مستاجران می گویند کیفیت زندگی در طول سال ها بازسازی ساختمان Etobicoke وجود ندارد

چندین نفر از ساکنان یک ساختمان آپارتمان Etobicoke که بیش از دو سال بازسازی را پشت سر گذاشته اند می گویند که صاحبخانه آنها در تلاش است تا اجاره دهندگان طولانی مدت را در تلاش برای کسب درآمد بیشتر از مستاجران جدید مجبور کند.

استیو آگالیتیوتیس، که یک واحد در 240 مارکلند درایو را به مدت 13 سال اجاره کرده است، می گوید این ساختمان مکانی عالی برای زندگی و خانه یک جامعه پر رونق بود تا اینکه شرکت املاک و مستغلات Carttera Management Inc. حدود سه سال پیش ملک را تصاحب کرد و شروع به بازسازی کرد. .

او گفت: «آنها در این مرحله حتی تظاهر نمی کنند. “مدیر املاک در محل اینجا به من گفت: “ما تو را اینجا نمی‌خواهیم. اگر از نحوه اداره ساختمان خوشت نمی‌آید، بهتر است آن را ترک کنی.”

علاوه بر احساس اجبار، چندین مستأجر به سی‌بی‌سی تورنتو گفتند که شکایت‌هایی از جمله سر و صدای مداوم و گرد و غبار، زباله‌های به جا مانده توسط پیمانکاران، قطعی مکرر برق، آب و آسانسور و دسترسی ضعیف در ساختمان‌هایی با تعداد زیاد را مطرح کرده‌اند. از سالمندان

مستاجرین گفتند که احساس می‌کنند بیشتر نگرانی‌هایشان در مورد این وضعیت برطرف نشده است و آنها در نحوه برقراری ارتباط با تیم مدیریت املاک محدود شده‌اند. اما Forest Hill Kipling، شرکتی که از طرف Carttera Management Inc. این ملک را مدیریت می کند، گفت که ساکنان می توانند از طریق تعدادی کانال از جمله حضوری یا از طریق ایمیل، پیامک یا تماس تلفنی با آنها ارتباط برقرار کنند.

در ایمیلی که سه شنبه به CBC تورنتو ارسال شد، این شرکت گفت: “همه ساکنان می توانند نگرانی های خود را با مدیریت در میان بگذارند.” این بیانیه شامل پاسخ مستقیمی به سؤالات مبنی بر اینکه آیا مالکان ساختمان می خواهند مستاجران ساختمان را ترک کنند، ارائه نشده است.

مردی قفقازی با دم اسبی و عینک، در مقابل یک تابلوی نقاشی رنگارنگ ایستاده است.
استیو آگالیتیوتیس به مدت 13 سال واحدی را در 240 مارکلند درایو اجاره کرده است. او می گوید که او گفت که این ساختمان مکانی عالی برای زندگی بود تا اینکه شرکت املاک و مستغلات Carttera Management Inc حدود سه سال پیش مالکیت را تصاحب کرد. (ودران لسیچ/سی بی سی)

کار در حال انجام بخشی از توسعه جدید: شرکت

پاییز گذشته، سی بی سی تورنتو گزارش داد مستاجرین در ساختمان با تعمیرات دو ساله، از جمله ارتقاء در واحد که اغلب ناتمام مانده بودند، سروکار داشتند. در آن زمان، Carttera به دنبال افزایش اجاره بها برای کمک به پرداخت هزینه های بازسازی بود، اگرچه مستاجران می گویند که این افزایش هرگز محقق نشد.

اکنون، شش ماه بعد، آگالیتیوتیس و سایر مستاجران در ساختمان گفتند که وضعیت فقط بدتر شده است. برخی از مستاجران می گویند اکنون از تعامل با مدیریت می ترسند.

جرالد استروسن و همسرش به مدت 10 سال یک واحد در این ساختمان اجاره کرده اند. قبل از آن، والدین استروسن با هم در ساختمان زندگی می کردند و این زوج می خواستند پس از مرگ مادرش به پدرش نزدیک شوند.

او گفت: “اجاره واقعاً خوب بود. ساختمان خوب بود. واقعاً به خوبی نگهداری می شد. بنابراین بی مورد بود.”

استروسن گفت، اما چند سال گذشته یک کابوس بوده است.

یک زوج میانسال در لابی ساختمان، کنار یک پنجره ایستاده اند.
جرالد و برندا استروسن به مدت 10 سال در این ساختمان اجاره کرده اند. برندا می گوید که سلامت روان او تحت تأثیر پروژه های ساخت و ساز در حال انجام و رابطه با مدیریت ساختمان قرار گرفته است. (ودران لسیچ/سی بی سی)

“هنوز سوراخ هایی در سقف من از زمانی که پنجره ها را انجام دادند وجود دارد [two years ago] که آنها گفتند که قرار است برگردند و تعمیر کنند و هرگز این کار را نکردند.”

در بازدید از ساختمان، CBC تورنتو دید که یک واحد در طبقه دوم دارای تعدادی شکاف و سوراخ در اطراف پنجره‌ها بود که مستاجرین می‌گویند اوایل امسال تعویض شده‌اند. دیگری، در طبقه چهارم، یک سیستم تهویه مطبوع تازه نصب شده را نشان می دهد که دیوار خشک شده بود اما رنگ آمیزی نشده بود. در هر دو مورد، مستاجران گفتند که به آنها گفته شده است که پیمانکاران کار را تمام کرده اند.

طبق بیانیه Forest Hill Kipling، برنامه نوسازی و بهبود در اکتبر 2022 تکمیل شد و هرگونه ساخت و ساز در حال انجام مربوط به توسعه جدیدی است که در همسایگی ساخته می شود.

وکیل می گوید که ساکنان ممکن است موردی داشته باشند

ساکنان گفتند که پاییز گذشته یک انجمن مستاجران را تشکیل دادند تا بتوانند با مدیریت ساختمان به عنوان یک گروه ارتباط برقرار کنند.

برخی دیگر از مستاجران می گویند زمانی که توانسته اند با مدیریت تعامل چهره به چهره داشته باشند، خوب پیش نرفت و در برخی موارد خصمانه بوده است.

بیانیه مدیریت املاک داستان متفاوتی را بیان می کند و می گوید: “بیشتر مستاجران … خوشحال هستند که بالاخره خانه آنها به درستی مراقبت می شود.”

ما به بهبودهای انجام شده در ملک و جامعه ای که با ساکنان به ساختن آن ادامه می دهیم، افتخار می کنیم.

سه عکس نشان می دهد که حفره های به جا مانده توسط پیمانکاران و دیوار خشک رنگ نشده اطراف یک سیستم HVAC تازه نصب شده را نشان می دهد.
در بازدید از ساختمان در 1 مه 2023، مستاجرین در 240 Markland Drive پروژه‌های ناتمام داخل واحد را به CBC تورنتو نشان دادند که شامل سوراخ‌هایی در اطراف پنجره‌ها و دیوارهای خشک نشده بود. مدیریت ساختمان می گوید برنامه نوسازی و بهبود در اکتبر 2022 تکمیل شد. (ودران لسیچ/سی بی سی)

بنجامین ریس، مدیر اجرایی خدمات حقوقی جامعه اتوبیکوک جنوبی، گفت که مستاجرین ممکن است پرونده ای برای ارائه به هیئت مدیره مالک و مستاجر داشته باشند.

قانون اجاره‌های مسکونی می‌گوید مستاجرین حق دارند “نه تنها خانه‌شان را در وضعیت خوب تعمیر نگهداری کنند، بلکه حق دارند در برابر تداخل اساسی با لذت معقول و حق در برابر وقفه یا تداخل در خدمات حیاتی.” گفت.

با این حال، ریس همچنین گفت که مقرراتی وجود دارد که حکم می‌کند اگر صاحبخانه کارهای ضروری را انجام می‌دهد، هیئت مدیره باید مراقب پرداخت هر نوع غرامت به مستاجرین باشد.

او فکر می کند که مالکان باید ملزم به جبران اختلالات باشند.

دو عکس از فضاهای زندگی مدرن و شیک در untis به تازگی بازسازی شده نشان داده شده است.
عکس‌های وب‌سایت Forest Hill Kipling سوئیت‌های تازه بازسازی‌شده را در 240 Markland Drive نشان می‌دهد. مستاجران می گویند این واحدها با دو برابر قیمتی که برای واحدهایشان می پردازند اجاره داده می شود. (ودران لسیچ/سی بی سی)

او گفت: «من فکر می‌کنم بیشتر ما درباره کسب‌وکارها در هر زمینه خدماتی دیگر اینگونه فکر می‌کنیم. زمانی که راجرز یا بل باید شبکه خود را از کار بیندازند یا شبکه از کار بیفتد، آنها غرامت را کنار می‌زنند و بازپرداخت می‌کنند.»

وقتی نوبت به پرونده‌هایی می‌رسد که توسط گروه‌هایی از مستاجران مطرح می‌شود، ریس گفت که تعدادی از مسائل وجود دارد، از جمله موارد معوقه فعلی در هیئت مدیره ناشی از همه‌گیری. همچنین، او می‌گوید، حتی اگر موضوعی توسط یک گروه مطرح شود، یک قاضی احتمالاً همچنان از هر مستأجری می‌خواهد که شهادت دهد، که به مرور زمان منجر به عقب‌افتادگی بیشتر و رها شدن مستاجر می‌شود.

در مورد خود مستاجران، آنها فقط امیدوارند که گفتگوی بازتری با مدیریت ساختمان داشته باشند.

آگالیتیوتیس گفت: «این جنگجویی است. “من هرگز ساختمانی به این شکل اجرا نشده است. من هرگز این کیفیت خدمات را ندیده ام. واقعاً بد بوده است.”