مشاغل کوچک در کمبریج این کار را از طریق ساخت و ساز و COVID-19 انجام می دهند

ساخت و ساز آنها را به هم متصل کرده و COVID-19 آنها را کنار هم نگه داشته است.

صاحبان آشپزخانه مجازی و پذیرایی La Lola در King St. E. در مرکز پرستون تاون در کمبریج به حباب خود تبدیل شده اند زیرا آنها فضایی را برای تهیه غذا برای مشاغل جداگانه پذیرایی خود تقسیم می کنند.

ونسا استانکیویچ و همسرش میگل پاستور غذاهای اصیل اسپانیایی را برای رویدادهای پذیرایی تهیه می کنند. Virtue Peake برای تهیه وعده های غذایی برای یک مدرسه خصوصی و همچنین برنامه های غذایی شخصی برای افراد قرارداد بسته است.

استنکیویچ از تهیه کنندگی La Lola Catering گفت: “روابط کاری ، باید بگویم ، احتمالاً یکی از بهترین روابطی است که من در طول زندگی کاری ام داشته ام.”

“ما واقعاً 50-50 خود را می دهیم و از اینکه همدیگر را داریم بسیار سپاسگزاریم ، مخصوصاً در زمان شیوع همه بیماری. ما یکدیگر را نجات داده ایم.”

پیک از ویترین فروشگاهی بهره می برد که در آن سوپ و ساندویچ و وعده های غذایی فریزر می فروخت که مردم می توانستند به خانه ببرند.

اما مشتریان پیاده روی به دلیل ساخت و ساز در خیابان کینگ کندتر شدند و او گفت که باز نگه داشتن درها معنی ندارد.

پیک گفت: “اینکه بتوانید بدانید که شما یک شغل پذیرایی دارید ، برای آن شغل کار می کنید ، وسایل مورد نیاز آن را تهیه می کنید ، کاملاً منطقی تر بود.”

“و هنگامی که ساخت و ساز باعث می شود تجارت واقعاً غیرقابل پیش بینی باشد ، خطرناک تر از پرداخت هزینه برای کسی است که اینجا در ویترین فروشگاه بایستد.”

و سپس ونسا تماس گرفت

زمان مناسب برای پیک و استانکیویچ که از مادرید تماس گرفتند مناسب بود. بومی کمبریج در ژوئن سال 2019 با همسرش ، یک آشپز اهل اسپانیا ، به شهر بازگشت.

استنکیویچ گفت: “ما تمرکز خود را بر روی پذیرایی و سرگرمی در خانه آغاز کردیم که اساساً قدرت ماست.”

“ما نوعی جشن مذهبی اسپانیایی را به مشتریان خود ، به خانه های آنها می آوریم ، زیرا آنها افراد بیش از خود را دارند ، آنها می خواهند چیزی منحصر به فرد را با دوستان و خانواده یا مهمانان خود تجربه کنند.”

Stankiewicz آن را به عنوان یک مسافرت غلتکی برای شرکتشان توصیف می کند که شامل پذیرایی برای سرگرمی در خانه و عروسی ، پاپ آپ در بازار Kitchener و Vincenzo در واترلو است.

هنگامی که بیماری همه گیر اتفاق افتاد ، آنها نیاز به انجام عملیات محوری داشتند. اکنون مشتریان از منوی آنلاین خود سفارش می دهند و ونسا غذا را تحویل می دهد. به گفته وی این حرکتی به آنها کمک کرد تا در زمستان و بهار سال 2020 زنده بمانند.

ماه گذشته ، آنها با تشویق Virtuous Kitchen ویترین فروشگاه را در 739 King Street E. در پرستون افتتاح کردند که در آن محصولات عالی از اسپانیا را ارائه می دهند.

ساخت و ساز و COVID

در پایین خیابان Virtue و Vanessa ، لزلی زینگر صاحب Top Market Family Farms است.

این مشاغل یک تجارت از فروشگاه به مشتری است که محصولات تولید شده و محلی را می فروشد. زینگر می گوید ساختمانی از همان سالی که افتتاح شده اند آغاز شده است.

زینگر گفت: “ما چهار سال است که باز هستیم و سال اول ما در ساخت و ساز در تپه شانتز سر و کار داشتیم.”

“همانند سال دو و سپس سال سه ، ما با فاز یک و فاز دو ساخت و ساز سر و کار داشتیم [in the] هسته مرکزی شهر پرستون. و سپس امسال ، ما با فاز سه و فاز چهار با ساخت و ساز در مرکز شهر هسته پرستون سر و کار داریم. “

زینگر گفت: “ما چهار سال است که باز هستیم و سال اول کارمان در ساخت تپه شانتز بود.” (جو پاویا / CBC)

آنها با استفاده از شبکه های اجتماعی به مشتریان می گفتند که چگونه در حین ساخت به فروشگاه خود برسند و نقشه ها و مسیرهای انحرافی را نیز شامل می شوند. با استفاده از COVID-19 ، آنها شروع به تحویل در حاشیه خیابان کردند.

زینگر به مشتری های خود اعتبار “اهمیت غذای محلی” را برای تجارت ثابت می دهد.

او می گوید آنها همچنین قادر به گسترش فضای خود بودند “تا محصولات غذایی محلی بیشتری بیاورند و همچنین فضای بیشتری به مشتریان خود بدهند.”

کمک به تجارت کوچک

شرلی بومن از Etcetera Linens and Gifts در 761 King St. E. می گوید که او متوجه بسیاری از تجارت های کریسمس برای افرادی که می خواهند زودتر خرید خود را انجام دهند ، است.

در حال حاضر در چهل و پنجمین سال فعالیت خود ، فروشگاه او در ماه مارس به طور کامل تعطیل شد و در ماه مه دوباره شروع به کار کرد تا فروش محصولات خود را آغاز کند.

بومن می گوید در این راه برای تجارت تحت تأثیر همه گیری و ساخت و ساز از سطح دولت فدرال و منطقه ای کمک شد.

شرلی بومن از Etcetera Linens and Gifts در 761 King St. East می گوید که در این راه برای تجارت تحت تأثیر همه گیری و ساخت و ساز از سطح فدرال و منطقه ای دولت کمک می شد. (جو پاویا / CBC)

بومن گفت: “آنچه دولت فدرال برای برنامه کمک هزینه انجام داد ، باعث شد بسیاری از ما زنده بمانیم.”

“ما با منطقه واترلو ، شهر کمبریج و ناواکون ، که افراد سازنده ما بودند ، مشارکت جالبی داشتیم. ارتباط آنها عالی بود ، ما جلسات منظمی با آنها داشتیم ، آنها ما را به روز نگه می داشتند. حل شد “

استانکیویچ و پیک می گویند مرکز تجارت کوچک منطقه به هر دو آنها کمک کرده تا حضور آنلاین خود را تقویت کنند.

استنکویویچ گفت: “مرکز مشاغل کوچک منطقه واترلو با جلسات بزرگنمایی با صاحبان مشاغل دیگر در منطقه … از طریق یک فروشگاه آنلاین یا از طریق بازاریابی دیجیتال ، با انواع منابع به ما کمک زیادی کرده است.”

“من بخاطر آن از منطقه واترلو بسیار سپاسگزارم ، زیرا من فکر می کنم اگر ما از آنچه در محلی داریم پشتیبانی نکنیم ، قلب این منطقه را از دست خواهیم داد. آنچه ما را منحصر به فرد می کند و ما را متمایز می کند ، موارد کوچک است بدون آنها ، ما در یکی دیگر از فروشگاه های بزرگ جعبه بزرگ هستیم. “

نسخه صبح – KW9:54آیا به اندازه کافی برای مشاغل کوچک کمک مالی می شود؟

مشاغل اخیراً مجبور شده اند تغییراتی ایجاد کنند تا خود را با تغییر عادتهای مصرف کننده سازگار کنند. این شامل کمبود ترافیک پا در هسته های مرکز شهر است. مشاغل موجود در مرکز شهر پرستون در خیابان کینگ در کمبریج برای چند سال این کار را انجام داده اند. یک پروژه ساخت چهار فاز در منطقه هنوز ادامه دارد. بین ساخت و ساز و COVID-19 ، چگونه بقای تجارت ادامه می یابد. جولی كویچینسكی ، مدیر امور استان های انتاریو در فدراسیون تجارت مستقل كانادا ، برخی از بینش ها را ارائه می دهد. 9:54