مستأجر همیلتون می‌گوید پس از بیش از یک سال زندگی با حشرات ساس، “زنده خورده” شده است.

یک مستأجر همیلتون می گوید که نمی تواند روی تختش دراز بکشد، پرده حمام خود را حرکت دهد، موهایش را شانه کند یا حتی کفش هایش را بپوشد بدون اینکه ساس پیدا کند.

جرالد گفت این مشکلی است که تنها در واحد کارشناسی او در یک ساختمان آپارتمانی در مرکز شهر بدتر شده است، علیرغم اینکه شرکت مدیریت املاک در سال گذشته 22 بار سمپاشی کرده است.

او اوایل این هفته به سی بی سی همیلتون گفت: «دیشب نتوانستم بخوابم زیرا به معنای واقعی کلمه دارم زنده می خورم.

سی‌بی‌سی همیلتون موافقت کرده است که نام کامل خود را مخفی کند، زیرا می‌ترسد که ارتباطش با هجوم ساس‌ها روی گزینه‌های شغلی و مسکن آینده‌اش تأثیر بگذارد.

او گفت که مشکل ساس در آپارتمان 325 جیمز سنت اس تقریباً بر تمام جنبه های زندگی او تأثیر می گذارد. او گفت که او صدها دلار برای شستن لباس‌ها خرج کرده است – همه لباس‌ها و ملافه‌هایش را مرتباً شسته و خشک کرده و سعی می‌کند از شر حشرات خلاص شود.

پای مردی که روی آن گاز گرفته است
جرالد می‌گوید از جایی که ساس‌هایش را خراشیده است، زخم‌های دائمی دارد. (سامانتا بیتی/سی بی سی)

او تا حد امکان از دوش گرفتن پرهیز می کند زیرا بیشترین ساس را در آنجا پیدا می کند. سی‌بی‌سی همیلتون دیده است که او زخم‌ها و دلمه‌هایی بر روی بدن خود دارد که در اثر خاراندن گزش‌ها، از جمله چندین علامت نقطه‌گذاری در اطراف مچ پا وجود دارد. او گفت که او به ندرت بدون اینکه احساس کند آفات ریز روی پوستش می خزند یا نیش ها را خارش می کنند، خواب خوبی در شب داشته باشد.

سپس انزوا وجود دارد. “سخت است چون باید نگران باشم، آیا قرار است این ساس ها را با خودم بیاورم؟” جرالد گفت.

جرالد 27 ساله در فوریه 2022 به آپارتمان خود نقل مکان کرد و در عرض سه هفته گفت که ساس پیدا کرده است. او گفت که قبل از زندگی در این ساختمان هرگز ساس را تجربه نکرده است.

مدیر املاک می گوید خدمات به موقع ارائه می دهد

بروس پارسونز، مشاور حقوقی، گفت که مستاجران موظفند واحدهای خود را نسبتاً تمیز نگه دارند در حالی که مالکان موظفند واحدها را قابل سکونت نگه دارند.

“بنابراین [the landlord] پارسونز گفت: “باید به موقع و معقول پاسخ داد و باید موثر باشد. اما شما انتظار درمان موثر ساس را دارید. این نمی تواند چیزی باشد که آنها واقعاً مشکل را حل نمی کنند.”

لری هویبرز، مدیر اجرایی مرکز کمک مسکن همیلتون، که رئیس مشترک گروه اقدام ساس‌ها در شهر منحل شده بود، گفت که مؤثرترین درمان‌ها برای ساس‌ها شامل انجماد یا گرم کردن واحدها و وسایل است.

وی همچنین گفت ساس ها به راحتی از واحدی به واحد دیگر در ساختمان های آپارتمانی مهاجرت می کنند و در این موارد اگر بیش از یک واحد را شامل شود، درمان موثرتر خواهد بود.

بر اساس ایمیلی که در 2 نوامبر توسط شرکت مدیریت، The Silver Group برای وی ارسال شد و توسط CBC Hamilton مشاهده شد، از پاییز، واحد جرالد با یک آفت کش طبیعی اسپری شده است. گروه نقره به نمایندگی از صاحبخانه اقدام می کند.

چمدان و جعبه در بالکن
بالکن جرالد جایی که او برخی از وسایل خود را در آن نگهداری می کند تا جلوی گسترش ساس ها را بگیرد. (سامانتا بیتی/سی بی سی)

در موارد متعدد، جرالد به گروه نقره ای درباره ساس ها ایمیل زده است، همانطور که CBC همیلتون مشاهده کرده است، و از آنها خواسته تا روش های مختلف نابودی را امتحان کنند، بیشتر در حمام خود اسپری کنند یا واحد دیگری برای او فراهم کنند.

جرالد پس از بیش از شش ماه زندگی با ساس در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ نوشت: «یا باید برای این هفته یک اسپری رزرو کنید یا در اسرع وقت مکان‌های متفاوتی را برای من پیدا کنید، زیرا من هر روز در حال کم شدن هستم. “چرا باید اینجوری زجر بکشم؟”

Silver Group یک شرکت کشتار دیگر را استخدام کرد، این گروه در پاسخ ایمیلی به او در ماه نوامبر گفت و اذعان کرد که اشکالات احتمالاً مقاومت ایجاد کرده اند. در آن زمان، گروه نقره ای قبلاً به دلیل “مزاحمت” از اجاره یک ماهه چشم پوشی کرده بود.

کریستین رابینسون، مدیر ارشد املاک Silver Group در ایمیل اخیر خود به CBC Hamilton گفت جرالد «اطلاعات گمراه‌کننده» ارائه می‌کند و در شرکت کنترل آفات که در واحد او کار می‌کرد مداخله می‌کند، از اجازه دادن به تکنسین خودداری کرد و نسبت به کارکنان و تکنسین «توهین کلامی» داشت.

رابینسون گفت: “ما در ارائه خدمات حرفه ای به موقع به ساکنان خود کوشا هستیم.”

یک روز پس از اینکه CBC برای اظهار نظر با آنها تماس گرفت، گروه نقره ای یک اخطار تخلیه N5 را به جرالد ارائه کرد زیرا “مستقیماً از مالکان از انجام تعهدات نگهداری خود جلوگیری می کند ، که در لذت معقول آنها و لذت منطقی ساکنان مجتمع تداخل دارد. ” سی‌بی‌سی همیلتون نسخه‌ای از اعلامیه را مشاهده کرده است.

سوابق املاک نشان می‌دهد که ساختمان متعلق به Mountain View Apartments Ltd. است، جایی که جوناس پرینس و جفری وین اسکوئیب به عنوان مدیران هیئت مدیره ذکر شده‌اند. آنها همچنین مدیران Realstar Group هستند – یکی از بزرگترین صاحبان املاک اجاره ای کانادا با بیش از 25000 واحد، طبق وب سایت آن. هیچ کدام پس از ایمیل و تماس با شرکت نظری ارائه نکردند.

مستاجر پس از توقف پرداخت اجاره بها با اخراج مواجه می شود

جرالد گفت که هر کاری که فکرش را بکند انجام داده است تا از تلاش‌های کشتار جمع‌آوری کند، از جمله جارو کردن، جاروبرقی و تمیز کردن، عاری از هرزگی آپارتمانش و انتقال برخی از وسایلش به بالکن.

او انکار می کند که با کسی توهین لفظی کرده است و می گوید که در سال گذشته نزدیک به 24 بار واحد خود را برای معالجه ترک کرده است.

اما در اوایل بهار امسال، جرالد گفت که در زمان بازدید تکنسین آنجا بوده است. جرالد گفت که تکنسین بدون انجام درمان ترک کرد پس از اینکه جرالد شروع به ضبط تعامل در تلفن خود کرد.

در اطلاعیه N5، گروه نقره ای گفت که جرالد او را تعقیب کرد و او را با نام های مبتذل صدا زد.

در ویدیویی که توسط CBC مشاهده شد، که در آن زمان به گفته جرالد گرفته شده بود، جرالد شنیده می‌شود که به کسی می‌گوید، “می‌توانم بپرسم چرا از انجام این کار امتناع می‌کنی؟ من چه کار کرده‌ام که امروز اسپری را انجام ندهم؟ لطفا به من اجازه دهید. بداند.”

جرالد پرداخت 940 دلار اجاره ماهانه را متوقف کرده است. او گفت تا حدی به این دلیل است که او در بین مشاغل است، اما همچنین نمی‌داند چه کار دیگری برای جلب توجه صاحبخانه‌اش انجام دهد.

او گفت که نمی تواند هزینه نقل مکان کند، بنابراین ریشه کن کردن ساس از آپارتمانش تنها گزینه او به جز بی خانمانی است.

همانطور که سی بی سی همیلتون مشاهده کرد، گروه نقره ای نیز به دلیل عدم پرداخت اجاره بها به وی اخطار تخلیه جداگانه ای ارائه کرده است. جرالد گفت که قصد دارد در ماه‌های آینده به مبارزه در هیئت مدیره مالک و مستاجر ادامه دهد و درخواست‌های خود را با این ادعا که صاحبخانه با سوء نیت به او اخطار تخلیه داده و استانداردهای نگهداری را رعایت نکرده است، ارسال خواهد کرد.

جرالد گفت: «من نباید اینطور زندگی کنم.