مقامات Brant از ساکنان می خواهند در میان جهش در موارد COVID-19 “وظیفه شما را انجام دهند”

مقامات Brant از مردم خواسته اند تا به دنبال افزایش اوضاع ، به نوبه خود در جلوگیری از گسترش COVID-19 و محافظت از آسیب پذیرترین ساکنان منطقه عمل کنند.

معلوم بود که از جمعه جمعه هفتاد و چهار نفر در برانت کانتی و برانتفورد آلوده شده اند ، که نسبت به چند ماه قبل زمانی که شاهد بودیم تعداد موارد تایید شده در هفته در طول تابستان به صورت تک رقمی باقی مانده است ، بسیار دور است.

دکتر الیزابت اوربانتکه ، سرپرست معاونت بهداشتی واحد بهداشت و درمان شهرستان برانت در بیانیه ای به تاریخ 3 نوامبر ، نوشت: “در هفته گذشته ، جامعه ما بزرگترین مورد تک هفته ای تاکنون را مشاهده کرده است.”

“طی سه هفته گذشته ، تعداد ما همچنان به سمت بالا صعود کرده اند ، که نگران کننده است ، اما متاسفانه از روندهایی که می بینیم دور از انتظار نیست.”

نگرانی ویژه شیوع در خانه های مراقبت طولانی مدت و خانه های بازنشستگی است.

شیوع آن در خانه بازنشستگی Riverview Terrace در تاریخ 25 اکتبر اعلام شد و 13 نفر را آلوده کرده است – 10 نفر از ساکنان و سه نفر از کارکنان.

به گفته واحد بهداشت ، شیوع بیماری نیز در خانه بازنشستگی Brucefield Manor در Mount Pleasant ادامه دارد ، جایی که 16 نفر از ساکنان و دو نفر از کارکنان آنها به ویروس مبتلا شده اند.

شهردار دیوید بیلی روز جمعه یک پیام ویدئویی منتشر کرد که به شیوع و افزایش موارد رسیدگی می کند.

وی با یادآوری ساکنان برای شستن دستها ، ماسک زدن و حفظ فاصله فیزیکی گفت: “بعضی از این موارد متأسفانه در خانه های بازنشستگی و خانه سالمندان ما است و آسیب پذیرترین افراد ما را تحت تأثیر قرار می دهد.”

“لطفاً بخش خود را برای محافظت از آسیب پذیرترین افراد جامعه خود انجام دهید. همه ما با هم هستیم و تنها راهی که می خواهیم از این طریق عبور کنیم با هم هستیم.”

برانت از 7 نوامبر به مناطقی از جمله همیلتون و هالدیمند-نورفولک در منطقه “محافظت” یا زرد استان پیوست.

در بیانیه خود ، اوربانتکه گفت که این چارچوب به معنای “افزایش اجرای هدفمند ، جریمه ها و آموزش افزایش یافته برای محدود کردن انتقال بیشتر است” ، با اقدامات اضافی بهداشت عمومی برای کافه ها ، رستوران ها و امکانات تفریحی.

تعداد هفتگی و تجمعی موارد تایید شده COVID-19 برای Brant و Brantford از 6 نوامبر سال 2020. (تهیه شده توسط واحد بهداشت و درمان شهرستان برانت)

وی با اشاره به موارد مثبتی که مقامات بهداشت متوجه شده اند تعداد زیادی تماس نزدیک دارند ، از اهالی خواست که از انتخاب خود آگاه باشند.

وی در بیانیه نوشت: “آنچه ما در مورد این بیماری می دانیم این است كه اشتهای سیری ناپذیری برای انتقال به افرادی كه تماس طولانی مدت با یكدیگر دارند ، دارد.”

“وقتی بیماری به خانوارها وارد شد ، شاهد تأثیر دومینو در سایر تنظیمات هستیم ، مانند مواردی که در هفته گذشته مشاهده کردیم.”