مردی که به خاطر قتل یک زن در پمپ بنزین میسیساگا تحت تعقیب است، 2 نفر دیگر در NB متهم شدند

دو نفر متهم شده اند و پلیس در جستجوی سومین نفر در ارتباط با تیراندازی مرگبار به یک زن جوان در یک پمپ بنزین میسیساگا در دسامبر گذشته است.

پلیس پیل در یک خبر روز دوشنبه گفت که بازرسان حکمی در سراسر کانادا برای مرد 30 ساله ای صادر کرده اند که به دلیل قتل درجه یک در قتل پاوانپریت کاور 21 ساله تحت تعقیب است.

آنها می گویند که این مرد «در سپتامبر 2022 عمدا ناپدید شد اما [an] تحقیقات نشان داده است که این بخشی از یک نقشه در قتل بوده است.”

دو نفری که تاکنون متهم شده اند یک مرد 25 ساله و یک زن 50 ساله هستند که به گفته پلیس از اعضای خانواده مرد تحت تعقیب هستند. این زوج در 18 آوریل در مونکتون، NB دستگیر شدند و هر یک پس از این واقعه متهم به کمک به قتل شدند.

کائور در روز 3 دسامبر در یک پمپ بنزین پترو-کانادا، جایی که کارمندش بود، در منطقه Britannia Road و Creditview Road از فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پلیس متوجه شد که او در حوالی ساعت 10:40 شب از جراحات گلوله رنج می برد. در محل فوت اعلام شد.

قاتل ادعایی او مردی از جنوب آسیا با وزن پنج فوت و 170 پوند با خالکوبی روی دست چپش توصیف شده است. پلیس می گوید او را باید مسلح و خطرناک دانست.

گفته می شود که مظنون در انتاریو، نیوبرانزویک، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا تماس هایی دارد. در صورت مشاهده، پلیس می گوید به مرد نزدیک نشوید و بلافاصله با آنها تماس بگیرید.

پلیس در یک درخواست ویدئویی در توییتر از مظنون خواست وکیل بگیرد و تسلیم پلیس شود.

آنها افزودند که هر کسی که به او کمک یا پناه داده باشد، متهم خواهد شد.

طبق یک صفحه GoFundMe، کائور در اصل اهل پنجاب بود. او که دانشجوی سابق کالج شریدان در برامپتون بود، گفته می‌شد که او تنها تامین‌کننده والدینش در هند بود و بزرگ‌ترین دو خواهر بود.

پلیس گفت هر کسی که محل اختفای مظنون را می‌داند یا اطلاعاتی دارد که می‌تواند به تحقیقات کمک کند، از بازرسان درخواست می‌شود با شماره تلفن 905-453-2121 داخلی تماس بگیرند. 3205، یا Peel Crime Stoppers در 1-800-222-TIPS (8477).