مرد Millbank پس از یافتن گوزن کشته شده در جاده، حنایی متولد نشده را نجات داد

یورگن منهارت در اوایل این هفته زمانی که در راه رفتن به محل کارش با یک حادثه مرگبار جاده ای مواجه شد، با یک موقعیت غیرمنتظره مواجه شد.

Mannhardt 70 ساله در Millbank زندگی می کند و گهگاه به عنوان پیمانکار برای پسرش کار می کند. او در اوایل صبح دوشنبه در حال رفتن به محل کار در کینکاردین بود که متوجه یک آهو مرده و قطعات ماشین در جاده شد.

او به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «متوجه شدم که یک تصادف بزرگ در جاده‌ای رخ داد که داشتم در لاین مقابل می‌روم و فکر می‌کردم: «اوه، اینجا واقعاً چیزی کرم خورده است».

او گفت که در حین رانندگی چیزی حرکت می کند و تصمیم گرفت از نزدیک نگاه کند. در کمال تعجب، گوزن مرده باردار بود و یکی از دو بچه او هنوز زنده بود.

Mannhardt به تولد بچه حنایی در جاده کمک کرد. به سرعت او را در یک ژاکت پیچید و او را در یک سطل خواربار سبز رنگ سوبیس که در کامیونش داشت گذاشت.

او گفت: «تمام کاری که می‌خواستم انجام دهم این بود که آن را نجات دهم. “چیزی برای فکر کردن وجود ندارد. شما فقط کاری را که باید انجام دهید انجام دهید.”

Mannhardt گفت که او سپس به Kincardine رفت و به خانه ای رفت که توسط او و سایر همکاران زمانی که در آن منطقه کار می کردند استفاده می کردند. او گفت آن روز برای نگهداری از بچه حنایی سر کار نرفته است.

من به آنجا رفتم و او را در سینک آشپزخانه با آب گرم شستم و مجبور شدم تا ساعت 8 صبح صبر کنم که Sobeys باز شد و به Sobeys رفتم و مقداری شیر بز گرفتم زیرا می دانم که این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در این مورد انجام دهید. ،” او گفت.

Mannhardt گفت که او تا ساعت 9 صبر کرد تا Shoppers Drug Mart باز شود تا بتواند یک سرنگ بزرگ بخرد تا بتواند به بچه حنایی غذا بدهد. پس از چندین تماس، او در نهایت دو ساعت به انجمن انسانی گوئلف رفت تا بچه حنایی را رها کند تا او را به یک مرکز توانبخشی حیات وحش ببرند.

من او را در صندلی جلو در این سطل مواد غذایی Sobeys داشتم و مجبور شدم در حالی که رانندگی می کردم او را در دستانم نگه دارم زیرا او تمام مدت سعی می کرد بایستد و می ترسیدم که تصادف دیگری در انتظارم باشد. منهارت گفت.

او همچنین نامی برای بچه حنایی گذاشت که مناسب موقعیتی بود که او را در آن یافت و برای او چه معنایی داشت. Mannhardt نام او را Schatz گذاشت که در آلمانی به معنای “گنج شیرین” است.

بچه حیوانات، مادران بسیار فعال در این زمان از سال

انجمن انسانی گوئلف می گوید این پاسخ سریع مانهارت بود که جان بچه حنایی را نجات داد.

جامعه انسانی گفت رانندگان باید مراقب بچه حیوانات و مادرانشان باشند که در این زمان از سال بسیار فعال هستند.

مدیر خدمات حیوانات ویکتوریا ولز به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «آنها بچه‌هایشان را می‌آورند، به آنها یاد می‌دهند که چگونه شکار یا لاش‌گری کنند و خطر بیشتری وجود دارد که با وسیله نقلیه مورد حمله حیوان دیگری قرار بگیرند».

او گفت که برنامه حیات وحش آنها در این زمان از سال حجم تماس بالایی دارد و حتی به تماس هایی که خارج از حوزه قضایی آنها است پاسخ می دهد.

او گفت: «ما همیشه در زمانی که بتوانیم کمک خواهیم کرد. ما هرگز نه نمی گوییم، به ویژه هنگامی که صحبت از تسهیل حمل و نقل به یک مرکز بازپروری می شود. ما می خواهیم آن حیوانات کمک دریافت کنند.”

ولز از اقدامات مانهارت تمجید کرد و گفت که او اقدامات درستی را انجام داد تا مطمئن شود که بچه حنایی کمک مورد نیاز خود را دریافت می کند.

“[Transport] در همان روز بود در مورد بچه‌های حنایی چون به راحتی تحت استرس قرار می‌گیرند، آنها ذاتاً موجودات عصبی هستند، ما همیشه سعی می‌کنیم این کار را در اسرع وقت انجام دهیم تا در محیط مناسب قرار بگیرند.»

او گفت که این بچه حنایی اکنون در پناهگاه حیات وحش هابیتسی است، جایی که قبل از رهاسازی دوباره در طبیعت، در آنجا بازپروری می شود.

یک بچه حنایی در سطل خواربار سبزی.
پس از نجات حنایی، یورگن مانهارت او را در یک ژاکت پیچید و او را در سطل خواربار فروشی Sobeys گذاشت. سپس او را به همراه همکارانش به خانه‌ای برد که از آن استفاده می‌کند و قبل از بردن او به انجمن انسانی گوئلف، او را تمیز کرد. (ارسال شده توسط Jurgen Mannhardt)