مرکز جدید کارآفرینی اجتماعی در کیچنر، اولین در نوع خود است

یک ساختمان قدیمی در کیچنر ظاهری تازه و رنگارنگ دریافت کرده است به عنوان خانه کارخانه جدید SDG Idea Factory.

شهر آن را «مرکز کارآفرینی اجتماعی» می‌نامد که «به کارآفرینان، رهبران جامعه و افراد همفکر این امکان را می‌دهد تا 17 هدف توسعه پایدار را به روش‌هایی که به ساختن یک آشپزخانه قوی‌تر کمک می‌کند، نوآوری، همکاری و فعال کنند».

این فضا به تازگی با مبلمان پایدار در داخل و یک نقاشی دیواری رنگارنگ به نام بازسازی شده است ساختمان چشم انداز توسط هنرمند استفانی بوتاری در بیرون.

در یک بیانیه مطبوعاتی، شهر اعلام کرد که مرکز جدید دارای 1858 متر مربع فضا، دارای چندین اتاق جلسات، دفاتر و میزهای گرم است. یک اتاق هیئت مدیره و یک فضای رویداد نیز وجود دارد.

کریس فارل مدیر مرکز تجارت کوچک منطقه واترلو است که اکنون کارخانه جدید SDG Idea Factory تمام شده است.

او گفت که هر کارآفرینی می‌تواند در صورت نیاز یک مکان ملاقات رزرو کند – حتی اگر در حال حاضر خارج از منطقه واترلو زندگی می‌کند.

ما متوجه شدیم که کسب و کارهای سنتی تر واقعاً زمانی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنند یا رشد می دهند، محل فرود ندارند. این تسهیلات برای آنهاست.”

رزرو بیشتر فضاها از طریق وب سایت SDG Idea Factory رایگان است.

فارل گفت که چشم انداز آنها فراهم کردن فضایی است که در آن کارآفرینان جدید بتوانند در یک مرکز نوآوری اختصاصی کار کنند و با دیگرانی مانند آنها ملاقات کنند.

تسهیلات جدید خانه کاملاً جدیدی برای Liftoff توسط CCAWR و For Us Girls Foundation است – دو سازمانی که پیش از این هرگز دفتر فیزیکی در منطقه واترلو نداشتند.

افتتاحیه بزرگ SDG Idea Factory در اواخر ماه مه است، اما مردم می توانند زودتر از آن زمان برای بررسی فضا، کار یا معاشرت بیایند.