مقامات منطقه ای از استان می خواهند تا جامعه را در چارچوب COVID-19 به سطح “نارنجی” منتقل کند

مقامات محلی می گویند ، منطقه واترلو باید به سطح “نارنجی” یا “محدود” چارچوب COVID-19 منتقل شود.

دکتر جولی امیلی ، معاون بهداشت پزشکی و کارن ردمن ، رئیس منطقه ای می گویند که آنها با دولت استان در تماس بوده اند تا خواستار انتقال از رنگ زرد ، جایی که در حال حاضر منطقه به نارنجی است ، درخواست کنند.

در هفته گذشته ، امیلی می گوید این منطقه تقریباً 300 مورد جدید از ویروس گزارش کرده است.

امیلی گفت امید است که آنها بعد از ظهر جمعه بدانند که آیا این منطقه به نارنجی منتقل می شود یا خیر. اگر استان این اقدام را تأیید کند ، پیش بینی می شود که از روز دوشنبه اعمال شود.

وی گفت: “هدف از رفتن به رنگ نارنجی پیشگیری از ماهیت و به تأخیر انداختن حتی محدودیت های بیشتر است.” “این زمان ها در جامعه ما چالش برانگیز و به سرعت در حال تغییر است.”

هدف این است که مشاغل و مدارس باز بمانند و بیمارستان ها از ظرفیت بیش از حد محافظت کنند تا بتوانند با جراحی ها و سایر نیازهای مراقبت های بهداشتی ادامه دهند.

در حالی که دکتر Hsiu-Li Wang مسئول بهداشت پزشکی منطقه می تواند محدودیت های بیشتری را به تنهایی اعمال کند ، Redman خاطرنشان کرد: انتقال این منطقه به سطح جدید برای استان مهم است زیرا این بدان معنی است که منطقه می تواند به بودجه اضافی برای تأمین هزینه ها دسترسی پیدا کند. محدودیت های جدید

جمعه 45 مورد جدید

این منطقه 45 مورد جدید را در روز جمعه گزارش کرد. این منطقه فقط در ماه نوامبر 423 مورد جدید را مشاهده کرده است.

در حال حاضر 286 مورد فعال وجود دارد که پنج نفر در بیمارستان بستری هستند.

19 شیوع فعال در منطقه وجود دارد.

این استان روز جمعه 1،396 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد. با مدل سازی جدید نشان داده شده است که اگر محدودیت های بهداشت عمومی بیشتر نکند ، استان تا اواسط دسامبر با بیش از 6000 مورد COVID-19 در روز روبرو می شود. انتظار می رود نخست وزیر داگ فورد ساعت 2:30 بعد از ظهر سخنرانی کند