فراتر از آن” در حال حرکت است.

وانگ گفت: “همه ما می توانیم از امروز انتخاب كنیم كه سرعت این قطار را كاهش دهیم ، آن را متوقف كرده و در جهت مخالف به سمت سبز برویم.”

53 مورد جدید

منطقه بهداشت عمومی واترلو از بعد از ظهر دوشنبه 53 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرده است.

357 مورد فعال وجود دارد که 11 نفر در بیمارستان ذکر شده اند. همچنین یک مورد مرگ جدید گزارش شده است که تعداد کل افرادی را که از COVID-19 از مارس فوت کرده اند به 122 نفر می رساند.

این پس از آخر هفته است که در آن منطقه 129 مورد جدید گزارش شده است. این منطقه در چارچوب استانی COVID-19 به سطح “نارنجی” یا “محدود” منتقل شد ، به این معنی که قوانین جدیدی در مورد رفتن به رستوران ها ، مراکز خرید ، سالن های سینما و اجتماعات اجتماعی وجود دارد.

مقامات همچنین 24 مورد شیوع فعال در منطقه را گزارش کردند که شش مورد آن در خانه های مراقبت طولانی مدت یا بازنشستگی است.

از 2،759 مورد گزارش شده در منطقه از ماه مارس ، 2280 مورد ، یا 83 درصد ، به عنوان حل شده مشخص شده اند. شرکای آزمایش منطقه بیش از 187،700 آزمایش انجام داده اند.

انتاریو روز دوشنبه 1،487 مورد دیگر از بیماری COVID-19 را گزارش کرد.

شیوع رستوران رشد می کند

این منطقه از روز دوشنبه 24 شیوع فعال گزارش کرده است.

شش نفر از آنها در خانه های بلند مدت مراقبت و بازنشستگی هستند. در پنج مورد از این خانه ها ، یک نفر از کارمندان آزمایش ویروس مثبت داشته اند اما تاکنون هیچ کس در خانه ها آزمایش مثبت نداشته است.

در دهکده لوتر در پارک ، مرکز آفتاب در واترلو ، دو مورد در افراد ساکن در خانه و یک مورد در شخصی که در این مرکز کار می کند وجود دارد.

همچنین ، شیوع بیماری مربوط به رستوران Algarve Kitchener’s به 26 مورد افزایش یافته است. بهداشت عمومی به هرکسی که بین 28 اکتبر تا 4 نوامبر به رستوران واقع در 248 Stirling Avenue S. مراجعه کرده است ، توصیه می کند که ممکن است در معرض COVID-19 قرار گرفته باشد.

همچنین در بیمارستان یادبود کمبریج شیوع دارد. روز جمعه شیوع بال W ، سطح 4 ، واحد پزشکی B اعلام شد.

بیمارستان گفت: “در نتیجه این اعلامیه ، هیچ بازدید کننده ای مجاز نخواهد بود و تا زمانی که هیچ مورد جدیدی وجود نداشته باشد ، این کار ادامه خواهد داشت.”

24 شیوع فعال

سایر شیوع ها عبارتند از:

  • چهار شیوع در تنظیمات اجتماعات که سه مورد در یک مکان ، دو مورد در یک مکان و هر مورد یک مورد در دو مکان وجود دارد.
  • 9 مورد در شیوع یک مرکز تولید وجود دارد.
  • نه مورد مربوط به یک مرکز ورزشی و تناسب اندام است. این منطقه از مشاغل نام نمی برد مگر اینکه خطری برای عموم مردم ایجاد شود.
  • سه مورد در تنظیمات دفتر وجود دارد: دو مورد با دو مورد و یک مورد با چهار مورد.
  • در مشاغل “معاملات و خدمات مرتبط” هر دو مورد دو مورد وجود دارد.
  • سه شیوع در سایت های ساختمانی وجود دارد: یکی با دو مورد ، یکی با سه مورد و دیگری با شش مورد.
  • یک شیوع در محل کار خدمات غذا و نوشیدنی با سه مورد وجود دارد.
  • یک شیوع در یک محل کار برای پردازش مواد غذایی با سه مورد وجود دارد.
  • یک شیوع در مرکز تولید دوم با سه مورد وجود دارد.
  • یک شیوع در دانشگاه واترلو با چهار مورد وجود دارد.
  • یک شیوع به عروسی مرتبط است. 24 مورد در این شیوع وجود دارد ، اگرچه بهداشت عمومی توصیه کرده است که اکثر مردم در خارج از منطقه زندگی می کنند.

در حال حاضر هیچ مدرسه ابتدایی یا دولتی یا مراکز نگهداری از کودکان در شیوع وجود ندارد.